Gebeurde bij mij ook gisterenquote:
Qweatrolltopic bedoel jequote:
Met mijn retardkitty die een kikker had gevangen!quote:Op zondag 11 september 2011 11:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, zoiets!!
@Li: dat was toen ik nog in Belgie woonde ook soms echt oorverdovend!! Daar was wel een hele grote vijver en dan kon je daar soms niet van slapen, van die herrie. Daar had ik er ook een keertje een per ongeluk doodvermoord tussen de schuifdeur. Had ik hier wel verteld geloof ik. Kijken of ik dat kan vinden...
Slank #795 - Met Goodbye's Retardkitty en Zombiekikkers.
quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 14:02 schreef Goodbye het volgende:
Weet je wat ik nooit zo snap. Dat als iemand in dit topic iets verteld en iemand anders zegt dat niet verstandig (of vul maar wat anders in) te vinden, dat we dan ineens allemaal moeten gaan zeggen dat we dat ook vinden.
Maak me er vast ook wel eens schuldig aan, maar toch.
Ik denk dat dat helemaal niet bedoeld is om iemand af te vallen (pun intendedquote:Op zondag 11 september 2011 14:02 schreef Goodbye het volgende:
Weet je wat ik nooit zo snap. Dat als iemand in dit topic iets verteld en iemand anders zegt dat niet verstandig (of vul maar wat anders in) te vinden, dat we dan ineens allemaal moeten gaan zeggen dat we dat ook vinden.
Maak me er vast ook wel eens schuldig aan, maar toch.
True, heb je ook wel een punt. Maar het komt soms wel een tikkeltje te hard aan bij mensen, denk ik.quote:Op zondag 11 september 2011 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat dat helemaal niet bedoeld is om iemand af te vallen (pun intended) maar om duidelijk te maken dat de eerste die het zei, daar niet alleen in staat, dus dat het niet de mening is van 'maar' 1 persoon. Misschien dat als meer mensen die mening ondersteunen, het bij degene waar het om gaat aankomt dat iets misschien niet zo'n goed idee is. Of juist wel natuurlijk
.
Want, als iemand iets positiefs zegt en de rest valt bij, is dat nooit een probleem. Maar als het een punt van kritiek is, is het wel ineens 'raar' als andere mensen bijvallen. Dat snap ik dan weer niet.
Dat, en als mensen het ergens NIET mee eens zijn wordt dat ook 9 van de 10 keer wel duidelijk gemaakt met een 'Nou,ik vind anders dat....' post...quote:Op zondag 11 september 2011 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat dat helemaal niet bedoeld is om iemand af te vallen (pun intended) maar om duidelijk te maken dat de eerste die het zei, daar niet alleen in staat, dus dat het niet de mening is van 'maar' 1 persoon. Misschien dat als meer mensen die mening ondersteunen, het bij degene waar het om gaat aankomt dat iets misschien niet zo'n goed idee is. Of juist wel natuurlijk
.
Want, als iemand iets positiefs zegt en de rest valt bij, is dat nooit een probleem. Maar als het een punt van kritiek is, is het wel ineens 'raar' als andere mensen bijvallen. Dat snap ik dan weer niet.
Ik denk dat de meeste Slankies hier al wel lang genoeg meegaan om te weten dat het niet zo bedoeld isquote:Op zondag 11 september 2011 14:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
True, heb je ook wel een punt. Maar het komt soms wel een tikkeltje te hard aan bij mensen, denk ik.
Oh?quote:Op zondag 11 september 2011 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste Slankies hier al wel lang genoeg meegaan om te weten dat het niet zo bedoeld is. De meesten hier hebben elkaar ook al wel eens ontmoet en weten dat we heus geen nare menschjes zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op zondag 11 september 2011 14:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh?Ja, jij wel natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Check.quote:Op zondag 11 september 2011 14:06 schreef loveli het volgende:
Eens kijken of ik in 10 minuten mn haar kan doen.
Uhh, ik zeg middagtd erbij? (Zou omvallen hiervan, maarja dat ben ik.)quote:Op zondag 11 september 2011 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is mijn lijstje oké trouwens? Of moet er nog wat bij?
Waarom skip je sinds een tijd de muesli bij het ontbijt?quote:Op zondag 11 september 2011 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is mijn lijstje oké trouwens? Of moet er nog wat bij?
Als ik volle kwark gebruik, neem ik geen muesli. Als ik halfvolle kwark toevoeg aan de franse kwark, dan wel. Anders vind ik het too much worden.quote:Op zondag 11 september 2011 14:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom skip je sinds een tijd de muesli bij het ontbijt?
Get over yourself! Ik heb nagels die afgescheurd zijn!quote:
Die paar eetlepels volle kwark hebben niet hetzelfde aantal kcals in zich dan de muesli. Just saying.quote:Op zondag 11 september 2011 14:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ik volle kwark gebruik, neem ik geen muesli. Als ik halfvolle kwark toevoeg aan de franse kwark, dan wel. Anders vind ik het too much worden.
Hmm. Naja, de nasi is met satésaus, kroepoek, the works. Dus kom een eind in de richting denk ikquote:Op zondag 11 september 2011 14:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Die paar eetlepels volle kwark hebben niet hetzelfde aantal kcals in zich dan de muesli. Just saying.
Je nasi moet 1200+ kcals bevatten wil je aan je kcals komen vandaag. Dus je lijstje is voor verbetering vatbaar.
ja, no way, dus!quote:Op zondag 11 september 2011 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmm. Naja, de nasi is met satésaus, kroepoek, the works. Dus kom een eind in de richting denk ik.
Herkenbaar hoor!quote:Op zondag 11 september 2011 14:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Weet je wat ik gek vind? Ik heb vorig jaar sinds ik ging verhuizen (juli/augustus) steeds minder gesport, tot een paar weken geleden. Soms wekenlang 0-1 keer, heel soms nog een opleving van wat meer. Voor mijn doen iig héél weinig. En pas nu ik het weer echt oppak, merk ik hoe erg ik het gemist heb, en hoeveel extra energie ik ervan krijg!
Maar had verwacht dat ik dat juist zou missen en merken in de periode van weinig sporten
Ik heb dat een beetje met werkenquote:Op zondag 11 september 2011 14:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Weet je wat ik gek vind? Ik heb vorig jaar sinds ik ging verhuizen (juli/augustus) steeds minder gesport, tot een paar weken geleden. Soms wekenlang 0-1 keer, heel soms nog een opleving van wat meer. Voor mijn doen iig héél weinig. En pas nu ik het weer echt oppak, merk ik hoe erg ik het gemist heb, en hoeveel extra energie ik ervan krijg!
Maar had verwacht dat ik dat juist zou missen en merken in de periode van weinig sporten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |