Hij heeft begeleid wonen en jij bent zijn begeleiderquote:
Nu word ik bang.quote:Op zondag 11 september 2011 12:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Hij heeft begeleid wonen en jij bent zijn begeleider
Oh god, waar moet dat heen met ons land?quote:Op zondag 11 september 2011 12:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Hij heeft begeleid wonen en jij bent zijn begeleider
Nou, zo erg is ze toch niet. Of zijn er nog verhalen die ik niet gehoord hebquote:Op zondag 11 september 2011 13:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh god, waar moet dat heen met ons land?
Vast en zeker een heleboelquote:Op zondag 11 september 2011 13:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, zo erg is ze toch niet. Of zijn er nog verhalen die ik niet gehoord heb
Dat is ook heel begrijpelijk hoor!quote:Op zondag 11 september 2011 13:11 schreef sararaats het volgende:
Sorry maar ik ben soms verdrietig omdat ik een handicap heb
Lidmaatschap verlengen en sterrenspullen kopenquote:
Q haat me.quote:
Klik maar eens op het woord klojo in mijn vorige postquote:
Ach ja ik ben een dom huisvrouwtje met een pittig kort kapsel hoe weet ik nou dat ik op een blauw woord moet klikken om in een ander topic te komenquote:Op zondag 11 september 2011 13:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klik maar eens op het woord klojo in mijn vorige post
Jij gaat er lekker serieus op in tenminstequote:
quote:Op zondag 11 september 2011 13:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Ach ja ik ben een dom huisvrouwtje met een pittig kort kapsel
quote:Op zondag 11 september 2011 11:28 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij, als ik ging sporten, dan vlogen de kilo's eraf. Maar daar heb ik zoooo geen zin in.![]()
Ja, maar dit vind ik dan weer een beetje raar. Weet je hoe belangrijk bewegen is als je op een gezonde manier af wilt vallen? Wil trouwens niet zeggen dat als je sowieso al veel beweegt in het dagelijks leven (fietsen enzo) dat dat niet genoeg is. Maar ik weet niet wat een behoorlijk aantal kilometers isquote:Op zondag 11 september 2011 11:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, daar wordt ik moe vanik loop en fiets de hele week en behoorlijk wat kilometers dus dat moet maar genoeg zijn.
Ik weet hoe belangrijk het is en ik faal hard.quote:Op zondag 11 september 2011 13:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar dit vind ik dan weer een beetje raar. Weet je hoe belangrijk bewegen is als je op een gezonde manier af wilt vallen? Wil trouwens niet zeggen dat als je sowieso al veel beweegt in het dagelijks leven (fietsen enzo) dat dat niet genoeg is. Maar ik weet niet wat een behoorlijk aantal kilometers is
Ze heeft een saaie zondagmiddag.quote:
1 januari ofzo?quote:Op zondag 11 september 2011 13:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet hoe belangrijk het is en ik faal hard.Heb gelukkig wel een fysiek zware deeltijdbaan, loop veel voor mijn werk en pak voor korte afstanden de fiets, maar ik weet dat sporten beter is. Daarom maak ik ook niet serieus werk van afvallen. Moet nog steeds de motivatie vinden om het écht aan te pakken.
En je staat op de fp!quote:
Ow, ik zou ook meteen op het moraalridderpaard springen als ik Q. niet kende en ik één van de eerste posters was.quote:Op zondag 11 september 2011 14:03 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ik snap niet dat mensen denken dat je serieus bent. Maar misschien moeten ze je daar iets beter voor kennen?
UDDER!quote:Op zondag 11 september 2011 14:07 schreef Rewimo het volgende:
Geweldig hoe serieus sommige mensen erop ingaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |