Waarom op het internet voetbal gaan streamen als je dat al overal op TV kan zien??? Maar ja, nog 4 minuutjes...quote:Op donderdag 15 september 2011 23:02 schreef snetje het volgende:
oh! 10 over dus .... stomme voetbal
Is er vanavond ook een uitzending?quote:The housemates are given a rude awakening by Big Brother as they are severely punished after showing the house a ‘lack of respect’.
quote:With the first eviction done and dusted, the question now is: how has this affected the remaining Housemates? Well, a mixed reaction some may say. In the crying camp is Rebeckah, who from the moment.... left the House hasn’t been seen with a dry eye. The shock of ..... being booed has been too much.
Ik wou ook kijken maar heb het ook gemist... Op zondag begint het dus al om 22.00 NL-tijd, en dan volgens de website ook geen BOTS...quote:Op zondag 18 september 2011 23:42 schreef snetje het volgende:
wanneer en hoe laat zijn de uitzendingen eigenlijk?
strange? had hem toen al aan staan en het enige wat ik te zien kreeg was voetbal .... vandaar mijn vraag ... nu ja! morgen (vandaag) weer om 23.00quote:Op maandag 19 september 2011 00:01 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik wou ook kijken maar heb het ook gemist... Op zondag begint het dus al om 22.00 NL-tijd, en dan volgens de website ook geen BOTS...
Morgen weer om 23.00...
Waar kijk je die dan? Bij Pissedoff zie ik alleen BOTS staan.quote:Op maandag 19 september 2011 08:24 schreef snetje het volgende:
ben nu de laatste aan het kijken en het begint al gelijk goed! na een avondje flink keten worden ze 's morgens gelijk gestraft... de eerste tijd geen warm water meer! ook geen föhnen en stijltangen meer en alcohol is ook afgeschaft![]()
morgenquote:Op maandag 19 september 2011 08:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar kijk je die dan? Bij Pissedoff zie ik alleen BOTS staan.
Edit: Laat maar, ik keek niet goed.![]()
Goedemorgen![]()
bij Faye geloof ik het wel dat ze iets gaat voelen voor Aaron ... dat kunnen we vanavond even goed gaan bekijken want ze heeft met een “diss and kiss' task een date gewonnen ...ze koos Aaronquote:Op maandag 19 september 2011 10:02 schreef beequeen het volgende:
Wat een stel kleine kinderen zeg. Een dolletje, ok, maar dit sloeg echt nergens op, vooral met dat matras.![]()
En die zogenaamde verliefdheden geloof ik ook niet in. Ze kennen elkaar net 1 week, kom op zeg.
Je aangetrokken voelen to iemand is toch wel heel iets anders.
Heaven speelde echt vals, ik ben blij dat Harry gewonnen heeft. Heaven spoort echt niet, met haar geloof in reuzen en Darth Vader.![]()
Ze heeft Rebeckah wel goed door, die is idd zo manipulatief als een deur.
Er staan al wat spoilers op BB Total News, ik zal nkis zeggen.quote:Op maandag 19 september 2011 10:23 schreef snetje het volgende:
bij Faye geloof ik het wel dat ze iets gaat voelen voor Aaron ... dat kunnen we vanavond even goed gaan bekijken want ze heeft met een “diss and kiss' task een date gewonnen ...ze koos Aaron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |