Waarom op het internet voetbal gaan streamen als je dat al overal op TV kan zien??? Maar ja, nog 4 minuutjes...quote:Op donderdag 15 september 2011 23:02 schreef snetje het volgende:
oh! 10 over dus .... stomme voetbal
Is er vanavond ook een uitzending?quote:The housemates are given a rude awakening by Big Brother as they are severely punished after showing the house a ‘lack of respect’.
quote:With the first eviction done and dusted, the question now is: how has this affected the remaining Housemates? Well, a mixed reaction some may say. In the crying camp is Rebeckah, who from the moment.... left the House hasn’t been seen with a dry eye. The shock of ..... being booed has been too much.
Ik wou ook kijken maar heb het ook gemist... Op zondag begint het dus al om 22.00 NL-tijd, en dan volgens de website ook geen BOTS...quote:Op zondag 18 september 2011 23:42 schreef snetje het volgende:
wanneer en hoe laat zijn de uitzendingen eigenlijk?
strange? had hem toen al aan staan en het enige wat ik te zien kreeg was voetbal .... vandaar mijn vraag ... nu ja! morgen (vandaag) weer om 23.00quote:Op maandag 19 september 2011 00:01 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik wou ook kijken maar heb het ook gemist... Op zondag begint het dus al om 22.00 NL-tijd, en dan volgens de website ook geen BOTS...
Morgen weer om 23.00...
Waar kijk je die dan? Bij Pissedoff zie ik alleen BOTS staan.quote:Op maandag 19 september 2011 08:24 schreef snetje het volgende:
ben nu de laatste aan het kijken en het begint al gelijk goed! na een avondje flink keten worden ze 's morgens gelijk gestraft... de eerste tijd geen warm water meer! ook geen föhnen en stijltangen meer en alcohol is ook afgeschaft![]()
morgenquote:Op maandag 19 september 2011 08:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar kijk je die dan? Bij Pissedoff zie ik alleen BOTS staan.
Edit: Laat maar, ik keek niet goed.![]()
Goedemorgen![]()
bij Faye geloof ik het wel dat ze iets gaat voelen voor Aaron ... dat kunnen we vanavond even goed gaan bekijken want ze heeft met een “diss and kiss' task een date gewonnen ...ze koos Aaronquote:Op maandag 19 september 2011 10:02 schreef beequeen het volgende:
Wat een stel kleine kinderen zeg. Een dolletje, ok, maar dit sloeg echt nergens op, vooral met dat matras.![]()
En die zogenaamde verliefdheden geloof ik ook niet in. Ze kennen elkaar net 1 week, kom op zeg.
Je aangetrokken voelen to iemand is toch wel heel iets anders.
Heaven speelde echt vals, ik ben blij dat Harry gewonnen heeft. Heaven spoort echt niet, met haar geloof in reuzen en Darth Vader.![]()
Ze heeft Rebeckah wel goed door, die is idd zo manipulatief als een deur.
Er staan al wat spoilers op BB Total News, ik zal nkis zeggen.quote:Op maandag 19 september 2011 10:23 schreef snetje het volgende:
bij Faye geloof ik het wel dat ze iets gaat voelen voor Aaron ... dat kunnen we vanavond even goed gaan bekijken want ze heeft met een “diss and kiss' task een date gewonnen ...ze koos Aaron
Ik heb geen problemen met spoilers... gewoon lekker lullen over BBUK anders kan je in dit topic bijna niks posten.quote:Op maandag 19 september 2011 11:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er staan al wat spoilers op BB Total News, ik zal nkis zeggen.
Btw, waarom die fake namen? Maisy en Alex hebben een andere naam die ik inmiddles alweer vergeten ben. Iets van Hannah-May. Bang dat we iets vinden op het Inet?
En Rebeckah is niet echt populair op BB Total news.
Ik heb ook geen probleem met spoilers, behalve over wie er genomineerd staan en wie eruit wordt gestemd op vrijdagavond. Voor de rest kan het me niet zo schelen.quote:Op maandag 19 september 2011 19:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met spoilers... gewoon lekker lullen over BBUK anders kan je in dit topic bijna niks posten.
Daar heb je wel gelijk in maar ik ga dan af op de sumiere berichtgeving van BB Total News ( jammer dat we geen video's kunnen kijken).quote:Op maandag 19 september 2011 19:26 schreef akveor het volgende:
Ik heb geen problemen met spoilers... gewoon lekker lullen over BBUK anders kan je in dit topic bijna niks posten.
Nope, thx anyway....de lopende BB's zijn zoiezo al nauwelijks te volgen met Youtube laat staan als RLS...quote:Op maandag 19 september 2011 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in maar ik ga dan af op de sumiere berichtgeving van BB Total News ( jammer dat we geen video's kunnen kijken).
Ik kan daar weinig mee. Ik mis echt een stream, maar het is niet anders.![]()
OffTopic: Ik heb nog wat dingen gepost bij BBDE, voor wie het nog interesseert.![]()
BBDE is al afgelopen hè.quote:Op maandag 19 september 2011 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Nope, thx anyway....de lopende BB's zijn zoiezo al nauwelijks te volgen met Youtube laat staan als RLS...
Een RLS volgen via Youtube is toch shit vd 1ste categorie...ik heb het geprobeerd, echt, maar het is NIX! echt niet,,,,,quote:Op maandag 19 september 2011 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
BBDE is al afgelopen hè.Gewoon wat nagekomen berichten.
Tsja, geen streams blijft behelpen, we moeten het doen met samenvattingen. Helaas.
Daar heb je gelijk in, maar beter dan niks. Read my edit.quote:Op maandag 19 september 2011 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
Een RLS volgen via Youtube is toch shit vd 1ste categorie...ik heb het geprobeerd, echt, maar het is NIX! echt niet,,,,,
Ook dat vind ik niet erg... dan blijf ik gewoon ff weg van dit topic totdat ik eviction night heb gezien...quote:Op maandag 19 september 2011 19:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ook geen probleem met spoilers, behalve over wie er genomineerd staan en wie eruit wordt gestemd op vrijdagavond. Voor de rest kan het me niet zo schelen.
Ik heb die link ook.. en het klopt, de info is goed, maar altijd achteraf ge-edit met de mooiste scenes, die info kan je ook net zo makkelijk volgend jaar nog eens op je gemak nazien.. ik kan er op dit moment alreeds geen touw meer aan vast knopen over het reilen en zeilen van de bewoners op dit moment... hoe veel ik ook de Youtubes naspeel...quote:Op maandag 19 september 2011 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar beter dan niks. Read my edit.
quote:Op maandag 19 september 2011 19:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb ook geen problemen met spoilers, als je ook maar één keer op een website kijkt weet je dat toch ook al meteen...quote:Op maandag 19 september 2011 19:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ook geen probleem met spoilers, behalve over wie er genomineerd staan en wie eruit wordt gestemd op vrijdagavond. Voor de rest kan het me niet zo schelen.
Moeilijk inderdaad... Ik heb geen idee, sorry...quote:Op maandag 19 september 2011 23:46 schreef snetje het volgende:
euh......ik twijfel tussen B en C ... iemand
![]()
[ afbeelding ]
toch doorziet zij Rebeackaaa heel goedquote:Op maandag 19 september 2011 23:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
Tot zover was het één grote Faye show, die is deze aflevering goed gepromoot...![]()
Maar nu dus nog even wat aandacht voor Heaven maar die wordt minder positief in beeld gebracht... En terecht, raar mens met haar rare verhalen...
Dat gaat nog een knallende ruzie tussen die 2 worden...quote:Op maandag 19 september 2011 23:49 schreef snetje het volgende:
[..]
toch doorziet zij Rebeackaaa heel goed( ik maak er maar even Rebella van ... beter te onthouden
)
BOTS is best een goede aanvulling nu er geen streams zijn... Zo krijg je toch nog iets mee van al die kleine dingen die de daily niet hebben gehaald...quote:
Josie is ook een leukequote:Op dinsdag 20 september 2011 00:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
BOTS is best een goede aanvulling nu er geen streams zijn... Zo krijg je toch nog iets mee van al die kleine dingen die de daily niet hebben gehaald...
Vind het ook altijd leuk om die ex-housemates nog eens te zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |