Dit gaat altijd zo, buienradar ja...... Dat is net zo als weeronline. Zo'n site moet toch zelf een verwachting kunnen opstellen en niet alleen de verwachting van knmi pakkenquote:Op zondag 11 september 2011 20:38 schreef kermit71 het volgende:
Wat ik frappant blijf vinden, is dat het hier al dagenlang gonsde over het onweer op zaterdag en dat buienradar een zomerse dag 'met mogelijk een bui in het Westen' voorspelde. En toen ontplofte het rode pitje in Zuid-West Belgie. Bij buienradar veranderde de melding (een paar seconden daarna) in "In het Westen onweer". Hulde voor de forummers die het al zo ver van tevoren aan zagen komen!
We doen ons best..... er zitten hier een aantal amateurs hier tussen die ik echt wel serieus neem of ben gaan nemen.quote:Op zondag 11 september 2011 20:38 schreef kermit71 het volgende:
Hulde voor de forummers die het al zo ver van tevoren aan zagen komen!
Mwah.... 600 mensen die klagen die het koud hebben en 600 mensen die alleen maar denken aan Hema worst en schaatsen. Helemaal stil zal het hier nooit worden.quote:Op zondag 11 september 2011 21:00 schreef meteo-online het volgende:
Als er sensatie is zijn meestal de Nederlanders als de kippen bijZal me benieuwen hoe er gereageerd wordt op de winterverwachting
Dit is ook de reden dat ik hier vaker benquote:Op zondag 11 september 2011 21:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Helemaal stil zal het hier nooit worden.
Wanneer komt die verwachtingquote:Op zondag 11 september 2011 21:00 schreef meteo-online het volgende:
Als er sensatie is zijn meestal de Nederlanders als de kippen bijZal me benieuwen hoe er gereageerd wordt op de winterverwachting
Kerome had toch zo'n visionair topic.... die een paar jaar in de lucht was.quote:
Geduldquote:
Op de lange termijn heb ik geduld!quote:Op zondag 11 september 2011 21:32 schreef meteo-online het volgende:
[..]
GeduldIk weet niet hoeveel jij het woordje geduld gehoord hebt in de afgelopen 2 dagen
Hebben jullie nog schade opgelopen door het noodweer? Bij ons twee lekkages door de excessieve neerslag en een paar kleine deuken op beide auto's. Het water in de straat kwam soms tot halverwege mijn laarzenquote:Op zondag 11 september 2011 21:46 schreef Timmos het volgende:
[..]
Op de lange termijn heb ik geduld!
Ehm, dakraam is een hagelsteen doorheen gekomen.. Lamp en tuinset in de tuin kapot/beschadigd.. En zijkant dakkapel doorzeeft met hagelstenen..quote:Op zondag 11 september 2011 21:55 schreef zoem het volgende:
[..]
Hebben jullie nog schade opgelopen door het noodweer? Bij ons twee lekkages door de excessieve neerslag en een paar kleine deuken op beide auto's. Het water in de straat kwam soms tot halverwege mijn laarzen
Mijn oom zal wel garen spinnen met glaszetten door dit noodweer (Tnz Glashandel)quote:Op zondag 11 september 2011 22:11 schreef Timmos het volgende:
Veel straten waar het water over de stoep kwam en binnen liep.. Glaszetbedrijven waren vannacht al druk bezig..
Jullie wijk lijkt toch het meest geraakt te zijn hoor.. Auto's waar de ruiten compleet uitlagen en gebarst waren.. Glaszetbedrijven waren bij jou in de buurt bezigquote:Op zondag 11 september 2011 22:13 schreef zoem het volgende:
Wow, dat is meer schade dan bij ons zeg. Zonde van die auto en het gaat ook gewoon dwars door de stoelen heen...
Hier moeten we alleen deels het gipsplafond langs het dakraam vervangen en de afdichting langs de randen van het dakraam even nalopen.
Uhu, dat zei de PZC ook (had Fredo gepost ergens).quote:Op zondag 11 september 2011 22:16 schreef Timmos het volgende:
[..]
Jullie wijk lijkt toch het meest geraakt te zijn hoor.. Auto's waar de ruiten compleet uitlagen en gebarst waren.. Glaszetbedrijven waren bij jou in de buurt bezig..
quote:Op zondag 11 september 2011 22:35 schreef marcel-o het volgende:
vanmiddag kwam ik een timelapse tegen van die cell in zeeland.
ben m ff kwijt, weet iemand de link?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |