Ik niet,ik kon duidelijk de trekrichting zien van die buiquote:Op zondag 11 september 2011 12:41 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik had eerst het vermoeden dat hij de noordzee op ging.
Had em gezien ja, prachtig gevalquote:Op zondag 11 september 2011 12:43 schreef ZaZoe het volgende:
Op deze timelapse bij Axel (Zeeland) http://t.co/GZNp3tJ zie je ronddraaiende beweging, Kenmerk v. supercel. Via Weerwoord.be luk@sinaai
Bron: Twitter Reinier van den Berg
Wel echt prachtige flitsen daar, gisterquote:Op zondag 11 september 2011 12:42 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Ik zat op Appelpop in Tiel en daar viel het noodweer gelukkig mee. Flink wat bliksem, maar weinig regen en wind. Volgens mij trok het echt net langs het festival.
Maar als ik dan lees en zie hoe erg het in Zeist en Utrecht moet zijn geweest baal ik stiekem wel een beetje dat ik niet gewoon thuis was.
Was een linke situatie inderdaad. Meende de hook echo gisteravond ook te zien.quote:Op zondag 11 september 2011 12:32 schreef meteo-online het volgende:
Echt op het randje hoor voor tornado, dikke hook bij Zeeland gezien op radar.
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op zondag 11 september 2011 18:11 schreef Maver24 het volgende:
ooooow, dikke bui hier , me raam stond nog open, haha, oeps, drijfnatte vloer in de keuken, grrr
Ja.. Opeens vanuit het niets waren sommige straten zeer mistig.. Was apart om te zien.. Sommige wegen waren ook gewoon grasvelden geworden zo groen.. Nog nooit meegemaakt ditquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:19 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zie ik daar mist boven de natte (LOL) straat?
quote:Gewonde door windhoos
De bewoonster van een boerderij in het dorp Ameide (Zuid-Holland) is zaterdagavond gewond geraakt toen een windhoos haar woning trof. Dat heeft de politie Rotterdam zondag gemeld. Dit gebeurde tijdens het noodweer dat tussen 20.00 en 24.00 uur over Nederland trok.
De wind tilde het dak van de boerderij op en veranderde het huis in een ravage. De bewoonster raakte gewond aan haar hiel. Voor zover bekend is zij de enige die gewond raakte door het noodweer. Het KNMI had in grote delen van het land een waarschuwing voor extreem weer afgegeven.
Geduld is een schone zaak hequote:Op zondag 11 september 2011 18:59 schreef Timmos het volgende:
Ik ben er gisteren wel achter gekomen dat een simpel pitje uit kan groeien tot een enorm monster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |