Zie ik daar mist boven de natte (LOLquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:18 schreef zoem het volgende:
Nog twee foto's:
De lucht zoals die aankwam zetten:
[ afbeelding ]
Onze achtertuin ten tijde van de hagelstorm (let niet op onze tuin):
[ afbeelding ]
Nadat de bui weg was met de laarzen op verkenning - straat compleet blank:
[ afbeelding ]
Hier ook, heel even veel regen en nu weer droog. Ik zie nog steeds veel flitsen maar het zit hoog (denk ik).quote:
Er onder? Is het niet koud en donker daar? En hou kan je het onweer daar nou zien?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef zoem het volgende:
[..]
Recht onder de Westerscheldetunnel.
Eens zien welke formaten YouTube accepteert; heb enkele filmpjes gemaakt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:21 schreef Sj0rSz het volgende:
Wat een flitsen. Ik ga even kijken of ik van afstand een filmpje kan maken
Vanaf boven gezien jij clownquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:22 schreef Green1 het volgende:
[..]
Er onder? Is het niet koud en donker daar? En hou kan je het onweer daar nou zien?
ow, het stopt weerquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:22 schreef Kwaliteit het volgende:
Oke noodweer komt er nu aan gaat heeel hard regenen zwijndrecht, veerplein!
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef zoem het volgende:
[..]
Schuilen voor tornado's.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:22 schreef Green1 het volgende:
[..]
Er onder? Is het niet koud en donker daar? En hou kan je het onweer daar nou zien?
Ah okay, dan zal het bij m'n schoonmoeder in Hulst ook wel feest zijn... Vorig weekend toen we daar waren was het ook al bal...quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef zoem het volgende:
[..]
hier in utrecht regent het :pquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:27 schreef Flores het volgende:
In Utrecht gaat het nu beginnen. Nog wel droog!
Zo dichtbij, maar toch zo ver weg!quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:27 schreef Kwaliteit het volgende:
begint harder te regenen in Zwijndrecht
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:27 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Zo dichtbij, maar toch zo ver weg!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |