Mooie shelf!quote:Op zondag 11 september 2011 00:40 schreef meteo-online het volgende:
Helaas had ik witbalans op bewolkt staan upv TL, maar goed oordeel maar
[ afbeelding ]
nee, de tent was nog heelquote:Op zondag 11 september 2011 00:46 schreef zoem het volgende:
Zal wel dwars door het tentdoek zijn gegaan?
quote:Op zondag 11 september 2011 00:52 schreef childintime het volgende:
Vanuit de bijkeuken, omdat het inmiddels te hard regende om buiten te staan. Ik heb me verbaasd over het aantal ontladingen....
Geweldig dit; wat mij betreft mag het nog veel harder
quote:Op zondag 11 september 2011 01:01 schreef kissaa het volgende:
![]()
[..]
![]()
Vergelijkbaar met hier. Wil je verklappen in welke regio je woont?
Mooi filmpjequote:Op zondag 11 september 2011 01:00 schreef Maver24 het volgende:
even een reactie graag op mijn filmpie
Jep, gehad in Nieuwleusen en Oudleusen.quote:Op zondag 11 september 2011 00:29 schreef Disorder het volgende:
Lijkt nog wat meer aan te komen voor sommige plekken in Overijssel. Afgesplitste cellen zo te zien.
Ik ookquote:
Oh ja ?quote:Op zondag 11 september 2011 01:15 schreef zoem het volgende:
Boven Bretagne in Frankrijk hangt nog een buitje. Misschien dat die vannacht nog overtrekt met wat regen?
Klopt, ik verwacht hoogstens regen.quote:Op zondag 11 september 2011 01:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Oh ja ?
Zal zeker niet veel voorstellen dan denk ik dan maar
Qua ontladingen denk ik dat mei 2009 wel in de buurt komt. Toen werd ook het westen aangedaan. Er waren toen 75.000 ontladingen en is bestempeld als 'eens in de 5 á 10 jaar'. In juli 2004 hadden we zelfs 80.000 ontladingen.quote:Dat onweer van vanavond, was dat nou echt zo uitzonderlijk veel?. Kan me niet echt herinneren dat het eerder zo veel het geonweerd de laatste jaren
quote:Op zondag 11 september 2011 01:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Oh ja ?
Zal zeker niet veel voorstellen dan denk ik dan maar
Dat onweer van vanavond, was dat nou echt zo uitzonderlijk veel?. Kan me niet echt herinneren dat het eerder zo veel het geonweerd de laatste jaren
Hmm, valt nog mee eigenlijk. Buienradar geeft 'slechts' 39.000 ontladingen aan. Maar dat zegt natuurlijk niets over de lokale hevigheid.quote:Op zondag 11 september 2011 01:22 schreef zoem het volgende:
Qua ontladingen denk ik dat mei 2009 wel in de buurt komt.
Vooral zoveel. Ik ben 49 en heb volgens mij nog niet zoveel ontladingen achter elkaar gezien over zo'n lange tijd verspreidt in mijn levenquote:Op zondag 11 september 2011 01:34 schreef Pino112 het volgende:
Vanuit het dakraam bij mijn vriendin een aantal goede slingers gezien, kwamen heel veel ooeehh en aaahs langs.
Zo veel en zo mooi heb ik het nog niet eerder gezien.
Half uur? Hier wel een uur of 2 a 3, continu flitsen, en op het laatst meer inslagen enzo.quote:Op zondag 11 september 2011 01:39 schreef childintime het volgende:
[..]
Vooral zoveel. Ik ben 49 en heb volgens mij nog niet zoveel ontladingen achter elkaar gezien over zo'n lange tijd verspreidt in mijn leven
Het hele gebeuren heeft hier ruim een half uur geduurt; een half uur van continu flitsen en donderen![]()
De flitsen waren er idd al de hele tijd. Ik bedoel meer het echte onweer, met flinke regen enzo. Dat heeft een half uur geduurd. Nu nog zie ik flitsen in de verte, maar er is geen regen en de donder laat op zich wachten, dus is het mijlenverquote:Op zondag 11 september 2011 01:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Half uur? Hier wel een uur of 2 a 3, continu flitsen, en op het laatst meer inslagen enzo.
Heel apart.
quote:Op zondag 11 september 2011 01:13 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik ookMeestal treffen wij het hier niet zo wat betreft het weer, maar dit keer hadden we geluk en hebben we de volle laag gehad
Hangt er vanaf waar je woont natuurlijk. De bui ging eerst vrij traag en als 1 groot complex over Zeeland. Later nam de snelheid wat toe (windrichting ging van NO naar ONO) en splitste de bui zich op.quote:Op zondag 11 september 2011 01:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Half uur? Hier wel een uur of 2 a 3, continu flitsen, en op het laatst meer inslagen enzo.
Heel apart.
Nee, ik ook niet denk ik.quote:Op zondag 11 september 2011 02:05 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel bliksem en donder op 1 dag gezien hier......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |