SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Appelpop meet: Als meeten niet zo makkelijk gaat - Appelpop edition!
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:50 schreef geenvetzak het volgende:
even ONtopic: hoe laat ik blijken dat ik een meisje aantrekkelijk vind als ik met haar praat? Ik ben namelijk niet zo van "ik ben geil en jij bent een lekker wijf", bovendien ga ik eigenlijk nooit uit en kom ik eerder meiden in de stad of op mijn werk tegen.
En nog een vraag erachteraan: wanneer is het normaal om iemands telefoonnummer te vragen?
en nog even om mezelf helemaal voor schut te zetten: wat zijn goeie alternatieven voor eerste dates als je een beetje krap bij kas bent?
Ik kan niet wachten op de reacties
quote:Op zondag 11 september 2011 00:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Als vrouw zijnde ga je met je haar spelen
Maar veel interesse tonen is ook blijk van iemand leuk vinden. Je kan ook een complimentje geven.
En over t telefoonnummer, als het gesprek gezellig is kan t wel. Gewoon, joh, ik vond het leuk/tof/gezellig maar ik moet helaas gaan. Kan ik je een keer bellen?
Soms wacht ik zelf te lang en dan baalde ik als ik die persoon nooit meer zag. Tegenwoordig ben ik héél direct. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Krap bij kas: Simpel kop koffie drinken.
Bedankt voor de directe antwoorden, dat zie je niet vaak!quote:Op zondag 11 september 2011 00:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Als vrouw zijnde ga je met je haar spelen
Maar veel interesse tonen is ook blijk van iemand leuk vinden. Je kan ook een complimentje geven.
En over t telefoonnummer, als het gesprek gezellig is kan t wel. Gewoon, joh, ik vond het leuk/tof/gezellig maar ik moet helaas gaan. Kan ik je een keer bellen?
Soms wacht ik zelf te lang en dan baalde ik als ik die persoon nooit meer zag. Tegenwoordig ben ik héél direct. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Krap bij kas: Simpel kop koffie drinken.
ga picknicken bij dat kasteel ofsoquote:Op zondag 11 september 2011 10:18 schreef dyna18 het volgende:
Het is vandaag monumentendag.
Misschien een leuk idee om naar een kasteel te gaan in de buurt. Bijv Nijenrode bezoeken.
[ afbeelding ]
Nog tips om deze date tot een succes te brengen?
Dank jequote:Op zondag 11 september 2011 00:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Graag gedaan hoor. Ach, die dingen met je haar spelen, dat is een stereotype, terwijl elke vrouw verschillend is. Ik speel met mijn haar als ik mij verveel, als ik onzeker ben, als ik iemand leuk vind. Het is meer een tic dan een gegeven.
Ik ben naar mannen wat terughoudener door een vervelende relatie, maar vroeger was ik heel open en spontaan en kwam ik heel vaak over alsof ik flirtte. Maar ik vond (en vind) mensen gewoon snel lief en aardig
Als mijn beste vriend er is, weten anderen vaak niet wie nu mijn vriend is. Ik hang ook veel om mijn beste vriend heen en knuffel hem vaak. Maar ik laat geen misverstand bestaan over het feit dat ik een vriend heb, dat zeg ik eigenlijk direct als ik iemand leer kennen die ik aardig vind of die blijk geeft mij te zien zitten.
Je zal, zeker als je vanuit een karig sociale omgeving komt, vaak de deksel op je neus krijgen. Maar daar leer je van, en achteraf ben ik blij voor alle negatieve ervaringen die mij sterk genoeg hebben gemaakt de positieve ervaringen te ontvangen. En dat klinkt cliché, maar zo is het echt. Alleen heb ik ze op jonge leeftijd (12-16) mee mogen maken, en veel mensen in dit topic zitten nu in een dergelijke fase. Maar sommige mensen zijn wel echt stoerZoals tijn, die ken ik nu -online- 2 jaar en die heeft echt een spurt gemaakt
Voortaan eerder een move maken. Waarschijnlijk wilde die vriend je helpen door een move te maken.quote:Op zondag 11 september 2011 10:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Oh vraagje, wat zouden jullie doen als je de hele avond sjans hebt van een meisje en je move bijna wil maken. Opeens komt een maat tussendoor die het gaat proberen bij haar. Dat lukt niet, ze reageert een beetje geïrriteerd en kijkt je aan van wtf!
Zouden jullie ook zelf nog een kans wagen of het laten?
Ik heb het gelaten deze keer, het staat zo sneu als de hele vriendengroep het gaat proberen na elkaar
Gewoon op haar af lopen en vragen of hij een blauwtje gelopen heeft. Zo krijg je meteen een gesprekquote:Op zondag 11 september 2011 10:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Oh vraagje, wat zouden jullie doen als je de hele avond sjans hebt van een meisje en je move bijna wil maken. Opeens komt een maat tussendoor die het gaat proberen bij haar. Dat lukt niet, ze reageert een beetje geïrriteerd en kijkt je aan van wtf!
Zouden jullie ook zelf nog een kans wagen of het laten?
Ik heb het gelaten deze keer, het staat zo sneu als de hele vriendengroep het gaat proberen na elkaar
no shit sherlock!quote:Op zondag 11 september 2011 11:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voortaan eerder een move maken. Waarschijnlijk wilde die vriend je helpen door een move te maken.
Goede tip zeg, daar had ik echt niet aan gedacht.quote:Op zondag 11 september 2011 11:04 schreef kedge het volgende:
[..]
Gewoon op haar af lopen en vragen of hij een blauwtje gelopen heeft. Zo krijg je meteen een gesprek
Dat had je gewoon moeten doen dusquote:Op zondag 11 september 2011 11:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
no shit sherlock!![]()
Je hebt gelijk, ik wachtte even te lang, maar heb zelden zin me in een volle feesttent door een menigte te banen om in 1 keer stil te staan bij een meisje. Noem het een stukje ongemakkelijkheid.![]()
Nee, later nog even gevraagd. We liepen elkaar in de weg om hetzelfde meisje. Verschil was dat ik wel kans maakte.![]()
[..]
Goede tip zeg, daar had ik echt niet aan gedacht.
Ach ik was al blij dat ik weer sjans had en in mijn element was. One step at a time.quote:Op zondag 11 september 2011 11:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat had je gewoon moeten doen dus
Dan moet je maar een teruglezen. In het vorige topic meerdere keren en daarvoor ook nog eens.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik mis even waar dit over gaat. Ik zie debeterebob niks lelijks zeggen over Mpj's verleden?
Ik heb geen echte keiharde mening (meer) over mensen totdat ik ze echt ken. Onbewust wel natuurlijk, maar ik heb wel geleerd dat je eerst iemand echt moet leren kennen voordat je keihard kan oordelen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom hoort dat? Het is een forum toch, jij hebt ook je mening over andere mensen die je vast niet altijd voor je houdt.
Ik zou het ook niet gedaan hebbenquote:Op zondag 11 september 2011 11:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat had je gewoon moeten doen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |