SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Appelpop meet: Als meeten niet zo makkelijk gaat - Appelpop edition!
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:50 schreef geenvetzak het volgende:
even ONtopic: hoe laat ik blijken dat ik een meisje aantrekkelijk vind als ik met haar praat? Ik ben namelijk niet zo van "ik ben geil en jij bent een lekker wijf", bovendien ga ik eigenlijk nooit uit en kom ik eerder meiden in de stad of op mijn werk tegen.
En nog een vraag erachteraan: wanneer is het normaal om iemands telefoonnummer te vragen?
en nog even om mezelf helemaal voor schut te zetten: wat zijn goeie alternatieven voor eerste dates als je een beetje krap bij kas bent?
Ik kan niet wachten op de reacties
quote:Op zondag 11 september 2011 00:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Als vrouw zijnde ga je met je haar spelen
Maar veel interesse tonen is ook blijk van iemand leuk vinden. Je kan ook een complimentje geven.
En over t telefoonnummer, als het gesprek gezellig is kan t wel. Gewoon, joh, ik vond het leuk/tof/gezellig maar ik moet helaas gaan. Kan ik je een keer bellen?
Soms wacht ik zelf te lang en dan baalde ik als ik die persoon nooit meer zag. Tegenwoordig ben ik héél direct. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Krap bij kas: Simpel kop koffie drinken.
Bedankt voor de directe antwoorden, dat zie je niet vaak!quote:Op zondag 11 september 2011 00:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Als vrouw zijnde ga je met je haar spelen
Maar veel interesse tonen is ook blijk van iemand leuk vinden. Je kan ook een complimentje geven.
En over t telefoonnummer, als het gesprek gezellig is kan t wel. Gewoon, joh, ik vond het leuk/tof/gezellig maar ik moet helaas gaan. Kan ik je een keer bellen?
Soms wacht ik zelf te lang en dan baalde ik als ik die persoon nooit meer zag. Tegenwoordig ben ik héél direct. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Krap bij kas: Simpel kop koffie drinken.
ga picknicken bij dat kasteel ofsoquote:Op zondag 11 september 2011 10:18 schreef dyna18 het volgende:
Het is vandaag monumentendag.
Misschien een leuk idee om naar een kasteel te gaan in de buurt. Bijv Nijenrode bezoeken.
[ afbeelding ]
Nog tips om deze date tot een succes te brengen?
Dank jequote:Op zondag 11 september 2011 00:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Graag gedaan hoor. Ach, die dingen met je haar spelen, dat is een stereotype, terwijl elke vrouw verschillend is. Ik speel met mijn haar als ik mij verveel, als ik onzeker ben, als ik iemand leuk vind. Het is meer een tic dan een gegeven.
Ik ben naar mannen wat terughoudener door een vervelende relatie, maar vroeger was ik heel open en spontaan en kwam ik heel vaak over alsof ik flirtte. Maar ik vond (en vind) mensen gewoon snel lief en aardig
Als mijn beste vriend er is, weten anderen vaak niet wie nu mijn vriend is. Ik hang ook veel om mijn beste vriend heen en knuffel hem vaak. Maar ik laat geen misverstand bestaan over het feit dat ik een vriend heb, dat zeg ik eigenlijk direct als ik iemand leer kennen die ik aardig vind of die blijk geeft mij te zien zitten.
Je zal, zeker als je vanuit een karig sociale omgeving komt, vaak de deksel op je neus krijgen. Maar daar leer je van, en achteraf ben ik blij voor alle negatieve ervaringen die mij sterk genoeg hebben gemaakt de positieve ervaringen te ontvangen. En dat klinkt cliché, maar zo is het echt. Alleen heb ik ze op jonge leeftijd (12-16) mee mogen maken, en veel mensen in dit topic zitten nu in een dergelijke fase. Maar sommige mensen zijn wel echt stoerZoals tijn, die ken ik nu -online- 2 jaar en die heeft echt een spurt gemaakt
Voortaan eerder een move maken. Waarschijnlijk wilde die vriend je helpen door een move te maken.quote:Op zondag 11 september 2011 10:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Oh vraagje, wat zouden jullie doen als je de hele avond sjans hebt van een meisje en je move bijna wil maken. Opeens komt een maat tussendoor die het gaat proberen bij haar. Dat lukt niet, ze reageert een beetje geïrriteerd en kijkt je aan van wtf!
Zouden jullie ook zelf nog een kans wagen of het laten?
Ik heb het gelaten deze keer, het staat zo sneu als de hele vriendengroep het gaat proberen na elkaar
Gewoon op haar af lopen en vragen of hij een blauwtje gelopen heeft. Zo krijg je meteen een gesprekquote:Op zondag 11 september 2011 10:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Oh vraagje, wat zouden jullie doen als je de hele avond sjans hebt van een meisje en je move bijna wil maken. Opeens komt een maat tussendoor die het gaat proberen bij haar. Dat lukt niet, ze reageert een beetje geïrriteerd en kijkt je aan van wtf!
Zouden jullie ook zelf nog een kans wagen of het laten?
Ik heb het gelaten deze keer, het staat zo sneu als de hele vriendengroep het gaat proberen na elkaar
no shit sherlock!quote:Op zondag 11 september 2011 11:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voortaan eerder een move maken. Waarschijnlijk wilde die vriend je helpen door een move te maken.
Goede tip zeg, daar had ik echt niet aan gedacht.quote:Op zondag 11 september 2011 11:04 schreef kedge het volgende:
[..]
Gewoon op haar af lopen en vragen of hij een blauwtje gelopen heeft. Zo krijg je meteen een gesprek
Dat had je gewoon moeten doen dusquote:Op zondag 11 september 2011 11:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
no shit sherlock!![]()
Je hebt gelijk, ik wachtte even te lang, maar heb zelden zin me in een volle feesttent door een menigte te banen om in 1 keer stil te staan bij een meisje. Noem het een stukje ongemakkelijkheid.![]()
Nee, later nog even gevraagd. We liepen elkaar in de weg om hetzelfde meisje. Verschil was dat ik wel kans maakte.![]()
[..]
Goede tip zeg, daar had ik echt niet aan gedacht.
Ach ik was al blij dat ik weer sjans had en in mijn element was. One step at a time.quote:Op zondag 11 september 2011 11:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat had je gewoon moeten doen dus
Dan moet je maar een teruglezen. In het vorige topic meerdere keren en daarvoor ook nog eens.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik mis even waar dit over gaat. Ik zie debeterebob niks lelijks zeggen over Mpj's verleden?
Ik heb geen echte keiharde mening (meer) over mensen totdat ik ze echt ken. Onbewust wel natuurlijk, maar ik heb wel geleerd dat je eerst iemand echt moet leren kennen voordat je keihard kan oordelen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom hoort dat? Het is een forum toch, jij hebt ook je mening over andere mensen die je vast niet altijd voor je houdt.
Ik zou het ook niet gedaan hebbenquote:Op zondag 11 september 2011 11:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat had je gewoon moeten doen dus
Ik vind het er altijd een beetje sneu uitzien als je gast na gast bij een meisje ziet proberen, zeker als het een vriendengroep betreft. Een beetje 'zij een kans, jij een kans'. "Hoi, ik zag mn vrienden net proberen en dacht 'laat ik ook eens een kansje wagen'".quote:Op zondag 11 september 2011 11:15 schreef kedge het volgende:
Het is trouwens ook niet sneu dat jij het nog een keer probeert na je assertieve vriend. Alleen komt het misschien lullig over dat je vriend eerst het meisje aansprak terwijl jij aan het afwachten was.
Zeker, ik zou het ook niet gedaan hebben of sowieso durvenquote:Op zondag 11 september 2011 11:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ach ik was al blij dat ik weer sjans had en in mijn element was. One step at a time.
Ja, lelijk. Sowieso van die gasten die overduidelijk iemand aan het versieren zijn door bij meisjes te gaan plakken e.d.quote:Op zondag 11 september 2011 11:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind het er altijd een beetje sneu uitzien als je gast na gast bij een meisje ziet proberen, zeker als het een vriendengroep betreft. Een beetje 'zij een kans, jij een kans'. "Hoi, ik zag mn vrienden net proberen en dacht 'laat ik ook eens een kansje wagen'".
Nahja, ik was niet echt aan het afwachten. Ik was gewoon lekker aan het drinken en dansen en opeens duikt mn maat er vol in, terwijl ik nog een beetje aan het lachen en oogcontacten was.
Of hij vond haar ook leuk of hij wilde je helpen door het ijs te breken.quote:Op zondag 11 september 2011 11:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind het er altijd een beetje sneu uitzien als je gast na gast bij een meisje ziet proberen, zeker als het een vriendengroep betreft. Een beetje 'zij een kans, jij een kans'. "Hoi, ik zag mn vrienden net proberen en dacht 'laat ik ook eens een kansje wagen'".
Nahja, ik was niet echt aan het afwachten. Ik was gewoon lekker aan het drinken en dansen en opeens duikt mn maat er vol in, terwijl ik nog een beetje aan het lachen en oogcontacten was.
Nee, hij was een beetje opgejut door de andere gasten om een meisje te regelen. En hij vond haar ook leuk inderdaad. Het was sowieso nieuw dat wij dezelfde smaak hadden.quote:Op zondag 11 september 2011 11:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of hij vond haar ook leuk of hij wilde je helpen door het ijs te breken.
Ja okay, maar als je elkaar nog geen dag kent en geen woord met elkaar hebt gesproken behalve ''zakelijk'' (om het zo maar te noemen), is het niet echt een hele slimme zet. Brutaal zijn kan leuk zijn, maar niet op zo'n manier.quote:Op zondag 11 september 2011 11:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
Enige reden waarom ik er vol in zou gaan vol overtuiging is als er echt reden is aan te nemen dat er iets is. Ik heb ooit eens op een dansvloer dusdanig veel spanning met een meisje gehad, sja dan weet je met 4 blikken genoeg.
Maar meestal is het sowieso wijs om lekker biertje te doen met vrienden, lekker lol te maken, meisje aanspreken, ouwehoeren, weer verder met vrienden. Dat gehang om dames heen een hele avond heb ik nooit wat in gezien. Er was gisteren ook zo'n baasje. Hele verhalen hing hij op tegen dat meisje. Een uur later staat die griet voor zn neus met een ander te zoenen die ze kort even had gesproken aan de bar. Meneer stond er beteuterd bij.
Suggereer je nou dat Former asociaal is?quote:Op zondag 11 september 2011 11:39 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja okay, maar als je elkaar nog geen dag kent en geen woord met elkaar hebt gesproken behalve ''zakelijk'' (om het zo maar te noemen), is het niet echt een hele slimme zet. Brutaal zijn kan leuk zijn, maar niet op zo'n manier.
Ik dacht dat Formerjellybean een keer zei dat seksistische opmerkingen soms ook wel leuk kunnen zijn als openingszin of wat dan ook. Nou, echt niet, misschien bij de asociale vrouwen.
Hahahahahahaha.
Als vrouwen een vriend/vaste relatie hebben, dan laten ze dat binnen een half uur wel vallen als je met ze spreekt. Soort van territorium aangeven. Op zich wel grappig als je er op gaat letten.quote:Op zondag 11 september 2011 00:25 schreef geenvetzak het volgende:
Laatst zat ik wat met een collega te praten die ik wel zag zitten. Ze lachte vaak en deed niet moeilijk over een speels duwtje enzo, maar een paar minuten later had ze het wel over haar nieuwe vriendje. Op dat moment was ik wel weer blij dat ik niet goed ben in mijn interesse te laten blijken, maarja dan loop je ook wel een afwijzing mis die misschien wat ervaring oplevert...
Nee joh, negatieve, ze zei toch niet dat ze daar zelf ook van gediend is.quote:Op zondag 11 september 2011 11:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat Former asociaal is?
Volgende keer beterquote:Op zondag 11 september 2011 11:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, hij was een beetje opgejut door de andere gasten om een meisje te regelen. En hij vond haar ook leuk inderdaad. Het was sowieso nieuw dat wij dezelfde smaak hadden.
Tsja zou kwam het nou eenmaal over. Vandaar dat ik het even checkte.quote:Op zondag 11 september 2011 11:43 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee joh, negatieve, ze zei toch niet dat ze daar zelf ook van gediend is.
Nee, dat maak je er zelf van.quote:Op zondag 11 september 2011 11:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja zou kwam het nou eenmaal over. Vandaar dat ik het even checkte.
En negatieve wat? Ik val debeterebob tenminste niet vol aan om niets.
Duh, interpretatie is iets wat je zelf doet. Maar je stoot mensen wel vaker voor het hoofd met rare opmerkingen dus misschien ligt het niet helemaal alleen aan anderen.quote:Op zondag 11 september 2011 11:58 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee, dat maak je er zelf van.
Was niet om niks en dat weet hij zelf ook wel.
quote:Op zondag 11 september 2011 12:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Duh, interpretatie is iets wat je zelf doet. Maar je stoot mensen wel vaker voor het hoofd met rare opmerkingen dus misschien ligt het niet helemaal alleen aan anderen.
Tevens is drama maken om zoiets ook iets wat je zelf doet.
Vanwaar zo kinderachtig gaan doen?quote:Op zondag 11 september 2011 12:08 schreef Mpj het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je hebt helemaal gelijk, natuurlijk!
Ontspan en zorg dat je het leuk hebt. Dan kan je ook makkelijker zorgen dat de ander het leuk heeft.quote:Op zondag 11 september 2011 12:10 schreef dyna18 het volgende:
Wie weet er nog een goede tip om je 2e date tot een succes te brengen?
Weet je ook wat zij leuk vindt om te doen?quote:Op zondag 11 september 2011 12:10 schreef dyna18 het volgende:
Wat heb je als eerste date gedaan? Doe iets anders.quote:Op zondag 11 september 2011 12:10 schreef dyna18 het volgende:
Ik weet niet hoe oud je bent, maar uit eten en daarna wat drinken doet het ook altijd wel goed. De bioscoop zou ik persoonlijk niet doen.quote:Op zondag 11 september 2011 12:10 schreef dyna18 het volgende:
Maak er een doedate van.quote:Op zondag 11 september 2011 12:10 schreef dyna18 het volgende:
Twee kussen op de wang en de derde vol op de mond, dan heb je dat ook weer gehad en is die spanning meteen wegquote:Op zondag 11 september 2011 12:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Maak er een doedate van.
Zoen bij afscheid.
Chill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |