SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Appelpop meet: Als meeten niet zo makkelijk gaat - Appelpop edition!
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:50 schreef geenvetzak het volgende:
even ONtopic: hoe laat ik blijken dat ik een meisje aantrekkelijk vind als ik met haar praat? Ik ben namelijk niet zo van "ik ben geil en jij bent een lekker wijf", bovendien ga ik eigenlijk nooit uit en kom ik eerder meiden in de stad of op mijn werk tegen.
En nog een vraag erachteraan: wanneer is het normaal om iemands telefoonnummer te vragen?
en nog even om mezelf helemaal voor schut te zetten: wat zijn goeie alternatieven voor eerste dates als je een beetje krap bij kas bent?
Ik kan niet wachten op de reacties
quote:Op zondag 11 september 2011 00:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Als vrouw zijnde ga je met je haar spelen
Maar veel interesse tonen is ook blijk van iemand leuk vinden. Je kan ook een complimentje geven.
En over t telefoonnummer, als het gesprek gezellig is kan t wel. Gewoon, joh, ik vond het leuk/tof/gezellig maar ik moet helaas gaan. Kan ik je een keer bellen?
Soms wacht ik zelf te lang en dan baalde ik als ik die persoon nooit meer zag. Tegenwoordig ben ik héél direct. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Krap bij kas: Simpel kop koffie drinken.
Bedankt voor de directe antwoorden, dat zie je niet vaak!quote:Op zondag 11 september 2011 00:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Als vrouw zijnde ga je met je haar spelen
Maar veel interesse tonen is ook blijk van iemand leuk vinden. Je kan ook een complimentje geven.
En over t telefoonnummer, als het gesprek gezellig is kan t wel. Gewoon, joh, ik vond het leuk/tof/gezellig maar ik moet helaas gaan. Kan ik je een keer bellen?
Soms wacht ik zelf te lang en dan baalde ik als ik die persoon nooit meer zag. Tegenwoordig ben ik héél direct. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Krap bij kas: Simpel kop koffie drinken.
ga picknicken bij dat kasteel ofsoquote:Op zondag 11 september 2011 10:18 schreef dyna18 het volgende:
Het is vandaag monumentendag.
Misschien een leuk idee om naar een kasteel te gaan in de buurt. Bijv Nijenrode bezoeken.
[ afbeelding ]
Nog tips om deze date tot een succes te brengen?
Dank jequote:Op zondag 11 september 2011 00:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Graag gedaan hoor. Ach, die dingen met je haar spelen, dat is een stereotype, terwijl elke vrouw verschillend is. Ik speel met mijn haar als ik mij verveel, als ik onzeker ben, als ik iemand leuk vind. Het is meer een tic dan een gegeven.
Ik ben naar mannen wat terughoudener door een vervelende relatie, maar vroeger was ik heel open en spontaan en kwam ik heel vaak over alsof ik flirtte. Maar ik vond (en vind) mensen gewoon snel lief en aardig
Als mijn beste vriend er is, weten anderen vaak niet wie nu mijn vriend is. Ik hang ook veel om mijn beste vriend heen en knuffel hem vaak. Maar ik laat geen misverstand bestaan over het feit dat ik een vriend heb, dat zeg ik eigenlijk direct als ik iemand leer kennen die ik aardig vind of die blijk geeft mij te zien zitten.
Je zal, zeker als je vanuit een karig sociale omgeving komt, vaak de deksel op je neus krijgen. Maar daar leer je van, en achteraf ben ik blij voor alle negatieve ervaringen die mij sterk genoeg hebben gemaakt de positieve ervaringen te ontvangen. En dat klinkt cliché, maar zo is het echt. Alleen heb ik ze op jonge leeftijd (12-16) mee mogen maken, en veel mensen in dit topic zitten nu in een dergelijke fase. Maar sommige mensen zijn wel echt stoerZoals tijn, die ken ik nu -online- 2 jaar en die heeft echt een spurt gemaakt
Voortaan eerder een move maken. Waarschijnlijk wilde die vriend je helpen door een move te maken.quote:Op zondag 11 september 2011 10:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Oh vraagje, wat zouden jullie doen als je de hele avond sjans hebt van een meisje en je move bijna wil maken. Opeens komt een maat tussendoor die het gaat proberen bij haar. Dat lukt niet, ze reageert een beetje geïrriteerd en kijkt je aan van wtf!
Zouden jullie ook zelf nog een kans wagen of het laten?
Ik heb het gelaten deze keer, het staat zo sneu als de hele vriendengroep het gaat proberen na elkaar
Gewoon op haar af lopen en vragen of hij een blauwtje gelopen heeft. Zo krijg je meteen een gesprekquote:Op zondag 11 september 2011 10:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Oh vraagje, wat zouden jullie doen als je de hele avond sjans hebt van een meisje en je move bijna wil maken. Opeens komt een maat tussendoor die het gaat proberen bij haar. Dat lukt niet, ze reageert een beetje geïrriteerd en kijkt je aan van wtf!
Zouden jullie ook zelf nog een kans wagen of het laten?
Ik heb het gelaten deze keer, het staat zo sneu als de hele vriendengroep het gaat proberen na elkaar
no shit sherlock!quote:Op zondag 11 september 2011 11:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voortaan eerder een move maken. Waarschijnlijk wilde die vriend je helpen door een move te maken.
Goede tip zeg, daar had ik echt niet aan gedacht.quote:Op zondag 11 september 2011 11:04 schreef kedge het volgende:
[..]
Gewoon op haar af lopen en vragen of hij een blauwtje gelopen heeft. Zo krijg je meteen een gesprek
Dat had je gewoon moeten doen dusquote:Op zondag 11 september 2011 11:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
no shit sherlock!![]()
Je hebt gelijk, ik wachtte even te lang, maar heb zelden zin me in een volle feesttent door een menigte te banen om in 1 keer stil te staan bij een meisje. Noem het een stukje ongemakkelijkheid.![]()
Nee, later nog even gevraagd. We liepen elkaar in de weg om hetzelfde meisje. Verschil was dat ik wel kans maakte.![]()
[..]
Goede tip zeg, daar had ik echt niet aan gedacht.
Ach ik was al blij dat ik weer sjans had en in mijn element was. One step at a time.quote:Op zondag 11 september 2011 11:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat had je gewoon moeten doen dus
Dan moet je maar een teruglezen. In het vorige topic meerdere keren en daarvoor ook nog eens.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik mis even waar dit over gaat. Ik zie debeterebob niks lelijks zeggen over Mpj's verleden?
Ik heb geen echte keiharde mening (meer) over mensen totdat ik ze echt ken. Onbewust wel natuurlijk, maar ik heb wel geleerd dat je eerst iemand echt moet leren kennen voordat je keihard kan oordelen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom hoort dat? Het is een forum toch, jij hebt ook je mening over andere mensen die je vast niet altijd voor je houdt.
Ik zou het ook niet gedaan hebbenquote:Op zondag 11 september 2011 11:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat had je gewoon moeten doen dus
Ik vind het er altijd een beetje sneu uitzien als je gast na gast bij een meisje ziet proberen, zeker als het een vriendengroep betreft. Een beetje 'zij een kans, jij een kans'. "Hoi, ik zag mn vrienden net proberen en dacht 'laat ik ook eens een kansje wagen'".quote:Op zondag 11 september 2011 11:15 schreef kedge het volgende:
Het is trouwens ook niet sneu dat jij het nog een keer probeert na je assertieve vriend. Alleen komt het misschien lullig over dat je vriend eerst het meisje aansprak terwijl jij aan het afwachten was.
Zeker, ik zou het ook niet gedaan hebben of sowieso durvenquote:Op zondag 11 september 2011 11:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ach ik was al blij dat ik weer sjans had en in mijn element was. One step at a time.
Ja, lelijk. Sowieso van die gasten die overduidelijk iemand aan het versieren zijn door bij meisjes te gaan plakken e.d.quote:Op zondag 11 september 2011 11:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind het er altijd een beetje sneu uitzien als je gast na gast bij een meisje ziet proberen, zeker als het een vriendengroep betreft. Een beetje 'zij een kans, jij een kans'. "Hoi, ik zag mn vrienden net proberen en dacht 'laat ik ook eens een kansje wagen'".
Nahja, ik was niet echt aan het afwachten. Ik was gewoon lekker aan het drinken en dansen en opeens duikt mn maat er vol in, terwijl ik nog een beetje aan het lachen en oogcontacten was.
Of hij vond haar ook leuk of hij wilde je helpen door het ijs te breken.quote:Op zondag 11 september 2011 11:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind het er altijd een beetje sneu uitzien als je gast na gast bij een meisje ziet proberen, zeker als het een vriendengroep betreft. Een beetje 'zij een kans, jij een kans'. "Hoi, ik zag mn vrienden net proberen en dacht 'laat ik ook eens een kansje wagen'".
Nahja, ik was niet echt aan het afwachten. Ik was gewoon lekker aan het drinken en dansen en opeens duikt mn maat er vol in, terwijl ik nog een beetje aan het lachen en oogcontacten was.
Nee, hij was een beetje opgejut door de andere gasten om een meisje te regelen. En hij vond haar ook leuk inderdaad. Het was sowieso nieuw dat wij dezelfde smaak hadden.quote:Op zondag 11 september 2011 11:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of hij vond haar ook leuk of hij wilde je helpen door het ijs te breken.
Ja okay, maar als je elkaar nog geen dag kent en geen woord met elkaar hebt gesproken behalve ''zakelijk'' (om het zo maar te noemen), is het niet echt een hele slimme zet. Brutaal zijn kan leuk zijn, maar niet op zo'n manier.quote:Op zondag 11 september 2011 11:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
Enige reden waarom ik er vol in zou gaan vol overtuiging is als er echt reden is aan te nemen dat er iets is. Ik heb ooit eens op een dansvloer dusdanig veel spanning met een meisje gehad, sja dan weet je met 4 blikken genoeg.
Maar meestal is het sowieso wijs om lekker biertje te doen met vrienden, lekker lol te maken, meisje aanspreken, ouwehoeren, weer verder met vrienden. Dat gehang om dames heen een hele avond heb ik nooit wat in gezien. Er was gisteren ook zo'n baasje. Hele verhalen hing hij op tegen dat meisje. Een uur later staat die griet voor zn neus met een ander te zoenen die ze kort even had gesproken aan de bar. Meneer stond er beteuterd bij.
Suggereer je nou dat Former asociaal is?quote:Op zondag 11 september 2011 11:39 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja okay, maar als je elkaar nog geen dag kent en geen woord met elkaar hebt gesproken behalve ''zakelijk'' (om het zo maar te noemen), is het niet echt een hele slimme zet. Brutaal zijn kan leuk zijn, maar niet op zo'n manier.
Ik dacht dat Formerjellybean een keer zei dat seksistische opmerkingen soms ook wel leuk kunnen zijn als openingszin of wat dan ook. Nou, echt niet, misschien bij de asociale vrouwen.
Hahahahahahaha.
Als vrouwen een vriend/vaste relatie hebben, dan laten ze dat binnen een half uur wel vallen als je met ze spreekt. Soort van territorium aangeven. Op zich wel grappig als je er op gaat letten.quote:Op zondag 11 september 2011 00:25 schreef geenvetzak het volgende:
Laatst zat ik wat met een collega te praten die ik wel zag zitten. Ze lachte vaak en deed niet moeilijk over een speels duwtje enzo, maar een paar minuten later had ze het wel over haar nieuwe vriendje. Op dat moment was ik wel weer blij dat ik niet goed ben in mijn interesse te laten blijken, maarja dan loop je ook wel een afwijzing mis die misschien wat ervaring oplevert...
Nee joh, negatieve, ze zei toch niet dat ze daar zelf ook van gediend is.quote:Op zondag 11 september 2011 11:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat Former asociaal is?
Volgende keer beterquote:Op zondag 11 september 2011 11:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, hij was een beetje opgejut door de andere gasten om een meisje te regelen. En hij vond haar ook leuk inderdaad. Het was sowieso nieuw dat wij dezelfde smaak hadden.
Tsja zou kwam het nou eenmaal over. Vandaar dat ik het even checkte.quote:Op zondag 11 september 2011 11:43 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee joh, negatieve, ze zei toch niet dat ze daar zelf ook van gediend is.
Nee, dat maak je er zelf van.quote:Op zondag 11 september 2011 11:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja zou kwam het nou eenmaal over. Vandaar dat ik het even checkte.
En negatieve wat? Ik val debeterebob tenminste niet vol aan om niets.
Duh, interpretatie is iets wat je zelf doet. Maar je stoot mensen wel vaker voor het hoofd met rare opmerkingen dus misschien ligt het niet helemaal alleen aan anderen.quote:Op zondag 11 september 2011 11:58 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee, dat maak je er zelf van.
Was niet om niks en dat weet hij zelf ook wel.
quote:Op zondag 11 september 2011 12:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Duh, interpretatie is iets wat je zelf doet. Maar je stoot mensen wel vaker voor het hoofd met rare opmerkingen dus misschien ligt het niet helemaal alleen aan anderen.
Tevens is drama maken om zoiets ook iets wat je zelf doet.
Vanwaar zo kinderachtig gaan doen?quote:Op zondag 11 september 2011 12:08 schreef Mpj het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je hebt helemaal gelijk, natuurlijk!
Ontspan en zorg dat je het leuk hebt. Dan kan je ook makkelijker zorgen dat de ander het leuk heeft.quote:Op zondag 11 september 2011 12:10 schreef dyna18 het volgende:
Wie weet er nog een goede tip om je 2e date tot een succes te brengen?
Weet je ook wat zij leuk vindt om te doen?quote:Op zondag 11 september 2011 12:10 schreef dyna18 het volgende:
Wat heb je als eerste date gedaan? Doe iets anders.quote:Op zondag 11 september 2011 12:10 schreef dyna18 het volgende:
Ik weet niet hoe oud je bent, maar uit eten en daarna wat drinken doet het ook altijd wel goed. De bioscoop zou ik persoonlijk niet doen.quote:Op zondag 11 september 2011 12:10 schreef dyna18 het volgende:
Maak er een doedate van.quote:Op zondag 11 september 2011 12:10 schreef dyna18 het volgende:
Twee kussen op de wang en de derde vol op de mond, dan heb je dat ook weer gehad en is die spanning meteen wegquote:Op zondag 11 september 2011 12:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Maak er een doedate van.
Zoen bij afscheid.
Chill.
Beter zoent hij haar gewoon meteen in plaats van het sneaky te verbergen in de standaard drie kussen op de wang. Persoonlijk vind ik dat erg lame altijd.quote:Op zondag 11 september 2011 12:39 schreef kedge het volgende:
Bij het uit eten gaan met een date twijfel ik altijd of ik "going dutch" of de gehele rekening voor mezelf moet nemen. Laatst betaalde ik het eten en hebben we daarna nog wat gedronken en heb ik haar laten betalen. Altijd zo kut, want het gaat niet perse om het geld, maar wel het principe van betalen.
[..]
Twee kussen op de wang en de derde vol op de mond, dan heb je dat ook weer gehad en is die spanning meteen weg
Eigenlijk wel. Maar die 3 kussen hoort bij begroeten enzulksquote:Op zondag 11 september 2011 12:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beter zoent hij haar gewoon meteen in plaats van het sneaky te verbergen in de standaard drie kussen op de wang. Persoonlijk vind ik dat erg lame altijd.
Dat is ook prima, maar ik heb liever als ze gescheiden blijven. Dus drie kussen als begroeting/afscheid en als ze dan echt willen zoenen maken ze daar maar een aparte actie van.quote:Op zondag 11 september 2011 12:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar die 3 kussen hoort bij begroeten enzulks
Dit is het topic "als versieren niet zo makkelijk gaat", de meesten durven hier echt niet zomaar iemand vol op de mond te nemen. Dit is gewoon een subtielere manier.quote:Op zondag 11 september 2011 12:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beter zoent hij haar gewoon meteen in plaats van het sneaky te verbergen in de standaard drie kussen op de wang. Persoonlijk vind ik dat erg lame altijd.
Ja dat zag ik, ik ben hier wel eens eerder geweest volgens mij.quote:Op zondag 11 september 2011 12:54 schreef kedge het volgende:
[..]
Dit is het topic "als versieren niet zo makkelijk gaat", de meesten durven hier echt niet zomaar iemand vol op de mond te nemen. Dit is gewoon een subtielere manier.
Dus eerst vol op de mond en daarna de standaard afscheidszoenenquote:Op zondag 11 september 2011 12:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is ook prima, maar ik heb liever als ze gescheiden blijven. Dus drie kussen als begroeting/afscheid en als ze dan echt willen zoenen maken ze daar maar een aparte actie van.
Nee.quote:Op zondag 11 september 2011 13:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus eerst vol op de mond en daarna de standaard afscheidszoenen
Bijvoorbeeld, of tijdens een van de vele andere moment dat je met haar samen bent (ver) voor het afscheid. Of de volgende keer als je het toch nog niet helemaal 'voelt'.quote:Op zondag 11 september 2011 13:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus eerst vol op de mond en daarna de standaard afscheidszoenen
quote:Op zondag 11 september 2011 12:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb je als eerste date gedaan? Doe iets anders.
De 1e date hebben we een terrasje gepakt. Heerlijk in de zon gezeten en ontspannen gekletst. Voor de 2e date wilde ik iets actiefs doen.quote:Op zondag 11 september 2011 12:22 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar uit eten en daarna wat drinken doet het ook altijd wel goed. De bioscoop zou ik persoonlijk niet doen.
Dat is ook wel een leuk idee om te doen, succes !quote:Op zondag 11 september 2011 13:06 schreef dyna18 het volgende:
[..]
[..]
De 1e date hebben we een terrasje gepakt. Heerlijk in de zon gezeten en ontspannen gekletst. Voor de 2e date wilde ik iets actiefs doen.
Omdat het vandaag monumentendag is, heb ik voorgesteld om een kasteel te gaan bezoeken. Daar gaan we straks dus heen. Misschien nog even wat lunchen.
Wij zijn allebei 32 trouwens.
Ik heb ergens gelezen dat veel vrouwen het prettig vinden dat tijdens de 1e date de heer betaald. Als er Dutch gegaan wordt, zegt dat meestal al veel over het succes van de avond (oftewel het was niet zo succesvol, de vrouw wil je niet nog wat schuldig zijn).quote:Op zondag 11 september 2011 12:39 schreef kedge het volgende:
Bij het uit eten gaan met een date twijfel ik altijd of ik "going dutch" of de gehele rekening voor mezelf moet nemen. Laatst betaalde ik het eten en hebben we daarna nog wat gedronken en heb ik haar laten betalen. Altijd zo kut, want het gaat niet perse om het geld, maar wel het principe van betalen.
[..]
Twee kussen op de wang en de derde vol op de mond, dan heb je dat ook weer gehad en is die spanning meteen weg
Zoenen vind ik echt nog iets ongelofelijk lastigs om te initiëren.quote:Op zondag 11 september 2011 12:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is ook prima, maar ik heb liever als ze gescheiden blijven. Dus drie kussen als begroeting/afscheid en als ze dan echt willen zoenen maken ze daar maar een aparte actie van.
Heb ik ookquote:Op zondag 11 september 2011 13:12 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Zoenen vind ik echt nog iets ongelofelijk lastigs om te initiëren.
De waarheid is dat ik gewoon niet durf om het te proberen.
Zowiezo heb ik al moeite met het aanraken van de ander.
Nog nooit gezoend dan? Dyna jij ook niet?quote:Op zondag 11 september 2011 13:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Heb ik ook
Het klinkt misschien een beetje triest, maar het is wel zo.
Gelukkig weet je het nogquote:Op zondag 11 september 2011 12:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja dat zag ik, ik ben hier wel eens eerder geweest volgens mij.
Ze mogen het best doen, maar ik geef even aan dat niet elke vrouw dit een leuke manier zal vinden. Misschien dat sommige dan toch wel voor de directe manier gaan als ze daar aan denken.
Maar niet iedereen heeft of zoveel vertrouwen of durft die move te maken. Ik zelf zou het ook niet echt durven, kheb niet echt veel ervaring met daten en vrouwn wat dat betreft. Dus ik zou het ook wat meer afwachten..quote:Op zondag 11 september 2011 13:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
Zoenen is eenvoudig. Zorg dat je dichtbij zit te praten en draai je hoofd iets en kom langzaam dichterbij. Dan snapt ze de hint wel. Zo simpel.
Over het betalen. Ik laat vrouwen de eerste date gewoon de helft betalen.
Nee maar als je gezellig met zn tweeen aan het praten bent en je komt iets dichterbij, zal zij (als ze wil) haar hoofd al gaan draaien. De rest lukt dan ook wel.quote:Op zondag 11 september 2011 13:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft of zoveel vertrouwen of durft die move te maken. Ik zelf zou het ook niet echt durven, kheb niet echt veel ervaring met daten en vrouwn wat dat betreft. Dus ik zou het ook wat meer afwachten..
Geen ideequote:Op zondag 11 september 2011 13:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee maar als je gezellig met zn tweeen aan het praten bent en je komt iets dichterbij, zal zij (als ze wil) haar hoofd al gaan draaien. De rest lukt dan ook wel.
Ik heb 1x echt gezoend.quote:Op zondag 11 september 2011 13:18 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nog nooit gezoend dan? Dyna jij ook niet?
Jij was trouwens toch ook bij appelpop, heeft Heloef zijn belofte waar gemaakt qua versieren?
Als je elkaar echt heel erg leuk vindt valt er vaak niet zoveel meer te versieren, dan gaat het meestal haast vanzelf. In de beginfase met daten kan het soms nog allerlei kanten op dus kan het ook nog verkeerd uitpakken als je iemand sneaky probeert te zoenen.quote:Op zondag 11 september 2011 13:18 schreef kedge het volgende:
[..]
Gelukkig weet je het nog
Als je elkaar echt leuk vindt, dan maakt het niet uit hoe je kust, maar dat je kust.
Beste oplossing voor jou en de anderen is veel drank en dan een feestkroeg opzoeken. Zoek een meisje uit, hang er tegenaan rond een uur of 3, kort babbeltje en hopsakee.quote:Op zondag 11 september 2011 13:22 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik heb 1x echt gezoend.
Dat was tijdens de studenten introductieweek. Na een hele week met elkaar opgetrokken en gefeest te hebben, en zij en ik al de hele week met elkaar bezig waren, is het eindelijk tot zoenen gekomen.
Oftewel dat is veel en veel te traag gegaan.
Sindsdien nooit meer gelukt.
Ja, maar het pakt nog slechter uit dat je iemand volop de bek pakt terwijl die persoon jou mogelijk niet ziet zitten.quote:Op zondag 11 september 2011 13:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je elkaar echt heel erg leuk vindt valt er vaak niet zoveel meer te versieren, dan gaat het meestal haast vanzelf. In de beginfase met daten kan het soms nog allerlei kanten op dus kan het ook nog verkeerd uitpakken als je iemand sneaky probeert te zoenen.
Zo, en nu ben je al 32. Dus je hebt ook geen ervaring qua relaties en op seksgebied ook niet? Weet die date van jou dat ook? Of was dat laatst die discussie van liegen of eerlijk zijn?quote:Op zondag 11 september 2011 13:22 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik heb 1x echt gezoend.
Dat was tijdens de studenten introductieweek. Na een hele week met elkaar opgetrokken en gefeest te hebben, en zij en ik al de hele week met elkaar bezig waren, is het eindelijk tot zoenen gekomen.
Oftewel dat is veel en veel te traag gegaan.
Sindsdien nooit meer gelukt.
Of gewoon helemaal geen zoen. Als je elkaar echt leuk vind dan gaat dat zoenen vanzelf.quote:Op zondag 11 september 2011 13:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of tijdens een van de vele andere moment dat je met haar samen bent (ver) voor het afscheid. Of de volgende keer als je het toch nog niet helemaal 'voelt'.
Klinkt goedquote:Op zondag 11 september 2011 13:06 schreef dyna18 het volgende:
[..]
[..]
De 1e date hebben we een terrasje gepakt. Heerlijk in de zon gezeten en ontspannen gekletst. Voor de 2e date wilde ik iets actiefs doen.
Omdat het vandaag monumentendag is, heb ik voorgesteld om een kasteel te gaan bezoeken. Daar gaan we straks dus heen. Misschien nog even wat lunchen.
Wij zijn allebei 32 trouwens.
Niet echt een onderwerp voor een 1e date lijkt me.quote:Op zondag 11 september 2011 13:25 schreef Mpj het volgende:
[..]
Zo, en nu ben je al 32. Dus je hebt ook geen ervaring qua relaties en op seksgebied ook niet? Weet die date van jou dat ook? Of was dat laatst die discussie van liegen of eerlijk zijn?
Dat zei ik ook inderdaad, dat je beter kan wachten als je het nog niet echt ziet zitten. Maar als je dan toch perse wil zoenen kan je beter voor de directe aanpak gaan dan sneaky acties. Vind ik tenminste.quote:Op zondag 11 september 2011 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal geen zoen. Als je elkaar echt leuk vind dan gaat dat zoenen vanzelf.
[..]
Klinkt goed
Oftewel dicht bij haar komen, je zenuwen opzij zetten en er voor gaan....quote:Op zondag 11 september 2011 13:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zei ik ook inderdaad, dat je beter kan wachten als je het nog niet echt ziet zitten. Maar als je dan toch perse wil zoenen kan je beter voor de directe aanpak gaan dan sneaky acties. Vind ik tenminste.
Ja dat vind ik een betere manier. Niet binnen 10 minuten na ontmoeting al, maar op een 2e date is er toch al zo iets als wel of geen aantrekkingskracht. Als je haar al wat beter kent maar ze wil niet gezoend worden gaat het vaak toch niets worden. Dus kan je het er maar beter op wagen.quote:Op zondag 11 september 2011 13:29 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Oftewel dicht bij haar komen, je zenuwen opzij zetten en er voor gaan....
Ik ben heel benieuwd of ik dat straks durf.
Hoe heb je haar leren kennen? Misschien is dat al langs geweest maar dat heb ik dan gemist.quote:Op zondag 11 september 2011 13:27 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Niet echt een onderwerp voor een 1e date lijkt me.
Het lijkt me beter om hier niet open over te zijn nee. Grote kans dat het als een enorme afknapper gezien wordt (begint zij zich af te vragen wat er mis is met die jongen). Mocht het gevraagd worden dan zeg ik wel zoiets als dat het lang geleden is.
Als het goed zal die ander heus wel een move proberen te maken of juist niet.quote:Op zondag 11 september 2011 13:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zei ik ook inderdaad, dat je beter kan wachten als je het nog niet echt ziet zitten. Maar als je dan toch perse wil zoenen kan je beter voor de directe aanpak gaan dan sneaky acties. Vind ik tenminste.
Is goedquote:Op zondag 11 september 2011 13:28 schreef stefanhaan het volgende:
ik ben echt een faalhaas qua daten. Tijn jij wordt mijn mentor
Er is wat mij betreft een verschil tussen liegen en een ontwijkend antwoord geven.quote:Op zondag 11 september 2011 13:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe heb je haar leren kennen? Misschien is dat al langs geweest maar dat heb ik dan gemist.
Wat je iig niet moet doen is liegen. Gewoon eerlijk zijn. Als ze je afwijst om geen of weinig ervaring is dat klote maar misschien maar beter ook zulke mensen moet je niet hebben
Als ze er niet naar vraagt zou ik er sowieso niet over beginnen nee, zeker niet met een 1e date. En als ze er wel naar vraagt hoef je inderdaad niet meteen je halve levensverhaal op tafel te gooien. Je kan het later altijd nog beter uitleggen als het wel wat wordt. Dan oordeelt ze minder hard omdat ze je al kent, en is het ook niet zo belangrijk meer. En als het niks wordt maakt het ook niet meer uit of ze het wel of niet weet.quote:Op zondag 11 september 2011 13:27 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Niet echt een onderwerp voor een 1e date lijkt me.
Het lijkt me beter om hier niet open over te zijn nee. Grote kans dat het als een enorme afknapper gezien wordt (begint zij zich af te vragen wat er mis is met die jongen). Mocht het gevraagd worden dan zeg ik wel zoiets als dat het lang geleden is.
Je hoort juist vaak dat meiden/vrouwen niet zomaar een move maken. Zo wel zijn het vaak hele spontane types die vaak eenzelfde soort kerel willen of de jongen in kwestie is een halfgod.quote:Op zondag 11 september 2011 13:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het goed zal die ander heus wel een move proberen te maken of juist niet.
[..]
Is goed
Iedereen heeft zo zijn methodes en het is ook niet mijn methode, maar het lijkt me toch nog steeds een effectieve manier voor als je met knikkende knietjes staat om alleen al te kussen.quote:Op zondag 11 september 2011 13:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je elkaar echt heel erg leuk vindt valt er vaak niet zoveel meer te versieren, dan gaat het meestal haast vanzelf. In de beginfase met daten kan het soms nog allerlei kanten op dus kan het ook nog verkeerd uitpakken als je iemand sneaky probeert te zoenen.
Dat doen ze ook niet zomaar, maar zoals ik al zei, dichterbij en je hoofd iets draaien. Als ze dan niet meebeweegt, weet je al genoeg. Maar die move wordt wel van JOU verwacht.quote:Op zondag 11 september 2011 13:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je hoort juist vaak dat meiden/vrouwen niet zomaar een move maken. Zo wel zijn het vaak hele spontane types die vaak eenzelfde soort kerel willen of de jongen in kwestie is een halfgod.
Als je te veel ontwijkende antwoorden geeft kan dat ook verkeerd uitpakken.quote:Op zondag 11 september 2011 13:33 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Er is wat mij betreft een verschil tussen liegen en een ontwijkend antwoord geven.
Door te zeggen dat het lang geleden is heb ik niet het idee dat je liegt. Je geeft alleen een ontwijkend antwoord.
Bij een goeie date hoort wat mij betreft een zoen. Desnoods alleen een standaardafscheids zoen. Maar liever een zoen op de mond.quote:Op zondag 11 september 2011 13:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je hoort juist vaak dat meiden/vrouwen niet zomaar een move maken. Zo wel zijn het vaak hele spontane types die vaak eenzelfde soort kerel willen of de jongen in kwestie is een halfgod.
Wel eens hier gepost, maar dat was zo'n 180 topics terug.quote:Op zondag 11 september 2011 13:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe heb je haar leren kennen? Misschien is dat al langs geweest maar dat heb ik dan gemist.
Sorry ik heb er over heen gelezen blijkbaar.quote:Op zondag 11 september 2011 13:39 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nou?
Dit is al de derde keer dat ik het vraag; belofte.
Bingo.quote:Op zondag 11 september 2011 13:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat doen ze ook niet zomaar, maar zoals ik al zei, dichterbij en je hoofd iets draaien. Als ze dan niet meebeweegt, weet je al genoeg. Maar die move wordt wel van JOU verwacht.
Kom op man, sweep her off her feet
Uiteraard, ik zeg ook enkel dat ik het maar niets vind en dat er vast meer zijn die het met me eens zijn.quote:Op zondag 11 september 2011 13:36 schreef kedge het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn methodes en het is ook niet mijn methode, maar het lijkt me toch nog steeds een effectieve manier voor als je met knikkende knietjes staat om alleen al te kussen.
Zo werd ik gekust door een meisje een maand geleden en was wel "verrast", maar ik vond het niet erg of sneaky. En hier heb ik die methode ook van.
quote:Op zondag 11 september 2011 13:39 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wel eens hier gepost, maar dat was zo'n 180 topics terug.
Ik heb haar vorig jaar september 2010 leren kennen tijdens het sporten. Toen leuk met haar gebabbeld. Daarna nog eens gezien bij een etentje bij mij thuis, maar er nog geen werk van gemaakt. Daarna heb ik haar niet meer gezien of gesproken.
Begin dit jaar moest ik aan haar denken (met valentijn), dus haar toen uitgenodigd voor mijn verjaardag, begin zomer. Gelukkig vond ze het ook leuk om te komen. Helaas werd ik als gastheer steeds bezet gehouden door al het andere bezoek, dus toen maar 5 min met haar kunnen kletsen.
Ik heb haar daarna wat gesmst en gemaild, waarna we hebben afgesproken voor de 1e date. Die was 2 maanden terug. Die 1e date was dus zeer succesvol en leuk.
Helaas door vakanties van haar en mij en door volle agenda's pas vandaag er weer aan toe gekomen om de 2e date te hebben.
En nu ga ik haar zo ophalen op het station.
Al met al zit er dus niet echt tempo in, maar ik vind haar wel zeer leuk.
Maar waarom zijn dit soort dingen dan niet algemeen bekend? Dit zijn nou juist de dingen die ze tijdens biologie zouden moeten onderwijzen. Waarom staat dit niet in de startpost?quote:Op zondag 11 september 2011 13:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dat doen ze ook niet zomaar, maar zoals ik al zei, dichterbij en je hoofd iets draaien. Als ze dan niet meebeweegt, weet je al genoeg. Maar die move wordt wel van JOU verwacht.
Genoeg boeken waar dit in zal staan hoor.quote:Op zondag 11 september 2011 13:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar waarom zijn dit soort dingen dan niet algemeen bekend? Dit zijn nou juist de dingen die ze tijdens biologie zouden moeten onderwijzen. Waarom staat dit niet in de startpost?![]()
Eigenlijk zou ik al deze wijsheden moeten bundelen in een boek en verkopen aan informaticastudenten. Ik word rijk
Waarom niet? Geen leuke meiden of je had het lef niet?quote:Op zondag 11 september 2011 13:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Sorry ik heb er over heen gelezen blijkbaar.
Maar het is niet gebeurd dus.
Opzich is dat wel vanzelfsprekend. Maar ook weer voor iedere persoon verschillend..quote:Op zondag 11 september 2011 13:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar waarom zijn dit soort dingen dan niet algemeen bekend? Dit zijn nou juist de dingen die ze tijdens biologie zouden moeten onderwijzen. Waarom staat dit niet in de startpost?![]()
Eigenlijk zou ik al deze wijsheden moeten bundelen in een boek en verkopen aan informaticastudenten. Ik word rijk
Wat voor boeken? Misschien aanraders voor de mensen hier?quote:Op zondag 11 september 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
Genoeg boeken waar dit in zal staan hoor.
Had ik jullie weleens verteld over mijn eerste (en enigequote:Op zondag 11 september 2011 13:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Heb ik ook
Het klinkt misschien een beetje triest, maar het is wel zo.
Ik weet niet, ik ben er verder ook niet echt mee bezig geweest.quote:Op zondag 11 september 2011 13:52 schreef Mpj het volgende:
[..]
Waarom niet? Geen leuke meiden of je had het lef niet?
Ik ben net zo vaak door meiden gekust, als dat ik hun heb gekust. Van sommige momenten baal ik wel, dat ik geen actie eerder had ondernomen en dat zij het initiatief moest nemen.quote:Op zondag 11 september 2011 13:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Bingo.
[..]
Uiteraard, ik zeg ook enkel dat ik het maar niets vind en dat er vast meer zijn die het met me eens zijn.
Maar een meid die een jongen kust, op welke manier dan ook, is eigenlijk een heel ander iets. Het is sowieso al wat bijzonderder dat ze dat zomaar doet, en veel meisjes hebben al zoveel pogingen meegemaakt dat ze er anders naar kijken dan een man die de poging juist 'hoort' te ondernemen.
Dit heb ik allemaal wel geleerd op school.quote:Op zondag 11 september 2011 13:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat voor boeken? Misschien aanraders voor de mensen hier?
Maar is geen standaard onderdeel van het lessenpakket op de middelbare school. Evenals sociale vaardigheden, het regelen van belastingzaken, het op orde houden van je leven, jezelf motiveren, goed plannen, goed informatie zoeken, op een nuttige manier samenwerken met mensen etc. In plaats daarvan leer je dingen die je zelf later ook wel had kunnen leren en waar ik tegenwoordig helemaal niets meer aan heb.
Ik weet dat ik een halve autist ben die niks aanvoelt.quote:[..]
Had ik jullie weleens verteld over mijn eerste (en enige) zoen? Dat was eigenlijk ook omdat zij het initieerde, ik had dat zelf nooit aangedurfd. Ik heb er inderdaad ook veel moeite mee om aan te raken en aangeraakt te worden en zeker zoiets is nog net een stapje lastiger. Zelfs als ik dat zou durven dan zou ook nog het feit dat zij het niet wil kunnen meespelen.
moneyfornothing zei net dat je kon wachten "als je het toch nog niet helemaal 'voelt'.". Ik ben bang dat ik wat het aanvoelen van zulke dingen betreft een halve autist ben.
Ok, dan nu het verhaal over die zoen: We zaten naast elkaar, ik ging sneaky steeds net iets dichterbij zitten, legde mijn arm ook steeds verder om haar heen. Op een gegeven moment kwam ze helemaal tegen mij aanhangen en keek ze me superlief aan.Ik vond het echt superleuk en ik dacht zelfs helemaal niet na.
Maar toen kwam ze ineens met haar mond richting mijn mond. De horror! In mijn beleving gebeurde dat echt in superslowmotion, als ware een aflevering van Time Warp op Discovery Channel. "Oh jee, oh jee", dacht ik. "Wat moet ik nu doen?" Van de schrik en verbazing van haar actie en de gedachten die daardoor in mijn hoofd ontsprongen opende ik mijn mond, zoals iedereen die verbaasd kijkt dat zou doen.![]()
Voordat ik wist wat er nou weer gebeurd was voelde ik iets nats een stuk mijn mond binnendringenIk had niet echt een idee wat ik moest doen. Ik deed mijn ogen dicht en deed maar wat in de hoop dat ze niet zou merken dat ik maar wat deed. Ik had geen idee hoe ik moest ademen, gelukkige stopte ze na een tijdje, anders had ze me daarna moeten reanimeren. Ze heeft diezelfde actie nog een paar keer herhaald die middag en dat ging elke keer ongeveer hetzelfde.
Ik werd wel steeds minder verbaasd en deed mijn mond meer open omdat ik wist wat er kwam. Maar of dat ik het nou echt fijn vond om te doen, denk het niet.
Dit is een prachtig, positief verhaal en compleet on-topic. Dat zijn jullie niet van mij gewend.![]()
Moraal van het verhaal: als ik het kan, dan kan iedereen het
Euhm zoals jij het omschrijft wil ik NOOIT meer zoenen....quote:Op zondag 11 september 2011 13:54 schreef benzin het volgende:
-benzin zoentverhaal-
Moraal van het verhaal: als ik het kan, dan kan iedereen het
Dan vonden ze je vast echt heel leuk, beter toch! Maar ik vind ook dat meiden meer initiatief mogen tonen, maar in de praktijk gebeurt dat nou eenmaal minder. Dus vandaar dat ik een toevoeging deed vanaf het vrouwen-perspectief.quote:Op zondag 11 september 2011 13:59 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik ben net zo vaak door meiden gekust, als dat ik hun heb gekust. Van sommige momenten baal ik wel, dat ik geen actie eerder had ondernomen en dat zij het initiatief moest nemen.
En ben het in principe wel met je eens dat de jongen actie hoort te ondernemen, maar bij wederzijdse interesse mag er ook wel wat infinitief getoond worden van de andere kant.
quote:Op zondag 11 september 2011 13:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ben er verder ook niet echt mee bezig geweest.
Het was ook vooral een buslading aan huismoeders met kinderen emochicks.
Ja god die emochicks... die waren echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 11 september 2011 14:07 schreef Mpj het volgende:
[..]
.. je had het wel bij van die emochicks kunnen proberen.
Dat verhaal van Benzin.Zoiets had ik ook toen ik in groep 8 zat. Vreselijk gewoon.
In groep 8 zitten?quote:Op zondag 11 september 2011 14:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja god die emochicks... die waren echt verschrikkelijk.![]()
Het leuke aan dat verhaal is dat moet bij mij nog gebeuren.![]()
Kan nog leuk worden.
quote:Op zondag 11 september 2011 11:39 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja okay, maar als je elkaar nog geen dag kent en geen woord met elkaar hebt gesproken behalve ''zakelijk'' (om het zo maar te noemen), is het niet echt een hele slimme zet. Brutaal zijn kan leuk zijn, maar niet op zo'n manier.
Ik dacht dat Formerjellybean een keer zei dat seksistische opmerkingen soms ook wel leuk kunnen zijn als openingszin of wat dan ook. Nou, echt niet, misschien bij de asociale vrouwen.
Hahahahahahaha.
Het vage eerste tongzoen moment.quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 14:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja god die emochicks... die waren echt verschrikkelijk.![]()
Het leuke aan dat verhaal is dat moet bij mij nog gebeuren.![]()
Kan nog leuk worden.
Ik heb even gepraat met Newbie dat was het.quote:Op zondag 11 september 2011 14:13 schreef Mpj het volgende:
[..]
. En wie heb je allemaal gezien van deze reeks?
Hahaquote:
Alleen onszelf niet natuurlijk de rest stoppen we allemaal in hokjesquote:Op zondag 11 september 2011 14:14 schreef formerjellybean het volgende:
Voor iemand die over mensen geen oordeel , plaats wel veel mensen in hokjes. Asocialen, emochicks
quote:Op zondag 11 september 2011 14:14 schreef formerjellybean het volgende:
Voor iemand die over mensen geen oordeel , plaats wel veel mensen in hokjes. Asocialen, emochicks
Ik heb er totaal 3 gezoend. Hoe jong was jij toen?quote:Op zondag 11 september 2011 14:16 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn eerste was met mijn ex
Verder nog niemand anders gezoend
Forever alone![]()
Het gaat nu over mij neem ik aan?quote:Op zondag 11 september 2011 14:14 schreef formerjellybean het volgende:
Nee dat ging over mpjquote:Op zondag 11 september 2011 14:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat nu over mij neem ik aan?
Ze kleden zich daar naar, dat is nu eenmaal hun stijl.
16quote:Op zondag 11 september 2011 14:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb er totaal 3 gezoend. Hoe jong was jij toen?
Maak je niet druk, het kan altijd erger.quote:Op zondag 11 september 2011 14:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
16
En nu 18relatie is bijna 3 maanden uit en nog niemand anders gezoend
hoezo?quote:Op zondag 11 september 2011 14:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Maak je niet druk, het kan altijd erger.
Kijk maar naar mij!
doe je iets in de ICT?quote:Op zondag 11 september 2011 14:23 schreef tijnbrein het volgende:
Ik was 21 toen ik voor het eerst zoende
Nee blijkbaar doe ik toch iets foutquote:
Ik doe iets in de ICT maar zie er niet zo uit, en doe het nog steeds fout dus het ligt niet aan jouquote:Op zondag 11 september 2011 14:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee blijkbaar doe ik toch iets fout
Nou ja erger.quote:
Gelukkigquote:Op zondag 11 september 2011 14:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik doe iets in de ICT maar zie er niet zo uit, en doe het nog steeds fout dus het ligt niet aan jou
Ik ga nu denk ik een eerstejaars bij ons op de opleiding proberen te versieren, kom haar helaas amper tegenquote:
Dat is alvast een goed begin hahaquote:Op zondag 11 september 2011 14:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ga nu denk ik een eerstejaars bij ons op de opleiding proberen te versieren, kom haar helaas amper tegenen weet haar naam niet meer
Moet je wat moeite doen.quote:Op zondag 11 september 2011 14:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ga nu denk ik een eerstejaars bij ons op de opleiding proberen te versieren, kom haar helaas amper tegenen weet haar naam niet meer
Toen ik voor het eerst zoende was ik 10 ofzo, als ik haar niet zou tongzoenen, dan wou ze mijn vriendinnetje niet meer zijn, en toen dacht ik: Ik wil helemaal niet met mijn tong tegen jouw tong aan, wat een smerig/walgelijk idee alleen alquote:Op zondag 11 september 2011 14:23 schreef tijnbrein het volgende:
Ik was 21 toen ik voor het eerst zoende
MAar helaas kan ik niet aan zo;n lijst komen heb ik ook al geprobeerdquote:Op zondag 11 september 2011 14:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet je wat moeite doen.
Een vriend van ons vond een meisje leuk en wist alleen dat ze eerstejaars was en welke opleiding ze deed. Wij hebben toen een cijferlijst met meer dan 100 namen van de muur getrokken en alle vrouwelijke namen opgezocht. We hebben haar nog gevonden ook.
Als je het zo zegt klinkt het inderdaad vies maar het voelt veel te lekker om vies te zijnquote:Op zondag 11 september 2011 14:35 schreef kedge het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst zoende was ik 10 ofzo, als ik haar niet zou tongzoenen, dan wou ze mijn vriendinnetje niet meer zijn, en toen dacht ik: Ik wil helemaal niet met mijn tong tegen jouw tong aan, wat een smerig/walgelijk idee alleen al
@benzin gweldig zulke momenten
Ik heb sowieso nooit echt getongzoend, echt 1 of 2 keer ofso omdat mijn ex daar niks aan vond.quote:Op zondag 11 september 2011 14:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het inderdaad vies maar het voelt veel te lekker om vies te zijn
Las volgens mij toch ook ergens dat je wel sex met haar had ? Waren jullie dan nooit intiem ?quote:Op zondag 11 september 2011 14:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nooit echt getongzoend, echt 1 of 2 keer ofso omdat mijn ex daar niks aan vond.
Je hoeft toch niet altijd te tongzoenen?quote:Op zondag 11 september 2011 14:49 schreef kedge het volgende:
[..]
Las volgens mij toch ook ergens dat je wel sex met haar had ? Waren jullie dan nooit intiem ?
Dat wel...quote:Op zondag 11 september 2011 14:49 schreef kedge het volgende:
[..]
Las volgens mij toch ook ergens dat je wel sex met haar had ? Waren jullie dan nooit intiem ?
Ik vind het eigenlijk triest (sorry) dat je iemand neukt terwijl zij het niet wilt en jij zelfs weet dat ze niet wilt en jou gebruikt voor geld.quote:Op zondag 11 september 2011 14:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat wel...
Ja tis echt heel raar...
Maar we kregen iets toen ik 16 was en in de 4de zat. Het eerste jaar ging prima nog geen seks enzo maar wel na 5/6 maanden beetje handwerk ed. en ik mocht haar beffenaan het einde vant jaar lukte het ons wel seks te hebben enzo (Geen idee maarja) Maar na dat eerste jaar bleek achteraf (vertelde ze toen ze het uitmaakte) dat ze niet meer van me hield en me alleen als vriend zag.
En in die 2 jaar daarna hadden we nog wel seks enzo maar wel maar eens in de 1/2 maanden. De seks was wel kut en ik moest zo snel mogelijk klaarkomen![]()
Dus wss wou ze het niet eens maar deed ze het zodat ik bij haar bleef ofso
En gebruikte ze me voor het geld. Dat vat het denk ik wel goed samen,,,,
Sorry voor het lange verhaal... maar het had nog veel langer gekund
Maar ik wist dat dus niet... Voor mij leek het alsof alles goed was. Ik dacht gewoon dat de seks bij haar wat moeizamer ging omdat ze zo nauw was ofsoquote:Op zondag 11 september 2011 15:11 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk triest (sorry) dat je iemand neukt terwijl zij het niet wilt en jij zelfs weet dat ze niet wilt en jou gebruikt voor geld.![]()
![]()
Dan is de lol er voor jou toch eigenlijk al vanaf?! Plus dat het gewoon zielig is voor dat meisje.
Zoals hierboven, ik wist het nietquote:Op zondag 11 september 2011 15:12 schreef kedge het volgende:
Best kut dan idd, maar snap niet dat je dan gewoon door bent gegaan. Mja je hebt je pleziertje er ook aan gehad.
Zoals ik het lees is hij het slachtoffer en zij de slechte persoonquote:Op zondag 11 september 2011 15:11 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk triest (sorry) dat je iemand neukt terwijl zij het niet wilt en jij zelfs weet dat ze niet wilt en jou gebruikt voor geld.![]()
![]()
Dan is de lol er voor jou toch eigenlijk al vanaf?! Plus dat het gewoon zielig is voor dat meisje.
Jaquote:Op zondag 11 september 2011 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals ik het lees is hij het slachtoffer en zij de slechte persoon
Het komt wel goed schatjequote:Op zondag 11 september 2011 15:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
JaDat dus.
Ik ga nu ook redelijk vertrouwenloos af op relaties. Omdat ze me gewoon ontzettend gekwetst heeft. Maarja ik zou het wel fijn vinden als er ooit een vrouw is die gewoon iets liefs voor me zou doen ofso voor de verandering
Ow, aparte situatie dan dat je zoiets niet doorhad. Ik vind jullie allebei wel een beetje ''slachtoffer''. Zij tegen haar zin in seks, jij die gebruikt wordt voor geld.quote:Op zondag 11 september 2011 15:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar ik wist dat dus niet... Voor mij leek het alsof alles goed was. Ik dacht gewoon dat de seks bij haar wat moeizamer ging omdat ze zo nauw was ofso(Ik kwam hier ook pas na de relatie achter he.)
Ik dwong haar niet tot seks, elke keer als ik probeerde seks met haar te hebben liep ik een blauwtje dus ik liet haar het initiatief nemen voort... Dus tjah ze deed het uit eigen beweging.quote:Op zondag 11 september 2011 15:16 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ow, aparte situatie dan dat je zoiets niet doorhad. Ik vind jullie allebei wel een beetje ''slachtoffer''. Zij tegen haar zin in seks, jij die gebruikt wordt voor geld.
Ik zeg niet dat je haar dwingt, maar het feit blijft wel dat ze het blijkbaar tegen haar zin deed. Niet bepaald ideaal.quote:Op zondag 11 september 2011 15:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik dwong haar niet tot seks, elke keer als ik probeerde seks met haar te hebben liep ik een blauwtje dus ik liet haar het initiatief nemen voort... Dus tjah ze deed het uit eigen beweging.
Ja ik snap er nog echt geen zak vanquote:Op zondag 11 september 2011 15:19 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je haar dwingt, maar het feit blijft wel dat ze het blijkbaar tegen haar zin deed. Niet bepaald ideaal.Wel apart van haar trouwens, lijkt wel een beetje op mijn situatie nu; een meisje daagt mij constant uit/geilt me op en vervolgens wilt ze niet verder. Grappig.
Het is altijd dat je achteraf pas door heeft wat er gebeurd. Opeens vallen alle stukjes op je plek.quote:Op zondag 11 september 2011 15:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja ik snap er nog echt geen zak van![]()
Kweet alleen wel dat ze manipulatief is en alles en iedereen gebruikt om haar zin te krijgen...
Misschien wilde ze daarom niet zoenen, omdat ze je een beetje voor het geld gebruikte...quote:Op zondag 11 september 2011 14:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat wel...
Ja tis echt heel raar...
Maar we kregen iets toen ik 16 was en in de 4de zat. Het eerste jaar ging prima nog geen seks enzo maar wel na 5/6 maanden beetje handwerk ed. en ik mocht haar beffenaan het einde vant jaar lukte het ons wel seks te hebben enzo (Geen idee maarja) Maar na dat eerste jaar bleek achteraf (vertelde ze toen ze het uitmaakte) dat ze niet meer van me hield en me alleen als vriend zag.
En in die 2 jaar daarna hadden we nog wel seks enzo maar wel maar eens in de 1/2 maanden. De seks was wel kut en ik moest zo snel mogelijk klaarkomen![]()
Dus wss wou ze het niet eens maar deed ze het zodat ik bij haar bleef ofso
En gebruikte ze me voor het geld. Dat vat het denk ik wel goed samen,,,,
Sorry voor het lange verhaal... maar het had nog veel langer gekund
ja inderdaad... Daar heb je wel gelijk. En het is zeker een leerzame ervaring geweest alleen wel jammer dat ik nu wel vrij getraumatiseerd ben en bepaalde dingen niet snel zou durven bij een volgende vriendin.quote:Op zondag 11 september 2011 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien wilde ze daarom niet zoenen, omdat ze je een beetje voor het geld gebruikte...
Maar het is in ieder geval wat ervaring, om het nog een beetje positief te zien.
yep... Maarja komt wel weer goed ooitquote:Op zondag 11 september 2011 15:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is altijd dat je achteraf pas door heeft wat er gebeurd. Opeens vallen alle stukjes op je plek.
Mijn broer werkt in de ICT, al jaren een vriendin.quote:Op zondag 11 september 2011 15:21 schreef geenvetzak het volgende:
mensen, waarom zie ik constant posts zoals "geen wonder, je zit in de ICT" enzo? Ik doe zelf ook ICT en er zijn natuurlijk altijd van die "gevallen", maar dat komt echt niet alleen op ICT opleidingen voor!
Ben je echt rijk dan, of alleen in de ogen van een 16 jarig meisje?quote:Op zondag 11 september 2011 15:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja inderdaad... Daar heb je wel gelijk. En het is zeker een leerzame ervaring geweest alleen wel jammer dat ik nu wel vrij getraumatiseerd ben en bepaalde dingen niet snel zou durven bij een volgende vriendin.
nja ik ben 18 en zij was jaartje ouder.quote:Op zondag 11 september 2011 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben je echt rijk dan, of alleen in de ogen van een 16 jarig meisje?
Je bent nu wat ouder. Als je weer verliefd bent en een ander op jou dan durf je vast wel weer.
Samen forever alone zijn dan?quote:Op zondag 11 september 2011 15:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
yep... Maarja komt wel weer goed ooit![]()
Of
Forever Alone![]()
ICT heeft de reputatie en natuurlijk het feit dat je met computers werkt is in de ogen van de meesten al dat je een nerd bent. Zelfde geldt voor boekhouders.quote:Op zondag 11 september 2011 15:21 schreef geenvetzak het volgende:
mensen, waarom zie ik constant posts zoals "geen wonder, je zit in de ICT" enzo? Ik doe zelf ook ICT en er zijn natuurlijk altijd van die "gevallen", maar dat komt echt niet alleen op ICT opleidingen voor!
Als je straks een nieuwe leuke meid tegen komt moet je gewoon in je achterhoofd houden wat er gebeurd is en niet weer dezelfde fouten maken.quote:
ja dat denk ik ook de hele tijdquote:Op zondag 11 september 2011 15:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je straks een nieuwe leuke meid tegen komt moet je gewoon in je achterhoofd houden wat er gebeurd is en niet weer dezelfde fouten maken.
Met mijn ex vond ik het heel lastig om te praten over bepaalde dingen. Die fout gaat ik als ik een nieuwe vriendin krijg niet proberen te maken.
Oh dus zij was 16 en jij 15 toen jullie wat kregen?quote:Op zondag 11 september 2011 15:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nja ik ben 18 en zij was jaartje ouder.
Maar ik heb nooit echt geld problemen gehad, ik verdiende altijd wel lekker bij met bijbaantje en daarlangs eigen bedrijfje.
Jaquote:Op zondag 11 september 2011 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh dus zij was 16 en jij 15 toen jullie wat kregen?
Het is wel zo dat je ook binnen de ICT sociaal moet kunnen zijn. Bedrijven zullen eerder een sociale ICTer aannemen dan een compleet contactgestoord iemand, toch?quote:Op zondag 11 september 2011 15:40 schreef kedge het volgende:
[..]
ICT heeft de reputatie en natuurlijk het feit dat je met computers werkt is in de ogen van de meesten al dat je een nerd bent. Zelfde geldt voor boekhouders.
Dit beeld komt ook van de mensen die meer de sociale beroepen doen.
Dat ligt er maar net aan wat je precies doet. Programmeurs zijn meestal toch best archetypische nerds haha.quote:Op zondag 11 september 2011 15:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is wel zo dat je ook binnen de ICT sociaal moet kunnen zijn. Bedrijven zullen eerder een sociale ICTer aannemen dan een compleet contactgestoord iemand, toch?
Ik ben een programmeur, en als je mijn foto's in mijn fobo kijkt zou je dat niet zo zeggen denk ik tochquote:Op zondag 11 september 2011 15:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat je precies doet. Programmeurs zijn meestal toch best archetypische nerds haha.
Ook van alle gesprekken die ik heb via Paiq daar leer ik ook van. Met die match waarmee ik een date heb gehad had ik bijvoorbeeld nooit over seks gepraat omdat ik het onderwerp niet durfde aan te snijden. Nu zal ik dat wel proberen te doen. bv.quote:Op zondag 11 september 2011 15:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook de hele tijd
Ik heb zelf ook echt wel fouten gemaakt en dingen die ik anders zou zijn en ik denk nu ook maar zo nouja de volgende keer maak ik die niet meer
Ik ken genoeg IT-ers die een "normaal" leven hebben dus ach wat zegt hetquote:Op zondag 11 september 2011 15:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben een programmeur, en als je mijn foto's in mijn fobo kijkt zou je dat niet zo zeggen denk ik toch![]()
of wel?...
Lose the beard. Dan nee.quote:Op zondag 11 september 2011 15:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben een programmeur, en als je mijn foto's in mijn fobo kijkt zou je dat niet zo zeggen denk ik toch![]()
of wel?...
quote:Op zondag 11 september 2011 15:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
of wel?...
Ligt eraan wat die ict'er moet doen...quote:Op zondag 11 september 2011 15:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is wel zo dat je ook binnen de ICT sociaal moet kunnen zijn. Bedrijven zullen eerder een sociale ICTer aannemen dan een compleet contactgestoord iemand, toch?
En trek eens een normaal gezichtquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 16:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En trek eens een normaal gezichthet lijkt wel of je alle smily's van Fok! probeert uit de beelden
Het is gewoon als je zulke foto's plaatst je niet serieus overkomt.quote:Op zondag 11 september 2011 16:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]hahahahhaha
Dit vind ik nou hilarisch
Maar ik heb al geen baardje meer
Af en toe alleen stoppels omdat ik me anders elke dag moet scheren
en heb er een paar van mijn fobo afgehaald
quote:Op zondag 11 september 2011 16:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is gewoon als je zulke foto's plaatst je niet serieus overkomt.Als ik op Paiq een match heb met alleen foto's waar ze gekken bekken op trekt heb ik al gelijk twijfels.
Fok is een verkapte datingsite, jeweettog.quote:Op zondag 11 september 2011 16:22 schreef Mpj het volgende:
[..]
Gelukkig zitten we niet op een datingsite.
idd, ik hossel liever FOK!sters als dat ik me inschrijf op een datingssitequote:Op zondag 11 september 2011 16:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fok is een verkapte datingsite, jeweettog.
Misschien een actie foto als je gitaar aan het spelen bentquote:
kan ik zelf niet maken?quote:Op zondag 11 september 2011 16:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een actie foto als je gitaar aan het spelen bent
Paiq is wel chillquote:Op zondag 11 september 2011 16:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
idd, ik hossel liever FOK!sters als dat ik me inschrijf op een datingssite
Ja en?quote:
Ja, dat is wel slim. Heb ik ook eens laten doen en vervolgens op Hyves gezet. Terwijl ik helemaal geen gitaar speel, ik heb er alleen één omdat ik twee jaar geleden graag gitaar wilde spelen. Na vier lessen had ik het wel gehad, veel te moeilijk.quote:Op zondag 11 september 2011 16:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een actie foto als je gitaar aan het spelen bent
ik heb geen fototoestelquote:
Dan koop je er toch 1.quote:
quote:
Smoesjesquote:Op zondag 11 september 2011 15:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nja ik ben 18 en zij was jaartje ouder.
Maar ik heb nooit echt geld problemen gehad, ik verdiende altijd wel lekker bij met bijbaantje en daarlangs eigen bedrijfje.
quote:
En ik heb de laatste 3 weken 800 euro er doorheen gejaagd, en 2 weken daarvoor tattoo van 750 euro laten zettenquote:
Je hoeft jezelf niet te verdedigen, je moet alleen het volgende onthouden: Everything you say, can and will be used against you.quote:Op zondag 11 september 2011 16:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En ik heb de laatste 3 weken 800 euro er doorheen gejaagd, en 2 weken daarvoor tattoo van 750 euro laten zetten
Yepquote:Op zondag 11 september 2011 16:37 schreef kedge het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf niet te verdedigen, je moet alleen het volgende onthouden: Everything you say, can and will be used against you.
En je drinkt hertog jan! Das ook al snel 14 euro ofzo per kratje.
quote:Op zondag 11 september 2011 16:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En ik heb de laatste 3 weken 800 euro er doorheen gejaagd, en 2 weken daarvoor tattoo van 750 euro laten zetten
Jeweetquote:
Dit berichtje is goed voor mijn egoquote:Op zondag 11 september 2011 13:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beterders.quote:Op zondag 11 september 2011 17:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dit berichtje is goed voor mijn ego
Man je kan niet eens wat gaan doen of ze zitten 5 pagina's verder.quote:
Wel, maar ik ben niet zo van mensen de hele tijd aanraken, ik weet niet eens waarom, maar zelfs meisjes die ik al goed ken (niet dat dat er veel zijn) zoen of omhels ik nooit bij afscheid of feliciterenquote:Op zondag 11 september 2011 13:18 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nog nooit gezoend dan? Dyna jij ook niet?
Jij was trouwens toch ook bij appelpop, heeft Heloef zijn belofte waar gemaakt qua versieren?
Ja ik heb alleen Newbie even gezien.quote:Op zondag 11 september 2011 17:47 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wel, maar ik ben niet zo van mensen de hele tijd aanraken, ik weet niet eens waarom, maar zelfs meisjes die ik al goed ken (niet dat dat er veel zijn) zoen of omhels ik nooit bij afscheid of feliciteren. Ik ben eigenlijk best wel afstandelijk nu ik er zo over denk
.
En op appelpop heb ik geen fokkers gezien
Met vrienden heb ik het ook niet. Ik ben toch nog best wel verlegen tegenover meisjesquote:Op zondag 11 september 2011 17:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen Newbie even gezien.
Dat afstandelijke heb ik dus helemaal niet met vriendinnen.
Oh dat was ik ook hoor.quote:Op zondag 11 september 2011 17:51 schreef minibeer het volgende:
[..]
Met vrienden heb ik het ook niet. Ik ben toch nog best wel verlegen tegenover meisjes. Wat kinderachtig eigenlijk...
Goed bezig bro!!!quote:Op zondag 11 september 2011 17:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat was ik ook hoor.![]()
Heb voor het eerst gister een arm om een vriendin van mij heen geslagen omdat ze bang was voor onweer.
Ja haar vriend is nou niet echt koning subtiel, dus dan doe ik het maar.quote:
Oh nog beter, ze heeft zelfs een vriendquote:Op zondag 11 september 2011 17:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja haar vriend is nou niet echt koning subtiel, dus dan doe ik het maar.
Ik probeer haar dan ook niet te hosselen he.quote:Op zondag 11 september 2011 17:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh nog beter, ze heeft zelfs een vriend![]()
![]()
Hosselmeister!
Ohquote:Op zondag 11 september 2011 17:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer haar dan ook niet te hosselen he.![]()
Kind was echt doodsbang.
Haha. Ik weet niet waarom maar ik moet er gewoon om lachen. Arm meisje. Toen het onweerde fietste ik trouwens en vervolgens lag ik meteen in bed bij mijn scharrel. Ook wel romantisch tijdens onweer.quote:Op zondag 11 september 2011 17:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja haar vriend is nou niet echt koning subtiel, dus dan doe ik het maar.
Ik ben niet echt een relationship wrecker.quote:Op zondag 11 september 2011 17:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ohslecht van je. Altijd misbruik maken van de situatie to cup a feel
Oh tijdens onweer. Dat is echt mijn droom.quote:Op zondag 11 september 2011 18:00 schreef Mpj het volgende:
[..]
Haha. Ik weet niet waarom maar ik moet er gewoon om lachen. Arm meisje. Toen het onweerde fietste ik trouwens en vervolgens lag ik meteen in bed bij mijn scharrel. Ook wel romantisch tijdens onweer.
Ik kan je in contact brengen met iemand die opgewonden wordt van onweer, lijkt dat je leuk?quote:Op zondag 11 september 2011 18:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh tijdens onweer. Dat is echt mijn droom.
Nee bedankt.quote:Op zondag 11 september 2011 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan je in contact brengen met iemand die opgewonden wordt van onweer, lijkt dat je leuk?
quote:
Eigen schuld he.quote:Op zondag 11 september 2011 18:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]moet je ook niet zeggen dat je het leuk vind
Echt waar?quote:Op zondag 11 september 2011 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan je in contact brengen met iemand die opgewonden wordt van onweer, lijkt dat je leuk?
Ja echt waar.quote:
Dat is inderdaad heel raar! Hier op het forum zijn ook mensen die opgewonden raken van getekende draken. Serieus, voordat ik op dit forum zat wist ik niet eens dat het bestond!quote:Op zondag 11 september 2011 18:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja echt waar.![]()
Hij kreeg er altijd zin van ofzo.![]()
Mensen rare wezens.
Wutquote:Op zondag 11 september 2011 18:36 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel raar! Hier op het forum zijn ook mensen die opgewonden raken van getekende draken. Serieus, voordat ik op dit forum zat wist ik niet eens dat het bestond!
Precies. Wat ik ook bizar vind (ben ik achtergekomen tijdens deze reeks) is dat er vrouwen zijn die fantaseren over verkracht worden en er opgewonden van raken.quote:
Nee niet echt verkracht worden hoor. Dat zou niemand leuk vinden.quote:Op zondag 11 september 2011 18:40 schreef Mpj het volgende:
[..]
Precies. Wat ik ook bizar vind (ben ik achtergekomen tijdens deze reeks) is dat er vrouwen zijn die fantaseren over verkracht worden en er opgewonden van raken.
Door fok! voel ik me ook normaal en saai eigenlijkquote:Op zondag 11 september 2011 18:40 schreef Mpj het volgende:
[..]
Precies. Wat ik ook bizar vind (ben ik achtergekomen tijdens deze reeks) is dat er vrouwen zijn die fantaseren over verkracht worden en er opgewonden van raken.
Exactly.quote:Op zondag 11 september 2011 18:41 schreef kedge het volgende:
[..]
Door fok! voel ik me ook normaal en saai eigenlijk
Ja, ik kon het dus ook niet geloven maar het was dus echt fantaseren over een verkrachting. En ik denk dat totaal niets inbrengen ook wel meespeelt. Iedereen z'n eigen voorkeuren natuurlijk; de één houdt van onweer, de ander houdt van draken.quote:Op zondag 11 september 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niet echt verkracht worden hoor. Dat zou niemand leuk vinden.
Meer de fantasie van totaal niks in te brengen hebben, denk ik dan.
Dat vind ik ook apart, maar een stuk minder raar dan opgewonden raken van getekende draken. Hier zie ik nog wel wat psychologische links, maar drakenquote:Op zondag 11 september 2011 18:40 schreef Mpj het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 september 2011 18:41 schreef kedge het volgende:
[..]
Voor als je niks te doen hebt:quote:Op zondag 11 september 2011 18:45 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat vind ik ook apart, maar een stuk minder raar dan opgewonden raken van getekende draken. Hier zie ik nog wel wat psychologische links, maar drakenDie hebben überhaupt niks met seks te maken
.
Door internet weet ik dat er meer mensen zijn die een rare fantasie hebbenquote:Op zondag 11 september 2011 18:41 schreef kedge het volgende:
[..]
En die (rare) fantasie is?quote:Op zondag 11 september 2011 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Door internet weet ik dat er meer mensen zijn die een rare fantasie hebben
En? Nog gezoend?quote:Op zondag 11 september 2011 18:59 schreef dyna18 het volgende:
Terug van mijn date.
Echt een hele leuke dag gehad met elkaar.
Ghehe.quote:Op zondag 11 september 2011 18:40 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee, helaas...quote:
Dat heb ik dan weer nog nooit gehoord.quote:Op zondag 11 september 2011 18:36 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel raar! Hier op het forum zijn ook mensen die opgewonden raken van getekende draken. Serieus, voordat ik op dit forum zat wist ik niet eens dat het bestond!
Dat klinkt goed, maar wordt toch een paar dagen afwachten. Dat wordt wel vaker gezegd.:')quote:Op zondag 11 september 2011 19:09 schreef dyna18 het volgende:
Tja, eigenlijk dus nagelaten om het moment echt goed te creëren.
Wel vond ze het een hele leuke dag en nodigde ze me uit om binnenkort weer af te spreken bij haar.
Je maakt een grapje?quote:Op zondag 11 september 2011 19:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik word opgewonden van vrouwen met piercings in het gezicht. Ik kan er nix aan doen, het is gewoon geil.
idd veel plezier op de derde date en gewoon meteen.zoenen!!!!quote:Op zondag 11 september 2011 19:09 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nee, helaas...
Ik hoopte dat er een spontaan moment langs zou komen waarin dat als vanzelf zou gebeuren. Maar dat kwam er niet van.
Dus toen dacht ik "als we nu naar de auto terug lopen, dan probeer ik het dan", maar toen stond een oud mannetje pal naast de auto (bij de moterkap) een sjekkie te draaien en werden we nogal op onze vingers gekeken. En toen we samen in de auto waren gestapt bleef hij daar staan en ons door de voorruit aan te kijken. Dus in de auto werd hem ook niet.
Bij afscheid 3 zoenen op de wang.i
Tja, eigenlijk dus nagelaten om het moment echt goed te creeeren.
Wel vond ze het een hele leuke dag en nodigde ze me uit om binnenkort weer af te spreken bij haar.
Ja, je hebt gelijk. Ik maak me inderdaad lichte zorgen of zij het ook als daten ziet. Zodat we niet het pad richting vriendschap kiezen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, maar wordt toch een paar dagen afwachten. Dat wordt wel vaker gezegd.:')
Niet zoenen op de tweede date kan, maar zorg dan wel dat het de derde date gebeurd.![]()
succes!
Heb je evenquote:Op zondag 11 september 2011 19:00 schreef Mpj het volgende:
[..]
En die (rare) fantasie is?
Ik heb zelf helemaal geen gekke fantasieën enzo, nee.. nooit gehad
Hoe dat aanpakken dan als je meteen wil zoenen?quote:Op zondag 11 september 2011 19:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
idd veel plezier op de derde date en gewoon meteen.zoenen!!!!
Hehehe. Dat heb ik nou met mijn huidige scharrel. Ik kan al gek worden door haar ogen. Ziek of niet.quote:Op zondag 11 september 2011 19:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik word opgewonden van vrouwen met piercings in het gezicht. Ik kan er nix aan doen, het is gewoon geil.
Ik heb ook voor elke date een doelstelling wat er minstens gebeurd moet zijn.quote:Op zondag 11 september 2011 19:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, maar wordt toch een paar dagen afwachten. Dat wordt wel vaker gezegd.:')
Niet zoenen op de tweede date kan, maar zorg dan wel dat het de derde date gebeurd.![]()
succes!
Verliefdheids dingetje.quote:Op zondag 11 september 2011 19:26 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hehehe. Dat heb ik nou met mijn huidige scharrel. Ik kan al gek worden door haar ogen. Ziek of niet.
Daten lijkt mij al niks en al helemaal niet als je doelstellingen moet gaan zetten.quote:Op zondag 11 september 2011 19:28 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik heb ook voor elke date een doelstelling wat er minstens gebeurd moet zijn.
Zouden die piercings in haar lippen extra stimulatie geven tijdens het zoenen?quote:
Dat is best normaal. De bekende 'blik'.quote:Op zondag 11 september 2011 19:26 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hehehe. Dat heb ik nou met mijn huidige scharrel. Ik kan al gek worden door haar ogen. Ziek of niet.
Nee, maar neus(koe) ringen vind ik nix.quote:
Ik word ook altijd gek als een meisje me met grote ogen aankijktquote:Op zondag 11 september 2011 19:26 schreef Mpj het volgende:
[..]
Maar hebben jullie dan niet zo'n moment met langdurig oogcontact gehad of zo? Zo'n zoenmoment?quote:Op zondag 11 september 2011 19:26 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Ik maak me inderdaad lichte zorgen of zij het ook als daten ziet. Zodat we niet het pad richting vriendschap kiezen.
Ik heb haar tijdens de date bewust een aantal keren aangeraakt, waaronder een arm om haar heen gelegd toen zij wat vakantiefoto's liet zien.
En zij heeft die signalen ook terug gegeven door mij in de auto bewust aan te raken (mijn onderarm even vast pakken).
Tot zover positief.
Ook in wat ik zei ben ik duidelijk geweest. Zoals zeggen dat ze er aantrekkelijk uit ziet op de foto die ze me liet zien. En vooraf in een smsje ook al een opmerking dat ze lekker is.
Daar reageerde ze echter niet op.
De volgende date zal trouwens over een week of 3 zijn. Zoals ik al eerder zei zitten zowel haar als mijn agenda erg vol.
Haha.quote:Op zondag 11 september 2011 19:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik word ook altijd gek als een meisje me met grote ogen aankijkt. Ik weet niet eens of het puur is dat het schattig is of, of dat ik het ook geil vind
quote:Op zondag 11 september 2011 19:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Haha.
Ik heb nog een soort basisverlegenheid van vroeger. Ik kijk zelden meisjes te lang aan, maar verkijk me weleens en verdrink in diepdonkerbruine kijkers. En dan heb ik echt geen flauw idee wat voor lulverhaal zo'n meisje tegen me ophing.
Ik heb iets gemist geloof ik?quote:Op zondag 11 september 2011 19:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Over fantasieen, is dat van prinses leah nou een fabeltje?
Nope.quote:Op zondag 11 september 2011 19:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar hebben jullie dan niet zo'n moment met langdurig oogcontact gehad of zo? Zo'n zoenmoment?
Hmmm hmm.quote:Op zondag 11 september 2011 19:34 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ken het, en dan zeg je maar gewoon 'ja', en 9 van de 10 keer volgt er een stilte en heeft ze door dat je niet weet wat ze zei
uhhhh wat?quote:Op zondag 11 september 2011 19:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben wel eens voor iemands ogen/blik gevallen dus vind het niet bepaald ziek.quote:Op zondag 11 september 2011 19:26 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik wil mijn lightsaber wel even in je stoppen prinsesquote:Op zondag 11 september 2011 19:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Inderdaad, ik ben dus ook niet van het aankijken van de ander.quote:Op zondag 11 september 2011 19:41 schreef heloef het volgende:
Ik kan niemand aankijken dus dit hele ogen verhaal heeft op mij geen toepassing.
Toch maar eens gaan oefenen dan, want zoenen begint vaak met oogcontact.quote:Op zondag 11 september 2011 19:41 schreef heloef het volgende:
Ik kan niemand aankijken dus dit hele ogen verhaal heeft op mij geen toepassing.
Ik heb een lui oog dus ik kan oefenen wat ik wil werken gaat het niet.quote:Op zondag 11 september 2011 19:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Toch maar eens gaan oefenen dan, want zoenen begint vaak met oogcontact.
Laat staan het flirten/versieren voor het zoenenquote:Op zondag 11 september 2011 19:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Toch maar eens gaan oefenen dan, want zoenen begint vaak met oogcontact.
Is dat oogcontact echt zo belangrijk dan?quote:Op zondag 11 september 2011 19:43 schreef kedge het volgende:
[..]
Laat staan het flirten/versieren voor het zoenen
Dat gaat wel weg toch? Of heb je het heel erg?quote:Op zondag 11 september 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een lui oog dus ik kan oefenen wat ik wil werken gaat het niet.
Als je klein bent kan je er over heen groeien.quote:Op zondag 11 september 2011 19:44 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat gaat wel weg toch? Of heb je het heel erg?
Ik heb dat nog nooit eerder gehad tot nu. Maar wat ik ook doe bij haar (lekker gay) is haar bekijken, beetje aan haar haar zitten, zacht kusjes geven, zelfs als ze slaapt, gewoon omdat ik haar mooi vind.quote:Op zondag 11 september 2011 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is best normaal. De bekende 'blik'.
Ga je dat doen? Is het duidelijk te zien dan? Op foto's die ik heb gezien niet.quote:Op zondag 11 september 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je klein bent kan je er over heen groeien.
Wil ik er nu nog vanaf komen moet ik een operatie ondergaan.
Ow zonde man. Kan je niet zo'n pleister op je oog doen of helpt dat niet meer?quote:Op zondag 11 september 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je klein bent kan je er over heen groeien.
Wil ik er nu nog vanaf komen moet ik een operatie ondergaan.
Ik kan iemand met heel veel moeite aankijken.quote:Op zondag 11 september 2011 19:46 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ga je dat doen? Is het duidelijk te zien dan? Op foto's die ik heb gezien niet.
Nee dat werkt als je kind bent.quote:Op zondag 11 september 2011 19:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ow zonde man. Kan je niet zo'n pleister op je oog doen of helpt dat niet meer?
Bij de derde dat zoenen als je elkaar leuk lijkt mij wel. Of wil je voor 40 dates gaan voor je van bil gaat?quote:Op zondag 11 september 2011 19:47 schreef dyna18 het volgende:
Maar goed, zoals hierboven dus gezegd is het dus wel belangrijk om haar tijdens date 3 meteen goed te zoenen?
En hoe pak je dat aan dan om haar meteen in het begin al te zoenen?
Misschien zou je daar dan eens mee moeten oefenen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:41 schreef heloef het volgende:
Dat is wel kut..quote:Op zondag 11 september 2011 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan iemand met heel veel moeite aankijken.
Ben ik er niet mee bezig dan kijk ik gewoon scheel.
De operatie ga ik waarschijnlijk doen alleen wanneer weet ik nog niet.
Wat ik wil en wat er gebeurt zijn twee verschillende dingen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij de derde dat zoenen als je elkaar leuk lijkt mij wel. Of wil je voor 40 dates gaan voor je van bil gaat?
Gewoon weer een move proberen te maken volgende keer
Ik ookquote:Op zondag 11 september 2011 19:51 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wat ik wil en wat er gebeurt zijn twee verschillende dingen.
Ik ben gewoon totaal onervaren hierin (dit is de 1e keer dat ik een date heb).
Vind het ook allemaal best spannend.
Dan kijk je ze een soort van aan met een oog, misschien vinden ze het schattig. Helemaal wegkijken van ze werkt in ieder geval niet, daar doelde ik meer op.quote:Op zondag 11 september 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een lui oog dus ik kan oefenen wat ik wil werken gaat het niet.
quote:Op zondag 11 september 2011 19:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Is dat oogcontact echt zo belangrijk dan?
Belemmeren doet het niet, maar handig is het allesbehalve.quote:Op zondag 11 september 2011 19:51 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat is wel kut..
Ja, ik zou die operatie ook doen als het jou erg belemmerd..
Ik ken het, ik ben zo jaloers op mensen die de sfeer precies zo kunnen maken als ze willenquote:Op zondag 11 september 2011 19:51 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wat ik wil en wat er gebeurt zijn twee verschillende dingen.
Ik ben gewoon totaal onervaren hierin (dit is de 1e keer dat ik een date heb).
Vind het ook allemaal best spannend.
nou je kan als ze jou ook leukvind bij het begroeten 2 kussen op de Wang en de derde haar op de mond zoenenquote:Op zondag 11 september 2011 19:26 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hoe dat aanpakken dan als je meteen wil zoenen?
Hazelbruine ogen en zwart haar en een piercinkje in oren of kin.quote:Op zondag 11 september 2011 19:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben wel eens voor iemands ogen/blik gevallen dus vind het niet bepaald ziek.
Sowieso, mooie lichte ogen met donker haar.
Schattig wel.quote:Op zondag 11 september 2011 19:46 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit eerder gehad tot nu. Maar wat ik ook doe bij haar (lekker gay) is haar bekijken, beetje aan haar haar zitten, zacht kusjes geven, zelfs als ze slaapt, gewoon omdat ik haar mooi vind.
Ik kan daar dus niks aan doen, gaat vanzelf
In mijn dromen wel jaquote:Op zondag 11 september 2011 19:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ken het, ik ben zo jaloers op mensen die de sfeer precies zo kunnen maken als ze willen.
Anyway, misschien is ze van het klassieke type en doet ze de eerste 2 dates niks en nodigt ze je daarna uit voor koffie om keiharde seks te hebben.
dat mag niet van moneyquote:Op zondag 11 september 2011 19:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nou je kan als ze jou ook leukvind bij het begroeten 2 kussen op de Wang en de derde haar op de mond zoenen
Als je bij haar thuis bent zal ze zelf de kaarsjes wel aangooien, lekker eten, wat drank erin.quote:Op zondag 11 september 2011 19:47 schreef dyna18 het volgende:
Maar goed, zoals hierboven dus gezegd is het dus wel belangrijk om haar tijdens date 3 meteen goed te zoenen?
En hoe pak je dat aan dan om haar meteen in het begin al te zoenen?
Misschien beter om eerst 3 zoenen te geven.quote:
Ze vindt je iig leuk, anders zou ze geen volgende date willen hebben. Dromen hoeft dus niet, je bent dichtbij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |