auw, dat is wel klote zeg!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:28 schreef fullmetal het volgende:
Hoi volk. Ik moet even mijn verhaal kwijt.
Zondag is de relatie van mijn leven afgelopen, ze dumpte me als vuil naar buiten, met "ik hou niet meer van je". Donderdag neuk je haar nog, zaterdag een prima dag en opeens dit. Ik stopte veel moeite in deze relatie, was vaak bij haar thuis, ze was mijn beste "vriend".
Contact werd gelijk verbroken, en al zitten we in hetzelfde klas behandelde ze mij als een vreemd mens. Eerste dagen waren een nachtmerrie, ik sport wat en probeer sociaal te blijven, maar nu is het allemaal grijs geworden. Eet amper, slaap amper, huilde als een wijf, Examenklas en ik kan niks meer.
Nu: paar dagen later is nachtmerrie in een uitzichtloze depressie veranderd. Ik was vroeger depressief, maar dit is een geval apart, geval waar je echt het probeert te beëindigen. Laatste capriool werd lanesplitten een autoweg met 200km/u terwijl er aan beide kanten autofile stond. Nog steeds versteld hoe ik het overleefd heb.
Ik sta al ingeschreven voor een psych, maar dat duurt hier een half jaar, en dit wordt wel heel erg, dus z'n egoïst dat ik ben, gooi ik mijn verhaal even hier neer.
Ik kan het niet vaak zeggen, maar ik weet niet hoe het verder moet. Plannen kapot, leven kapot, mijn hart: kapot.
Ik weet niet wat ik van jullie wil, ik heb geen vragen. Misschien begrip. Misschien medelijden.
P.S. Hoe ik 200 haal voor me 21ste, dus met 25kw motor? Hij is niet begrensd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed met de psych begint alles wat concreter te worden, en we merken gewoon dat ik moeite heb met het tempo van het hbo en dat ik moeite heb met bepaalde typische dingen van ASS personen.
Maar dat de dingen waardoor ik daarbij tegen de lamp een mix van emoties oproepen waar ik geen grip op heb, en dus gewoon zelf als een gigantische storm rondloop, huilend/schreeuwend/triest enz.
EN we hebben die dingen even in kaart gezet, en volgende week gaan we aan de slag met de gedachten die al die emoties oproepen. Ik ga proberen ze voormezelf even op papier te zetten, want we willen nav. de gedachten kijken welke emotie het veroorzaakt en wat ik ermee kan doen.
Maar nu ga ik slapenik ben helemaal kapot.
Niet iets voor een openbaar forum maar er word gewoon heel duidelijk gemaakt dat ze problemen gaan krijgen zo gauw ze mij behandelen vrij bekende tactiek om iemand richting een doel te drijven maar daar ga ik dus niet al te diep op in.quote:
stresssssss zoals gewoonlijk.quote:
Ik had vandaag een pyamadagquote:
Een rampquote:
Balen.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:34 schreef ayumu het volgende:
[..]
Een ramp
Met passie ben je jaren een bloedlijn aan het opzetten blijkt een onbekend virus letterlijk alle dieren ernstig ziek gemaakt te hebben. De hamsters die ik heb zijn ten alle op een na ten dode op geschreven. 8 jaar levenswerk verpest en ik mag to zien hoe me dieren langszaam om het hoekje kruipen.
awwwwwwwquote:Op donderdag 15 september 2011 23:34 schreef ayumu het volgende:
[..]
Een ramp
Met passie ben je jaren een bloedlijn aan het opzetten blijkt een onbekend virus letterlijk alle dieren ernstig ziek gemaakt te hebben. De hamsters die ik heb zijn ten alle op een na ten dode op geschreven. 8 jaar levenswerk verpest en ik mag to zien hoe me dieren langszaam om het hoekje kruipen.
He gatverdamme! Dat lijkt me vreselijkquote:Op donderdag 15 september 2011 23:34 schreef ayumu het volgende:
[..]
Een ramp
Wat verschrikkelijk! Was zeker niet iets wat je eerder had kunnen zien?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:34 schreef ayumu het volgende:
[..]
Een ramp
Had 14 hamsters in 10 dagen tijd zijn er 5 van overleden zonder signalen van ziekte. Yersinia peudotuberculosis is mogelijk de oorzaak en te behandelen maar hoe dat hier binnen is gekomen? Dacht eerst aan heel iets anders dus ben aan kijken of dit het is zo ja dan kan ik een behandeling opstarten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
He gatverdamme! Dat lijkt me vreselijkik zou gek worden als er zoiets met mijn beestjes (katten) zou gebeuren.
Hoeveel hamsters heb je? En is dat virus recent komen opzetten of zit het al langer in 1 van je beestjes en is het overgeerft naar de anderen
Een kapotte cv-ketel en dode hamsters dat zou ook koolmonoxide kunnen zijn. Maar dat is wel vergezocht.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:16 schreef ayumu het volgende:
[..]
Had 14 hamsters in 10 dagen tijd zijn er 5 van overleden zonder signalen van ziekte. Yersinia peudotuberculosis is mogelijk de oorzaak en te behandelen maar hoe dat hier binnen is gekomen? Dacht eerst aan heel iets anders dus ben aan kijken of dit het is zo ja dan kan ik een behandeling opstarten.
Verder was mijn Cv ketel langer tijd kapot en het lijkt er op dat ik nu nog langer zonder een warmwater voorziening zit +/- een week ofzo![]()
Dat zijn de dagelijkse problemen verder voel ik me absoluut niet tof vooral met dit erbij weer
Is ook vergezocht want mijn Cv ketel is eigenlijk sinds december vorig jaar kapot en dus ook niet aan geweest sinds die tijd en ik schaam me er voor om dat te zeggenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een kapotte cv-ketel en dode hamsters dat zou ook koolmonoxide kunnen zijn. Maar dat is wel vergezocht.
Ach,na regen komt zonneschijn! En dit geld voor iedereen!!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
als je vandaag een kutdag hebt wordt het morgen weer beter toch? *wishfull thinking*
baaldag vandaag veel huilen zonder reden en boos om niks! net nu mijn lief er weer is! pffft
Ja maar ik ben na de zonneschijn nu toch weer in de regen belandquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:36 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ach,na regen komt zonneschijn! En dit geld voor iedereen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |