Daar heb ik al zat foto's vanquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
maak ook eens een foto van jezelfhoeft niet meteen van je geslachtsorganen hoor, gewoon van je gezicht
oh spooky hoor 's nachts komen ze altijd tot leven kijk maar uit nou grquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had 3 cavia's en een kat, ze zijn allemaal dood en begraven in de achtertuin.
Ja is goed. Dolfijntjeslove enzo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja en die ontvang ik dan via DM/PM, oké?
Of nee, wacht, post ze maar hier.
Ja en dan ermee spelen,quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon bouwen in je achtertuin!
Neequote:Op zaterdag 10 september 2011 22:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daar heb ik al zat foto's van![]()
Heb jij nooit foto's van mij gezien?
van rocket power?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik had een kanarie hij heette twister
Ja, maar die deed het naakt. Dat hoeft nou ook weer niet, tenzij je er op staat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:29 schreef coban het volgende:
[..]
Ja is goed. Dolfijntjeslove enzo.
Serieusquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik had een kanarie hij heette twister
Oh, dr staan er echt nog zat in US, omdat ik die niet meer kon verwijderenquote:
Wat?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:29 schreef coban het volgende:
[..]
Ja is goed. Dolfijntjeslove enzo.
dierenbeulquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:30 schreef JApieman het volgende:
ik had een hamster hij had geen naam.
Prachtige hond, veel beter dan zo'n klein keffertje.quote:
Stuur ns doorquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, dr staan er echt nog zat in US, omdat ik die niet meer kon verwijderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |