ik typ nu ook scheef hihiihiquote:
quote:
DE CONTRASTEN IK KAN HET NIET HANDLEN.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:19 schreef Dalando het volgende:
Flips ik kom wel naar je toe en je troosten enzulks
Ik dacht dat jij in zo'n flat woonde waar iedereen een tv-schotel op het balkon heeft.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ihaha ik hheb wel kelder lkkr geheime bijeenkomsten daar
Dan zorg ik dat je geen flitsen ziet maar mijn ogenquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
DE CONTRASTEN IK KAN HET NIET HANDLEN.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat je geen flitsen ziet maar mijn ogen
okequote:Op zaterdag 10 september 2011 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in zo'n flat woonde waar iedereen een tv-schotel op het balkon heeft.
HOUD JE MUIL IK BEN HIER AAN HET HOSSELEN JAquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
HOUD JE MUIL IK BEN HIER AAN HET HOSSELEN JA
quote:
quote:
Fantastisch veel geld.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:22 schreef coban het volgende:
Wat krijg ik van jullie als ik in de dunne kleding (pyjama enzo, JA VAN TELETUBBIES) naar buiten ga en daar 5 min blijf staan?
Ik neem liever pindasausquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wie doet ook bijna overal chilisaus (of knoflooksaus) op
Als je er pics van maakt krijg je van mij 5 euro.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:22 schreef coban het volgende:
Wat krijg ik van jullie als ik in de dunne kleding (pyjama enzo, JA VAN TELETUBBIES) naar buiten ga en daar 5 min blijf staan?
klappequote:Op zaterdag 10 september 2011 22:22 schreef coban het volgende:
ik doe soms knoflooksaus op mijn tacoquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mwaa, 50 cent?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:22 schreef coban het volgende:
Die zoete chillisaus wel jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mooie openingszinquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat je geen flitsen ziet maar mijn ogen
Ik overal ketchup.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik doe gwn bijna overal chilisaus op mang
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik doe gwn bijna overal chilisaus op mang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |