Ja maar moet je nou meteen overal commentaar op geven?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
De regels staan er niet voor niets.
Want verder ben je natuurlijk ontzettend braaf en vroom. Heb je altijd alles volgens de regels gedaan...quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
post dit in een [img] tag en als je een ingezoomde wilt dan moet je eerst daar je zooi invoeren dan op kaart genereren klikken en dan de link die in je adresbar staat hier plakken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hoe krijgen jullie zo'n plaatje dang
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ohhhhhh okequote:Op zaterdag 10 september 2011 22:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
post dit in een [img] tag en als je een ingezoomde wilt dan moet je eerst daar je zooi invoeren dan op kaart genereren klikken en dan de link die in je adresbar staat hier plakken.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hoe krijgen jullie zo'n plaatje dang
Je hebt de imgur pluginquote:
Ja, want ik wil niet dat udowu weer dicht gaat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar moet je nou meteen overal commentaar op geven?
Dan helpt het ook echt om overal commentaar op te geven ja.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja, want ik wil niet dat udowu weer dicht gaat.
ik niet maar wel de imgur pluginquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb ook een imgur account.
Appelquote:
Profitatie alles.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik niet maar wel de imgur plugin
Dan stoppen jullie misschien.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan helpt het ook echt om overal commentaar op te geven ja.
Ik beide, want dan zet ie het netjes in een album voor je. En telt ie het aantal viewers per pic, bazensite.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik niet maar wel de imgur plugin
En dat zonder reclamequote:Op zaterdag 10 september 2011 22:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik beide, want dan zet ie het netjes in een album voor je. En telt ie het aantal viewers per pic, bazensite.
mfmmrgp.png ofzoiets!quote:
Geen idee, ben nu nog thuis en hier dondert en regent het ook als een gekquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:15 schreef Dalando het volgende:
SV de flitsen komen bij mij vanuit het oosten richting utrecht, kan dat kloppen?
Vraag ik me ook af!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
En dat zonder reclamehoe doen ze dat
Ik heb schuilkelder opgezocht hoor, ik bedoel onweerquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:16 schreef Rezania het volgende:
Net de eerste flits gezien, het onweert en regent hier nu!
[ afbeelding ]
Gekkie.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:15 schreef coban het volgende:
Omg omg omdatappel hier mijn hart kan zoveel coolheid niet aan
Ik heb geen kelder, alleen een kruipruimte.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb schuilkelder opgezocht hoor, ik bedoel onweer
Nouja met de radar ingezoomd op mijn stad zie ik dat er om 23:00 nog wat komt, maar weet niet zeker of dat ook iets is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Geen idee, ben nu nog thuis en hier dondert en regent het ook als een gek
Onweer eng vindenquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb schuilkelder opgezocht hoor, ik bedoel onweer
ihaha ik hheb wel kelder lkkr geheime bijeenkomsten daarquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb geen kelder, alleen een kruipruimte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |