Ja, want ik wil niet dat udowu weer dicht gaat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar moet je nou meteen overal commentaar op geven?
Dan helpt het ook echt om overal commentaar op te geven ja.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja, want ik wil niet dat udowu weer dicht gaat.
ik niet maar wel de imgur pluginquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb ook een imgur account.
Appelquote:
Profitatie alles.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik niet maar wel de imgur plugin
Dan stoppen jullie misschien.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan helpt het ook echt om overal commentaar op te geven ja.
Ik beide, want dan zet ie het netjes in een album voor je. En telt ie het aantal viewers per pic, bazensite.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik niet maar wel de imgur plugin
En dat zonder reclamequote:Op zaterdag 10 september 2011 22:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik beide, want dan zet ie het netjes in een album voor je. En telt ie het aantal viewers per pic, bazensite.
mfmmrgp.png ofzoiets!quote:
Geen idee, ben nu nog thuis en hier dondert en regent het ook als een gekquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:15 schreef Dalando het volgende:
SV de flitsen komen bij mij vanuit het oosten richting utrecht, kan dat kloppen?
Vraag ik me ook af!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
En dat zonder reclamehoe doen ze dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |