Scherpe shelf!quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:44 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker belangrijk, we hebben niks met jou ouders en hun oude rotzooi te maken dacht ik zo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zei 'Ja, m'n ouders hebben een tv van 50 jaar oud'
Nice!!!!!!quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:29 schreef marcel-o het volgende:
uit de losse hand
[ link | afbeelding ]
klik voor groter.
Strakke foto's zegquote:Op zondag 11 september 2011 00:00 schreef LoggedIn het volgende:
Toen het los ging in Utrecht zat ik net in de auto op weg naar huisToen ik thuis kwam was het praktisch dood, nog net 2 fotos kunnen maken.. Beetje jammer, dat het zo los gaat gebeurd max eens in het jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja iddquote:Op zondag 11 september 2011 00:02 schreef Evenveel het volgende:
Pff... Hier in Valkenburg (Limburg) is het bijna nog net zo warm als vanmiddagGeen vuiltje aan de lucht...
Verdomme
zow, die laatste! dat zal flink geknetterd hebbenquote:Op zondag 11 september 2011 00:00 schreef LoggedIn het volgende:
Toen het los ging in Utrecht zat ik net in de auto op weg naar huisToen ik thuis kwam was het praktisch dood, nog net 2 fotos kunnen maken.. Beetje jammer, dat het zo los gaat gebeurd max eens in het jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn hand is dik nu en toch wel druk op mijn schedeltje. Maar zit nog vrolijk een muziekje te luisteren. Mankeer natuurlijk niks. Beetje beurs op mijn dak, meer is het echt niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
als je daar zo'n pijn van hebt: ga rusten!! misschien heeft je harses toch ff teveel gehad! echt, pas ff op man....
Ja, die was mooiquote:Op zondag 11 september 2011 00:04 schreef marcel-o het volgende:
[..]
zow, die laatste! dat zal flink geknetterd hebben
Gaat lekker bij de NS.quote:Tussen Bergen op Zoom en Kruiningen-Yers rijden geen treinen door blikseminslag. (bussen ingezet)
Tussen Utrecht Centraal en Driebergen-Zeist rijden geen treinen door een versperring.
Tussen Den Dolder en Soest rijden geen treinen door een versperring.
Eens zien wat RTL Nieuws/Weer zegt.quote:Op zondag 11 september 2011 00:12 schreef Maver24 het volgende:
NOS nieuws gekeken, vette filmpjes van het onweer, kinderdijk was vet om te zien, das bij mij aan de andere kant van het water
Precies :/ k wou bijna The Perfect Storm aan zetten om toch nog een beetje t gevoel te krijgenquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:55 schreef Apotheose het volgende:
Nou hier in Friesland weinig van te merken. Gordijnen maar weer dichtPaar flitsjes, ergens in de verte wat gerommel (maar dat kun je niet eens horen als je het geluid van de tv niet uitzet
). Waardeloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |