Nah, dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:11 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Met een beetje geluk as dinsdag een orkaan? (ex Katia)
Even bijlezen maar wat je schrijft was hier ook zo. Prachtige luchten, dikke zwarte dreigende balk en roze, geel en groene luchten.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:11 schreef zoem het volgende:
[..]
Jep, zie De atmosfeer staat op ontploffen #455 : Gaat los in het westen!
[..]
Ja, we hebben er (ongebruikelijk) lang van kunnen genieten. Het begon zo tegen kwart voor 8 hier en rond half 10 was het voorbij.
quote:
quote:Volgende week ex-orkaan Katia
Het weer lijkt dit weekend en volgende week een “kopie” te worden van het vorige weekend en dat van afgelopen maandag, dinsdag en woensdag. Toen was het de ex-orkaan “Irene” die onze kant op kwam en voordat deze ex-orkaan in de buurt van Schotland kwam te liggen was er een zeer warme zaterdag. Afgelopen week was de invloed van deze ex-orkaan al merkbaar op maandag, maar vooral op dinsdag en woensdag. “Irene” lag afgelopen dinsdag met de restanten in een depressie bij Schotland. Nu is de ex-orkaan “Katia” onderweg naar Schotland en lijkt daar in de nacht van maandag op dinsdag aan te komen. De effecten van deze ex-orkaan lijken wat minder heftig uit te vallen dan die van “Irene”, maar dat kan gemakkelijk anders uitpakken. Als de depressie “Katia”maar iets zuidelijker komt te liggen worden de effecten sterker. Afwachten maar!
Preciesquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:20 schreef Disorder het volgende:
Elke seconde een flits boven Raalte nu. Had eigenlijk niks meer verwacht voor Overijssel.
Pff wel heerlijk lekker lang buiten zittenquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En hier in Twente is het nog knetters benauwd
Er hangt nog wat grofweg tussen Dordt, Breda en Gorinchem. Maar dat gaat richting Utrecht.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Vannacht komt er zeker niks meer bij Rotterdam enzo ?, nu is het dus over ?
Zie namelijk vanuit mijn huis in Beverwaard onweer bij Dordrecht enzo
Ik was heel de avond bij me ouders ,die wonen iets meer in het westen van Rotterdam
vanuit b.waard kan je idd veel zien richting dordt iddquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Vannacht komt er zeker niks meer bij Rotterdam enzo ?, nu is het dus over ?
Zie namelijk vanuit mijn huis in Beverwaard onweer bij Dordrecht enzo
Ik was heel de avond bij me ouders ,die wonen iets meer in het westen van Rotterdam
Oudleusen nu ook heel veel flitsen. Zoveel tegelijk en bij elkaar heb ik nog nooit gezien..quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:20 schreef Disorder het volgende:
Elke seconde een flits boven Raalte nu. Had eigenlijk niks meer verwacht voor Overijssel.
Meer dan dat moet je ook niet doenquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:21 schreef Syd het volgende:
[..]
Pff wel heerlijk lekker lang buiten zitten
Ik zie in de verte wel flinke flitsen moet er aardig tekeer gaan maar hier is helemaal niks
Niet voor het een of ander, maar als je denkt dat het slechter wordt wel even iemand waarschuwen hè. Je zou niet de eerste zijn met een hersenschudding.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:15 schreef Staal het volgende:
Moet wel zeggen dat ik ook echt hoofdpijn heb nu en ook net alsof er een stoeptegel op mijn hoofd ligt. Ga er iig niet meer uit voor een auto, zoveel is zeker. Dan maar poffertjes. Maar het is nu compleet windstil en rustig.
Ik woon aan de overkant van het sportcentrum in beverwaard, ik had liever thuis geweest vanavond want dan had ik echt veel beter alles kunnen zien als bij me ouders, die hebben allerlei bomen om der huis staan en hier in beverwaard heb ik vollledig beeld over allesquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:22 schreef marcel-o het volgende:
[..]
vanuit b.waard kan je idd veel zien richting dordt iddvooral op het viaduct. k heb veel op het heuveltje gestaan bij het sportcentrum
Ja ik weet waar dat is, ik woon dus op de beverwaardsewegquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:27 schreef marcel-o het volgende:
k heb aan de andere kant gewoondtegenover Wong
Ja, dat las ik. Maar lijkt me alsnog sterkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |