Dat valt mij ook op, niet gewoon een fotoflits, maar gewoon een seconde licht.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:52 schreef Kwaliteit het volgende:
wat een gek gezicht, het flits maar het stopt niet meer zelfs geen seconde... het blijft zowat 'daglicht' buiten
Ligt hier vlak in de buurt. Dat ziet er imposant uitquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:53 schreef kepler het volgende:
Van iemand van Weerwoord.be
[ afbeelding ]
Was in Gent
In mn 3e foto lijkt er toch 1tje de grond te rakenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:52 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@21:45 19392 bliksems waarvan 0 aan de grond??
Dit heb ik inderdaad nog nooit meegemaakt.. zoveel flitsenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:52 schreef Kwaliteit het volgende:
wat een gek gezicht, het flits maar het stopt niet meer zelfs geen seconde... het blijft zowat 'daglicht' buiten
Goede vraag, denk het welquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:54 schreef zoem het volgende:
[..]
Ligt hier vlak in de buurt. Dat ziet er imposant uitIs-ie wel echt?
Kruiningen, Krabbendijke zijn ook flink geraakt door de regenbuien en onweer. Oftewel morgen een keertje extra naar de kerk, dit is duidelijk een straf van de almachtigequote:Op zaterdag 10 september 2011 21:53 schreef zoem het volgende:
[..]
Helemaal geen treinen meer in Zeeland. Hopelijk is dat morgen gefixed, want dan moet ik met de trein
Er lijkt nu meer vaart in de bui te zitten dan eerst.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:57 schreef Kwaliteit het volgende:
In Zwijndrecht is het gestopt met regenen, echter wel flitsen. alhoewel flitsen... ze komen achter elkaar met nog geen seconde ertussen
Al enige tijd laag gerommel inderdaad.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:53 schreef Againzender het volgende:
hoor een rommel in Amsterdam? of een uitwijkend vliegtuig, kan ook natuurlijk.
We gaan nog wel wat krijgen hier denk ik. Heb al wat mooie foto'squote:Op zaterdag 10 september 2011 21:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb een wtf momentje, dacht dat we in `utrecht geen onweer kregen maar volgens mij gaat ie zometeen goed los, hoor flinke bulders aankomen en de flitsen zeggen nu al genoeg![]()
`quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:55 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dit heb ik inderdaad nog nooit meegemaakt.. zoveel flitsen
het zijn er wel meer ook dan één per secondequote:Op zaterdag 10 september 2011 21:57 schreef Kwaliteit het volgende:
In Zwijndrecht is het gestopt met regenen, echter wel flitsen. alhoewel flitsen... ze komen achter elkaar met nog geen seconde ertussen
idd gerommel!quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Er lijkt nu meer vaart in de bui te zitten dan eerst.
Ik heb alles van Rotterdam dus echt NET gemist. Hele avond langs de horizon aan de voorkant van het huis. Vervolgens langs de horizon achter het huis. Niets is eigenlijk hierover heen getrokken helaas...!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:01 schreef Maver24 het volgende:
Wat heb ik genoten van het onweer in Rotterdam, volgens mij echt de volle laag gehad met regen en dikke onweersflitsen, wist gewoon niet meer waar ik moest kijken en waar te filmen, overal zag ik constant wel wat, dit heb ik echt nog nooit zo heftig gezien,
Op sommige plaatsen was het zeker een level 2 waard.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:00 schreef zoem het volgende:
Estofex had weer eens gelijkAl had het misschien een kleine level 2 kunnen zijn boven Zeeland.
heel dom waarschijnlijk maar wat zijn mc's?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:02 schreef Disorder het volgende:
Is er nog kans op een MCS? Die komen vaak 's nachts toch?
Holy fuck. Heb meer het idee dat ik naar een foto kijk uit tornado alley.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:53 schreef kepler het volgende:
Van iemand van Weerwoord.be
[ afbeelding ]
Was in Gent
wat is dat? Of moet ik me schamen nu Hahahaquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:02 schreef Disorder het volgende:
Is er nog kans op een MCS? Die komen vaak 's nachts toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |