In den helder? Op de dijk? 100 per minuut? Hoelaat stond je er?quote:
weerfoto@rijnmond.nlquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:05 schreef zoem het volgende:
Eens zien of mijn foto's zometeen Hart van Nederland halen. Weet niet of ze er een item van maken...
Bij het NOS kwam ik niet voorbij
Onweer nu een beetje ten oosten van Nieuw Den Helder, in de schooten?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
In den helder? Op de dijk? 100 per minuut? Hoelaat stond je er?
Gos. Jij zit in Zeeland begreep ik? We hebben het in deze hoek nu gehad he?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik heb ook een beurse vinger, maar dat kwam omdat ik struikelde met het fototoestel omdat het licht uit was
[..]
Toch geen paraplu gebruikt he?Zul je morgen nog wel voelen denk ik.
Paar flitsen. Regen is ook al stukken minder. Het is het allemaal net niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onweer nu een beetje ten oosten van Nieuw Den Helder, in de schooten?
Doe ik al, ik hoorde alleen door de regen op het dakraam niets meerquote:
Ik wil geen regen. Ik wil écht noodweerquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe ik al, ik hoorde alleen door de regen op het dakraam niets meerrond 2 uur nog wat regen in Den Helder denk ik..
Ja, Windkracht 11 !!! oid. daken van flats, rotte bomen omver!quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil geen regen. Ik wil écht noodweer
Jep, zie De atmosfeer staat op ontploffen #455 : Gaat los in het westen!quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:07 schreef Staal het volgende:
Gos. Jij zit in Zeeland begreep ik? We hebben het in deze hoek nu gehad he?
Ja, we hebben er (ongebruikelijk) lang van kunnen genieten. Het begon zo tegen kwart voor 8 hier en rond half 10 was het voorbij.quote:Overigens tot vrij laat van mooie knetterende luchten kunnen genieten. Vanuit Zeeland.
Met een beetje geluk as dinsdag een orkaan? (ex Katia)quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil geen regen. Ik wil écht noodweer
Hier net ook kunnen zien. Vijf minuten later was het weer een flitsfestijn. Bizar.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
De lucht klaart, ik kan zelfs de maan zien..
Volgens de buienradar komt de storm zometeen in groningen aan .quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:06 schreef clauwheee het volgende:
Hoe zit het met stad Groningen? Ben alleen thuis en niet zo van het onweer zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |