quote:
quote:
quote:
Jojoortje, Had gewoon eerlijk gezegd dat je voor die Eindhovenaren bent. We geloven je niet meer. Rot op uit het Ajax-Topic. Je bent een verraderquote:
quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 16:14 schreef Jojoortje het volgende:
verdomme
verdomme
verdommmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Kom op Ajax![]()
Huhquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Diezelfde dag was ze blijkbaar ook voor Ajax
[..]
[..]
Waarom dan later juichen voor PSVquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Dat zou dan nog wel enigszins te verklaren zijn gezien haar UI.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Waar trolde?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:37 schreef debeterebob het volgende:
Net als Tong gewoon meerdere mensen achter hetzelfde account.
Was er trouwens ook niet een mod die heel hard trolde, tot de crew erachter kwam. Het_hupt geloof ik.
quote:
Nee hethupt was een hele vieze vieze man. Murp geeft zich uit voor vrouw en lucille ook maar daar weet iedereen wel van dat het voor de grap is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zich uitgaf voor vrouw
Why?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee hethupt was een hele vieze vieze man.
En een schandalig slechte moderator. Of moet ik zeggen joderatorquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:25 schreef Stokstaart het volgende:
Jojoortje is sowieso een Duitser met identiteitsproblemen.
Kakkerlakquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
En een schandalig slechte moderator. Of moet ik zeggen joderator
Erger dan grote vriend Morpheus?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon een keer met jou eensquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo lachen met jou man!quote:
Met je kut staart. Kom danquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo lachen met jou man!![]()
![]()
Zijn al die amsterdammers zo grappig?
Je rent toch wel weg.quote:
Daar ren je ook voor weg.quote:
Was een request.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:06 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom heb je je xenofobe geblaat weggehaald smoofie?
+quote:
=quote:Op zondag 29 april 2007 16:14 schreef Jojoortje het volgende:
verdomme
verdomme
verdommmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Kom op Ajax![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Idd, ik wil RayMania terugquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil alle moderators van 2 jaar geleden wel terug. In plaats van de huidige mods wel te verstaanquote:
Zo goed als eens. Toen was VBL ook nog een stuk leuker.quote:Op zondag 11 september 2011 00:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wil alle moderators van 2 jaar geleden wel terug. In plaats van de huidige mods wel te verstaan
Vrouwen die denken een mening over voetbal te kunnen geven sporen sowieso niet.quote:Op zondag 11 september 2011 00:30 schreef Waaghals het volgende:
vrouwen kunnen die clubs ook niet uit mekaar houden
Deze chase_utley is grappig. Vergeet niet dat we ook Happel hebbenquote:Op zondag 11 september 2011 00:37 schreef Chase_Utley het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk. Fok VBL wil zich profileren als grootste voetbalforum en dan is een vrouw daar mod
Ja, we snapte je grap al ja. Je bent enorm lollig.quote:Op zondag 11 september 2011 00:39 schreef Chase_Utley het volgende:
Dat is net zoiets als dat ik mod ga worden op het Viva of Flair forum
Nou... Happelquote:Op zondag 11 september 2011 00:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Deze chase_utley is grappig. Vergeet niet dat we ook Happel hebben
Grap, bloedserieus manquote:Op zondag 11 september 2011 00:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, we snapte je grap al ja. Je bent enorm lollig.
Why so seriousquote:Op zondag 11 september 2011 00:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de eerste blauwe die een andere blauwe gaat verdedigen. Dat is gelukkig nog niet veranderdquote:Op zondag 11 september 2011 00:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt de politie welquote:Op zondag 11 september 2011 00:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah, de eerste blauwe die een andere blauwe gaat verdedigen. Dat is gelukkig nog niet veranderd
Static uitgezonderd natuurlijk.
Ach, je kan zeggen wat je wil maar Happel is er wel eentje van het eerste uur op VBL.quote:
Ik verdedig niemand, ik vond je gewoon niet grappig.quote:Op zondag 11 september 2011 00:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah, de eerste blauwe die een andere blauwe gaat verdedigen. Dat is gelukkig nog niet veranderd
Static uitgezonderd natuurlijk.
Ik heb hem nooit gemogen. En zo zijn er wel meer die hem niet mogen.quote:Op zondag 11 september 2011 00:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ach, je kan zeggen wat je wil maar Happel is er wel eentje van het eerste uur op VBL.
En het is een botte lul, maar hij heeft schijt aan alles.
Ik heb jou ook nooit grappig gevonden toen je nog niet blauw was. Nu je wel blauw bent trouwens ook niet maar ben je ineens een "voorbeelduser" terwijl ik je vooral herinner als een trolletjequote:Op zondag 11 september 2011 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verdedig niemand, ik vond je gewoon niet grappig.
Dank.quote:Op zondag 11 september 2011 00:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nu je wel blauw bent trouwens ook niet maar ben je ineens een "voorbeelduser" terwijl ik je vooral herinner als een trolletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |