Zo lachen met jou man!quote:
Met je kut staart. Kom danquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo lachen met jou man!![]()
![]()
Zijn al die amsterdammers zo grappig?
Je rent toch wel weg.quote:
Daar ren je ook voor weg.quote:
Was een request.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:06 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom heb je je xenofobe geblaat weggehaald smoofie?
+quote:
=quote:Op zondag 29 april 2007 16:14 schreef Jojoortje het volgende:
verdomme
verdomme
verdommmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Kom op Ajax![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Idd, ik wil RayMania terugquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
En een schandalig slechte moderator. Of moet ik zeggen joderator
Ik wil alle moderators van 2 jaar geleden wel terug. In plaats van de huidige mods wel te verstaanquote:
Zo goed als eens. Toen was VBL ook nog een stuk leuker.quote:Op zondag 11 september 2011 00:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wil alle moderators van 2 jaar geleden wel terug. In plaats van de huidige mods wel te verstaan
Vrouwen die denken een mening over voetbal te kunnen geven sporen sowieso niet.quote:Op zondag 11 september 2011 00:30 schreef Waaghals het volgende:
vrouwen kunnen die clubs ook niet uit mekaar houden
Deze chase_utley is grappig. Vergeet niet dat we ook Happel hebbenquote:Op zondag 11 september 2011 00:37 schreef Chase_Utley het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk. Fok VBL wil zich profileren als grootste voetbalforum en dan is een vrouw daar mod
Ja, we snapte je grap al ja. Je bent enorm lollig.quote:Op zondag 11 september 2011 00:39 schreef Chase_Utley het volgende:
Dat is net zoiets als dat ik mod ga worden op het Viva of Flair forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |