quote:
quote:
quote:
Jojoortje, Had gewoon eerlijk gezegd dat je voor die Eindhovenaren bent. We geloven je niet meer. Rot op uit het Ajax-Topic. Je bent een verraderquote:
quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 16:14 schreef Jojoortje het volgende:
verdomme
verdomme
verdommmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Kom op Ajax![]()
Huhquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Diezelfde dag was ze blijkbaar ook voor Ajax
[..]
[..]
Waarom dan later juichen voor PSVquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Dat zou dan nog wel enigszins te verklaren zijn gezien haar UI.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Waar trolde?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:37 schreef debeterebob het volgende:
Net als Tong gewoon meerdere mensen achter hetzelfde account.
Was er trouwens ook niet een mod die heel hard trolde, tot de crew erachter kwam. Het_hupt geloof ik.
quote:
Nee hethupt was een hele vieze vieze man. Murp geeft zich uit voor vrouw en lucille ook maar daar weet iedereen wel van dat het voor de grap is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zich uitgaf voor vrouw
Why?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee hethupt was een hele vieze vieze man.
En een schandalig slechte moderator. Of moet ik zeggen joderatorquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:25 schreef Stokstaart het volgende:
Jojoortje is sowieso een Duitser met identiteitsproblemen.
Kakkerlakquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
En een schandalig slechte moderator. Of moet ik zeggen joderator
Erger dan grote vriend Morpheus?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon een keer met jou eensquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |