Mwa gaat wel, bij poging vier was ik er wel uit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
is het zo onduidelijk kan er niks aan doen.
Een SWAT-team zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:30 schreef Gravedigger het volgende:
Als je tegenwoordig je kind een tik in het openbaar geeft, heb je minimaal de kinderbescherming op je dak
Je kunt ook meer doen dan 'Doe niet zo raar'+kusjekusjeknuffel zonder erop los te raggenquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een SWAT-team zul je bedoelen.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa gaat wel, bij poging vier was ik er wel uit.
Dat doe ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Doe niet zo neerbuigend tegen mij
Ik ben een keer door mijn moeder uitgekafferd toen ik in de supermarkt geen 'dankjewel' zei toen ik snoep of iets kreeg.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:32 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Je kunt ook meer doen dan 'Doe niet zo raar'+kusjekusjeknuffel zonder erop los te raggen
Dit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Is toch ook altijd zo bij die ah voetbalplaatjes. Staan er wat van die rotjong in de deur: eej heb jij voetbalplaatjes???
En als je die dan hebt rukken ze het uit je hand en gaan ze de volgende belagen.
Zie je, zo hoort het!quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben een keer door mijn moeder uitgekafferd toen ik in de supermarkt geen 'dankjewel' zei toen ik snoep of iets kreeg.
Ben ik de enige hier die nooit kinderen aan de deur krijgt?quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Is toch ook altijd zo bij die ah voetbalplaatjes. Staan er wat van die rotjong in de deur: eej heb jij voetbalplaatjes???
En als je die dan hebt rukken ze het uit je hand en gaan ze de volgende belagen.
Ik moest de eerste 2 regels ook een paar keer lezen...quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa gaat wel, bij poging vier was ik er wel uit.
Dat deed ik juist om het wat vriendelijker te maken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat doe je wel met je bespottelijke ''''
Nee man, bij de deur van de AHquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ben ik de enige hier die nooit kinderen aan de deur krijgt?
Oh haha ik bedoelde in de deuropening van de ahquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ben ik de enige hier die nooit kinderen aan de deur krijgt?
Zo hoort het, maar zo gaat het nooit meer.quote:
Oh.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh haha ik bedoelde in de deuropening van de ah
oh dat kan ik niet weten vanaf hier hoe je het bedoelt. Dan had ik je vriendelijke''quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat deed ik juist om het wat vriendelijker te maken.
Niet zo wantrouwend doen, niet iedereen op FOK! is een eikel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
oh dat kan ik niet weten vanaf hier hoe je het bedoelt. Dan had ik je vriendelijke'''' face moeten zien.
Dat is het punt, jwz. En als je dat wel doet wordt je tegenwoordig trouwens ook uitgemaakt voor kindermishandelaar, check al die achterlijke reclamesquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo hoort het, maar zo gaat het nooit meer.
Is het ook nietquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:38 schreef Meloewa het volgende:
Ik zeg nooit dankje ik geef altijd een glimlachje..moeder werd pas ook kwaad hoe we mijn laptop gingen halen en een ictnerd mij mijn laptop overhandigde en zei '' alsjeblieft''
toen keek ik zoen zei niks. Vond ze blijkbaar niet normaal
Ja maar hoe moet ik dat weten vanaf hier. dacht dat het een sacastische zin was.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet zo wantrouwend doen, niet iedereen op FOK! is een eikel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |