Volgende keer, volgende keer.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:18 schreef Meloewa het volgende:
Dat jij dat ook vraag.Ik zou hem in de prullenbak gooien.. terwijl dat kind me aankeek.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:18 schreef Meloewa het volgende:
Dat jij dat ook vraag.Ik zou hem in de prullenbak gooien.. terwijl dat kind me aankeek.
Ja gewoon mee gooien ofzo. of kapot maken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:19 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Volgende keer, volgende keer.
Dan bespaar je hem de moeite het zelf te doen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:18 schreef Meloewa het volgende:
Haha, dat speeltje pakken, naar de balie lopen, tegen de counterchick roepen 'NOU, NIET BEDANKT' en dan op de grill mikken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja gewoon mee gooien ofzo. of kapot maken.
Nee, dat vroegen ze niet. En waarom zou ik erom vragen als ik hem toch weggeef?quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:20 schreef RVP67 het volgende:
Wat een bullshit verhaaltje.
Bij een Happymeal vragen ze of en wat je er als speeltje bij wilt hebben.
TS vroeg dus om een Smurfje, schattig.
Jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:21 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Haha, dat speeltje pakken, naar de balie lopen, tegen de counterchick roepen 'NOU, NIET BEDANKT' en dan op de grill mikken.
Ja, dat is mijn punt. Als ik per ongeluk vergat dankjewel te zeggen tegen de slager ging dat plakje worst zo weer terug.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:21 schreef Spouwerranger het volgende:
Tering, als ik dat probeerde met mijn ouders, werd dat hardhandig de grond ingeslagen.
Niks nieuws, kijk maar eens naar de huidige jeugd, grote bekken, geen enkele vorm van respect.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:14 schreef knight-errant het volgende:
Dus ik ga vandaag naar de Mac om lekker even niet te hoeven koken. Ik bestel een Happy Meal, want ik heb toch nooit veel honger, en alles los bestellen is dan duurder.
In dat doosje zit natuurlijk ook een speeltje, een Smurf dit keer. Een moeder (zwanger van de tweede) komt met haar zoontje naast me zitten. Ik ben zo vriendelijk om dat kind die smurf te geven.
Die moeder zegt: 'En wat zeg je dan?', waarop het zoontje reageert met 'NOU, NIET BEDANKT'. Vervolgens smijt hij de Smurf door het restaurant. In plaats van dat die moeder wat pedagogische vaardigheden toont, zegt ze 'Nou, doe niet zo raar' en vervolgens gaat ze dat kind aaien, knuffelen en vertroetelen.
Wat. Is. Dit. Het is ook niet de eerste keer dat ik merk dat kinderen gewoon niet meer gecorrigeerd worden en dat die kleine prinsjes en prinsesjes alles mogen zonder de gevolgen te ervaren.
Bah.
Nouja, het is niet alsof ik met mijn inboedel op straat sta en uitdeel. Ik dacht gewoon dat een kind wel blij zou zijn met een speeltje, zou ik wel zijn toen ik zo oud was.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja![]()
Mijn moeder heeft hier ook altijd een handje van om alle rotzooi die ze krijgt aan andere mensen te vragen of ze het willen. Ik sta er dan echt zuchtend bij![]()
en dan ook nog raar gaan kijken als mensen niet beleefd doen.
Maar jij hebt dan ook een gedegen opvoeding gehad.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:24 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Nouja, het is niet alsof ik met mijn inboedel op straat sta en uitdeel. Ik dacht gewoon dat een kind wel blij zou zijn met een speeltje, zou ik wel zijn toen ik zo oud was.
In ieder geval beter dan wat ik tegenwoordig ziequote:Op zaterdag 10 september 2011 18:24 schreef cvboer het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook een gedegen opvoeding gehad.
mh ik weet niet hoe oud je bent maar ik zou zoiets nooit vragen ''geven''quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:24 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Nouja, het is niet alsof ik met mijn inboedel op straat sta en uitdeel. Ik dacht gewoon dat een kind wel blij zou zijn met een speeltje, zou ik wel zijn toen ik zo oud was.
Dat ben ikquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mh ik weet niet hoe oud je bent maar ik zou zoiets nooit vragen ''geven''
Ik ben dan ook niet echt sociaal of vriendelijk ben meer voor mezelf.![]()
geen inboedel Ik bedoel bijv. als we een dagparkeerticket hebben en we gaan om 16:00 uur dan gaat mijn moeder die geven aan iemand die wat net wilt gaan parkeren. Of als ze spaarzegels krijgt. Of als ze voetbalplaatjes krijgt gaat ze vragen of de gene achter haar kleinkinderen heeft
quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mh ik weet niet hoe oud je bent maar ik zou zoiets nooit vragen ''geven''
Ik ben dan ook niet echt sociaal of vriendelijk ben meer voor mezelf.![]()
geen inboedel Ik bedoel bijv. als we een dagparkeerticket hebben en we gaan om 16:00 uur dan gaat mijn moeder die geven aan iemand die wat net wilt gaan parkeren. Of als ze spaarzegels krijgt. Of als ze voetbalplaatjes krijgt gaat ze vragen of de gene achter haar kleinkinderen heeft
Mwa gaat wel, bij poging vier was ik er wel uit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
is het zo onduidelijk kan er niks aan doen.
Een SWAT-team zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:30 schreef Gravedigger het volgende:
Als je tegenwoordig je kind een tik in het openbaar geeft, heb je minimaal de kinderbescherming op je dak
Je kunt ook meer doen dan 'Doe niet zo raar'+kusjekusjeknuffel zonder erop los te raggenquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een SWAT-team zul je bedoelen.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa gaat wel, bij poging vier was ik er wel uit.
Dat doe ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Doe niet zo neerbuigend tegen mij
Ik ben een keer door mijn moeder uitgekafferd toen ik in de supermarkt geen 'dankjewel' zei toen ik snoep of iets kreeg.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:32 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Je kunt ook meer doen dan 'Doe niet zo raar'+kusjekusjeknuffel zonder erop los te raggen
Dit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Is toch ook altijd zo bij die ah voetbalplaatjes. Staan er wat van die rotjong in de deur: eej heb jij voetbalplaatjes???
En als je die dan hebt rukken ze het uit je hand en gaan ze de volgende belagen.
Zie je, zo hoort het!quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben een keer door mijn moeder uitgekafferd toen ik in de supermarkt geen 'dankjewel' zei toen ik snoep of iets kreeg.
Ben ik de enige hier die nooit kinderen aan de deur krijgt?quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Is toch ook altijd zo bij die ah voetbalplaatjes. Staan er wat van die rotjong in de deur: eej heb jij voetbalplaatjes???
En als je die dan hebt rukken ze het uit je hand en gaan ze de volgende belagen.
Ik moest de eerste 2 regels ook een paar keer lezen...quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa gaat wel, bij poging vier was ik er wel uit.
Dat deed ik juist om het wat vriendelijker te maken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat doe je wel met je bespottelijke ''''
Nee man, bij de deur van de AHquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ben ik de enige hier die nooit kinderen aan de deur krijgt?
Oh haha ik bedoelde in de deuropening van de ahquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ben ik de enige hier die nooit kinderen aan de deur krijgt?
Zo hoort het, maar zo gaat het nooit meer.quote:
Oh.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh haha ik bedoelde in de deuropening van de ah
oh dat kan ik niet weten vanaf hier hoe je het bedoelt. Dan had ik je vriendelijke''quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat deed ik juist om het wat vriendelijker te maken.
Niet zo wantrouwend doen, niet iedereen op FOK! is een eikel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
oh dat kan ik niet weten vanaf hier hoe je het bedoelt. Dan had ik je vriendelijke'''' face moeten zien.
Dat is het punt, jwz. En als je dat wel doet wordt je tegenwoordig trouwens ook uitgemaakt voor kindermishandelaar, check al die achterlijke reclamesquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo hoort het, maar zo gaat het nooit meer.
Is het ook nietquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:38 schreef Meloewa het volgende:
Ik zeg nooit dankje ik geef altijd een glimlachje..moeder werd pas ook kwaad hoe we mijn laptop gingen halen en een ictnerd mij mijn laptop overhandigde en zei '' alsjeblieft''
toen keek ik zoen zei niks. Vond ze blijkbaar niet normaal
Ja maar hoe moet ik dat weten vanaf hier. dacht dat het een sacastische zin was.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet zo wantrouwend doen, niet iedereen op FOK! is een eikel.
IK HAAT SMURFENquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Mensen die hun smurf niet zelf houden.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:38 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Dat is het punt, jwz. En als je dat wel doet wordt je tegenwoordig trouwens ook uitgemaakt voor kindermishandelaar, check al die achterlijke reclames
De rotte appels vallen vast meer op, natuurlijk, maar ik lijk ze ook tegen het lijf te lopen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:42 schreef Zemelknoper het volgende:
De reacties komen van mensen zonder kinderen. Wat een idioot gelul. Eén kind heeft de verkeerde moeder en reageert verkeerd, dus het is altijd zo. Niet alleen heb ik kinderen, ik heb ook 8 jaar voor de klas gestaan. Negenennegentig procent van de kinderen is dankbaar als het wat krijgt. Echt waar. Een van de redenen dat kinderen zo geweldig zijn.
99% van de gevallen bij jou misschien, bij andere mensen ligt dat misschien anders.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:42 schreef Zemelknoper het volgende:
De reacties komen van mensen zonder kinderen. Wat een idioot gelul. Eén kind heeft de verkeerde moeder en reageert verkeerd, dus het is altijd zo. Niet alleen heb ik kinderen, ik heb ook 8 jaar voor de klas gestaan. Negenennegentig procent van de kinderen is dankbaar als het wat krijgt. Echt waar. Een van de redenen dat kinderen zo geweldig zijn.
TS komt 1 kind tegen, waarvan het dus de vraag is of het nou aan kind ligt..quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
99% van de gevallen bij jou misschien, bij andere mensen ligt dat misschien anders.
Jij gaf zeker les in een klein dorpje.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:42 schreef Zemelknoper het volgende:
Het zal vast niet het enige kind zijn wat TS is tegengekomen de laatste tijd.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:46 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
TS komt 1 kind tegen, waarvan het dus de vraag is of het nou aan kind ligt..
Ik heb o.a. 7 jaar op 1 school gewerkt in de Haagse Molenwijk. Die kinderen zijn dankbaar. Je praat echt poep, sorry.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Jij gaf zeker les in een klein dorpje.
In de steden/randstad gaat het er wel iets heftiger aan toe.
daar is het meer: ieder voor zich en god voor ons allen.
Die KDV's en na-schoolse opvang maken het ook niet beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |