Jep. De eigenaar is bevriend met m'n ouder. We gaan er altijd de dag na kerst eten, en soms tussendoorquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die dure tent naast de Digros? Verkopen ze daar serieus spareribs?
Inderdaad, mensen horen lactose-intolerant te worden nadat we geen baby's meer zijn, maar doordat we melk blijven drinken worden we dat niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Onzin, melk is dus niet goed voor je botten. Het is koeienmelk, daar wordt je alleen vadsig van. Is helemaal niet goed voor je. En helemaal niet in de hoeveelheden die sommige Nederlanders gebruiken. Vla en dergelijke na het eten. Tevens kunnen de meeste volkeren niet eens tegen melk, zoals groepen Aziaten en negers. En dan komen van die provincialen die een kindje uit een rimboeland hebben geadopteerd klagen over een melkallergie ofzo
_!
Enige goed melk is moedermelk, daar is het lichaam op gemaakt.
Ja tuurlijkquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Onzin, melk is dus niet goed voor je botten. Het is koeienmelk, daar wordt je alleen vadsig van. Is helemaal niet goed voor je. En helemaal niet in de hoeveelheden die sommige Nederlanders gebruiken. Vla en dergelijke na het eten. Tevens kunnen de meeste volkeren niet eens tegen melk, zoals groepen Aziaten en negers. En dan komen van die provincialen die een kindje uit een rimboeland hebben geadopteerd klagen over een melkallergie ofzo
_!
Enige goed melk is moedermelk, daar is het lichaam op gemaakt.
Ik ga toch eens voorstellen aan mijn ouders om daar een keer met zijn vieren uit eten te gaan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:08 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Jep. De eigenaar is bevriend met m'n ouder. We gaan er altijd de dag na kerst eten, en soms tussendoor
quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:08 schreef coban het volgende:
[..]
Ja tuurlijkik ga even naar mijn moeder toe, kijken of ze me moedermelk wilt geven.
Nee, maar dat koeienmelk goed voor je is...quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:08 schreef coban het volgende:
[..]
Ja tuurlijkik ga even naar mijn moeder toe, kijken of ze me moedermelk wilt geven.
Ik demkdat kinderen het wel moeten drinken, die hebben veul calcium nodig. Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, maar dat koeienmelk goed voor je is...Dat is dus echt onzin, je krijgt er ook geen sterkere botten van. Je wordt er alleen maar dik van.
Allemaal propaganda dus, melk is gewoon niet goed voor je.quote:Begin jaren dertig was er een enorm melkoverschot. Er was toen ook sprake van een recessie. Vooral op het platteland ging het slecht. De boeren moesten aan het werk gehouden worden. Daarom werd in 1934 het Zuivelbureau opgericht met als taak Nederland aan het melk drinken te krijgen. Het Zuivelbureau richtte zich vooral op de jeugd, compleet met gesubsidieerde schoolmelk, "Melk moet", de M-Brigade (1957), Joris Driepinter (1961), Melk is goed voor elk en Melk de witte motor (1983)1. Wat echter niet iedereen wist is dat het Zuivelbureau gefinancierd werd door de industrie. Dit is een belangenverstrengeling waarover in deze tijd zeker Kamervragen zouden worden gesteld.
Onzin, je bent geïndoctrineerd (of je ouders zijn geïndoctrineerd) door de zuivellobby in Nederland, Campina en dergelijke... Zoek maar eens wat wetenschappelijke artikelen over op. Dan zie je dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:12 schreef coban het volgende:
[..]
Ik demkdat kinderen het wel moeten drinken, die hebben veul calcium nodig. Ik weet het niet.
Ik ga een slechte moeder worden
Haha zal best kunnenquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Onzin, je bent geïndoctrineerd (of je ouders zijn geïndoctrineerd) door de zuivellobby in Nederland, Campina en dergelijke... Zoek maar eens wat wetenschappelijke artikelen over op. Dan zie je dat ik gelijk heb.
En je zal heus wel een leuke en lieve moeder zijn.
Nou nee, niet elke dag. Maar melk is dus echt niet goed voor je.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:15 schreef coban het volgende:
[..]
Haha zal best kunnengeloof je wel.
Dus elke dag patat en doner enzo is goed?
Volgens mij heb ik weleens van dat restaurant gehoordquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nou nee, niet elke dag. Maar melk is dus echt niet goed voor je.
Ik ga trouwens vaak naar www.orkide.nl moet je maar eens op hun site kijken. Ze hebben twee kaarten, goed eten. Moet je een keer heengaan als je op Utreg bent.
Aziaat?quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:20 schreef FreezePop het volgende:
Rag misschien rare vraag. Maar heb je als Aziaat lactoseintolerantie?
Kan helaas nooit vleesgerechten zomaar in NL eten. Ook bij de chinees enzo nietquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:20 schreef LompeHork het volgende:
http://www.khunchai.nl/
Wat een restaurant is dat!
Eaziequote:Op zaterdag 10 september 2011 17:23 schreef Rezania het volgende:
Eeterij de Hoek in Leiden. Die hebben een goede prijs-kwaliteit verhouding.
mja. Mensen met aziatisch bloed kunnen niet tegen melk. Japs en chinezen worden er dood ziek vanquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Aziaat?![]()
Nee, ik heb geen lactoseintolerantie. Maar ben gewoon half NL hé.
Toen ik op reis in China was zochten ze speciaal naar melk voor me, terwijl ik geeneens melk wilde.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
mja. Mensen met aziatisch bloed kunnen niet tegen melk. Japs en chinezen worden er dood ziek van
Bestellen bij die tent op de Parklaan!quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:28 schreef Roburtt het volgende:
ik wil nu chinees eten ipv spaghetti, dankjewel, flikkers.
SV!quote:
is dat die bij de rotonde?quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bestellen bij die tent op de Parklaan!
[..]
SV!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |