Amonquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:59 schreef Rezania het volgende:
Ik moet zelf koken, mijn ouders gaan uit eten, maar waarschijnlijk bestel ik gewoon spareribs bij Shafey's.
Mag jij niet meequote:Op zaterdag 10 september 2011 16:59 schreef Rezania het volgende:
Ik moet zelf koken, mijn ouders gaan uit eten, maar waarschijnlijk bestel ik gewoon spareribs bij Shafey's.
Minstens, vult prima. Het liefs daarna even een goed koud glas volle melk.quote:
Ik moet altijd zelf kokenquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:59 schreef Rezania het volgende:
Dat is toch die zaak met die verduisterde ramen?quote:
Ik wil niet mee.quote:
Waarom niet ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is toch die zaak met die verduisterde ramen?
[..]
Ik wil niet mee.
Ja, heerluk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is toch die zaak met die verduisterde ramen?
[..]
Ik wil niet mee.
bustedquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:02 schreef coban het volgende:
Ik post niet in een topic met zo'n TT
Bier is haram ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:02 schreef coban het volgende:
Omdat het zo'n saai etentje is, waar ze alleen over saaie onderwerpen praten.quote:
De huidige TT is beter dan de vorige, echt waar.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:02 schreef coban het volgende:
Ik heb er nooit besteld, maar het is toch een shoarmazaak?quote:
Melk is lekker!quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:03 schreef coban het volgende:
Omg zijn jullie trots ik heb gister een glas melk gedronkt
En melk is vies.
fix'dquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:03 schreef coban het volgende:
En melk is lekker.
Maar ben je serieus een Friezin?quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:03 schreef coban het volgende:
En melk is vies.
Ja, maar je kan ook kapsalon enzo daar halen. Egyptenaar is het. Pizza's daar zijn ook heerlijk. En de spreribs ook. goud!quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat het zo'n saai etentje is, waar ze alleen over saaie onderwerpen praten.
[..]
De huidige TT is beter dan de vorige, echt waar.
[..]
Ik heb er nooit besteld, maar het is toch een shoarmazaak?
Ik lust het echt nietquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Melk is lekker!![]()
Morgenochtend even een nieuw vaatje halen bij de boer
Tot nu toe heb ik alleen kapsalon gehaald bij die Turk in de naast de Nelson.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:05 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja, maar je kan ook kapsalon enzo daar halen. Egyptenaar is het. Pizza's daar zijn ook heerlijk. En de spreribs ook. goud!
quote:
Jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar ben je serieus een Friezin?
Allemaal leugens, melk is niet goed voor je.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:05 schreef coban het volgende:
[..]
Ik lust het echt niet
Moeder en vader: "ja coban je moet veel melk drinken is goed voor je hersenen en botten en hele opsomlijst"
Nee, De Dikke Mik.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik alleen kapsalon gehaald bij die Turk in de naast de Nelson.En Shafey's verkoopt de beste spareribs van Sassem.
Melk is ook goed voor jequote:Op zaterdag 10 september 2011 17:05 schreef coban het volgende:
[..]
Ik lust het echt niet
Moeder en vader: "ja coban je moet veel melk drinken is goed voor je hersenen en botten en hele opsomlijst"
Die dure tent naast de Digros? Verkopen ze daar serieus spareribs?quote:
Onzin, melk is dus niet goed voor je botten. Het is koeienmelk, daar wordt je alleen vadsig van. Is helemaal niet goed voor je. En helemaal niet in de hoeveelheden die sommige Nederlanders gebruiken. Vla en dergelijke na het etenquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:05 schreef coban het volgende:
[..]
Ik lust het echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |