nieteens gebeurt, saaie wedstrijd. Al vond ik de 1e helft wel goed van schotland hoor.quote:
Je kunt natuurlijk ook naar Italië gaan.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:51 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja, maar dat winnen ze nooooit
Daarom wilde ik de wedstrijd tegen Italië
M'n pa heeft klanten met van die zo goed als VIP plaatsen, en het aanbod is alleen deze six nations geldigquote:Op woensdag 14 september 2011 12:00 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook naar Italië gaan.
Afgelopen jaar ben ik naar Schotland - Italië geweest (was er toch in de buurt voor Rangers - PSV) en dat was echt fantastisch, dus ik zou een jaar later weer gaan en dit jaar gewoon naar Schotland - Engeland.
Ga lekker VIP zitten bij Engelandquote:Op woensdag 14 september 2011 14:47 schreef Roburtt het volgende:
[..]
M'n pa heeft klanten met van die zo goed als VIP plaatsen, en het aanbod is alleen deze six nations geldig
Ik kijk via rojadirecta maar heb geen geluid. Moeilijk om een goeie stream te vinden voor deze wedstrijd. Maar iniedergeval, USA USA USA!quote:Op donderdag 15 september 2011 10:30 schreef uithangbord het volgende:
Waar kijken jullie? Heb nu geen stream meer.
ik verwacht niet al te veel spektakel,routineklus, maar zit er toch alvast klaar voorquote:Op vrijdag 16 september 2011 08:15 schreef Roburtt het volgende:
Straks NZ-Japan, moet een mooie wedstrijd worden toch?
Naja, mooi... Een grote score zou het wel kunen worden, maar imho is mooi rugby vaak het resultaat van een wedstrijd tussen twee gelijke teams waar erg aanvallend wordt gespeeld door beide teams. Van gelijke teams (1 vs. 13 in de ranking) kan je hier niet spreken...quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:15 schreef Roburtt het volgende:
Straks NZ-Japan, moet een mooie wedstrijd worden toch?
daarom zijn de wedstrijden tussen de minor's vaak mooi om naar te kijken, deze teams zijn aan elkaar gewaagd en moeten alles op alles zetten om een ronde verder te komenquote:Op vrijdag 16 september 2011 08:18 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Naja, mooi... Een grote score zou het wel kunen worden, maar imho is mooi rugby vaak het resultaat van een wedstrijd tussen twee gelijke teams waar erg aanvallend wordt gespeeld door beide teams. Van gelijke teams (1 vs. 13 in de ranking) kan je hier niet spreken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |