Is dit de opvolger van Myp2pquote:Op woensdag 14 september 2011 09:20 schreef Keano het volgende:
http://forum.wiziwig.eu/t(...)2011-Streaming-Week2
Ik heb eerlijk gezegd geen idee.. Deze link werd afgelopen vrijdag gepost tijdens de NZ match. Heb hem toen opgeslagen en alles lijkt sindsdien te werkenquote:
Ik denk het wel. dit was altijd verre weg de beste stream site. Blij dat hij terug is, zolang het duurt.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:28 schreef Keano het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee.. Deze link werd afgelopen vrijdag gepost tijdens de NZ match. Heb hem toen opgeslagen en alles lijkt sindsdien te werken
Nee, nu ook een drop goalquote:Op woensdag 14 september 2011 10:05 schreef JeMoeder het volgende:
Wordt het zo'n wedstrijd? Alleen penalties...
6-3 SCO
Met de six nations toch ook al?quote:Op woensdag 14 september 2011 10:39 schreef JeMoeder het volgende:
Nu nog wachten op Tim Visser bij het volgende WK - dan speelt ie bij Schotland, als het goed is
Ik begreep dat hij 2/3 jaar moest wachten en dat hoorde ik vorig jaar. Weet niet hoe het nu echt precies zit.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:40 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Met de six nations toch ook al?
Maar hij is er al bijna 3 jaarquote:Op woensdag 14 september 2011 10:43 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij 2/3 jaar moest wachten en dat hoorde ik vorig jaar. Weet niet hoe het nu echt precies zit.
Wow nice, ik ben jaloersquote:Op woensdag 14 september 2011 10:45 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Maar hij is er al bijna 3 jaar
2012 mag hij spelen volgensmij. Ik hoop 't iig omdat ik voor schotland ben en met de six nations een weekend naar schotland ga met m'n pa
Is er al een schema an de six nations? Wie tegen wie en wanneer speelt?quote:
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:46 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Is er al een schema an de six nations? Wie tegen wie en wanneer speelt?
(wikipedia).quote:Visser has recently stated that he now wishes to play for Scotland, when he becomes eligible in June 2012.[3]
Juni pasquote:Op woensdag 14 september 2011 10:49 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet.
Vanaf juni 2012 mag Tim spelen voor Schotland zie ik nu:
[..]
(wikipedia).
Ik zou gaan voor Schotland-Engeland, de rivaliteit is veel hoger daarquote:Op woensdag 14 september 2011 10:49 schreef Roburtt het volgende:
Gevonden, ah kut, schotland speelt niet thuis tegen italië
Welke wedstrijd zal ik kiezen?
Schotland - Engeland of Schotland - Frankrijk ?
Ja, maar dat winnen ze nooooitquote:Op woensdag 14 september 2011 10:50 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor Schotland-Engeland, de rivaliteit is veel hoger daar
Tegen Frankrijk gaan ze ook niet winnen.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:51 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja, maar dat winnen ze nooooit
Daarom wilde ik de wedstrijd tegen Italië
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |