quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:51 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik ga juist beginnen! Vandaag ga ik meedoen met een v.d start to run clinics die door heel het land worden gegeven.
Zit nu helemaal klaar in mn hardloopkleding en nieuwe loopschoenen te wachten tot ik kan gaan!
Vroeg in de zomer hadden we een aantal behoorlijk koude nachten en toen liep ik om half 8 ook gewoon in korte broek en t-shirt inderdaad. Ik heb het snel genoeg warm. Dus zoiets had ik ook al bedacht. Lange tight, shirt met lange mouwen en eventueel een jack moet zat zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Gewoon een lange tight en een jasje aantrekken is meestal genoeg. Tijdens het lopen warm je behoorlijk op. Als het echt koud wordt kun je een thermoshirt overwegen, maar mijn ervaring is dat dat al snel te warm is. Sommige mensen vinden dunne (thermo)handschoenen fijn en een lichte muts voor als je oren er afvriezen. De enige twee dingen die ik in de winter vervelend vind zijn hard bevroren richels op modderpaden in het bos, en gladheid. Ik heb verder zelf altijd veel minder moeite met de overgang van warm naar koud weer dan andersom.
Die gladheid valt ook wel mee. Ik heb vorig jaar ook een keer in een goede sneeuwbui gelopen. Dat liep op zich best lekker, al kreeg ik wel last van mijn longen tegen het einde door alle ingeademde sneeuw. In ieder geval vind ik dat weer beter te doen dan de warmte. Hopen op normale temperaturen bij de DtotD.quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:15 schreef tessie het volgende:
Ja ik blijf ook gewoon buiten rennen hoor. Lijkt me juist fijner, soms was t zo warm en dan vind ik echt niet lekker rennen. Alleen als t glad is, zou ik niet gaan. Rennen door de regen vind ik trouwens heerlijk!
Ik ben gisteren weer begonnen! Najaar/winter is zoveel fijner lopenquote:Op zaterdag 10 september 2011 08:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nu de dagen korter worden en de temperatuur daalt, wie van jullie blijft er doorlopen gedurende de herfst/winter?
Hangt er vanafquote:Op zaterdag 10 september 2011 08:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nu de dagen korter worden en de temperatuur daalt, wie van jullie blijft er doorlopen gedurende de herfst/winter?
Leuk! Een mede start to runner! Waar ergens in het land was jij? Had je een grote groep ? Bij ons waren er ong 70 mensen,ze hadden er nog nooit zoveel gehad hahaquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:08 schreef scrub_nurse het volgende:
vandaag eerste keer naar de star to run geweestwas leuk! maar broeierig warm
Ik hou juist van lopen in de herfst/winter/lente! Zomer is al snel te warm (behalve deze zomerquote:Op zaterdag 10 september 2011 08:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik, ga juist meer/lekkerder lopen dan in de zomer.quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
En daarom ben ik zo blij met de nieuwe lessen+muziek van Evyquote:Op zondag 11 september 2011 16:48 schreef E.T. het volgende:
Ik ben trouwens wel op het punt aangekomen met Evy dat ik maar zo snel mogelijk de volgende les ook uit wil lopen omdat ik de muziek ernstig zat ben ..
"jealousy' Heb ik nu iets te vaak gehoord geloof ik![]()
Gelukkig heb ik er nog maar 4 te gaan
Wat hardlopen betreft hoop ik juist dat het weer kouder wordt. Ik vind lopen met 20+ helemaal niks. Veel te veel zweten. 10 graden is lekker en afgelopen jaar met -5 had ik ook geen problemenquote:Op zaterdag 10 september 2011 08:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |