Iedereen neemt altijd aan dat iemand anders wel wat doet. Ik zou gewoon bellen. Beter een telefoontje teveel dan te weinig.quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:14 schreef de_gebruiker het volgende:
Er was een hotel aan de overkant waar een een paar gasten voor de deur met telefoons aan hun oor, ik nam aan dat hun al aan het bellen waren.
Misschien, misschien niet. Meld jezelf iig als getuige.quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:15 schreef de_gebruiker het volgende:
Overigens hangen op elke hoek van de straat camera's... De politie kijkt toch realtime mee....
quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:14 schreef de_gebruiker het volgende:
Er was een hotel aan de overkant waar een een paar gasten voor de deur met telefoons aan hun oor, ik nam aan dat hun al aan het bellen waren.
Alles wat ik weet staat in de OP.quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Misschien, misschien niet. Meld jezelf iig als getuige.
Ik zou trouwens je verhaal goed gedocumenteerd opschrijven nu je nog precies weet wat er gebeurd is.
Veel veiliger inderdaad.quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:10 schreef de_gebruiker het volgende:
Maar 1 ding weet ik wel. Ik ga gauw verhuizen uit deze grafstad. Had ik veel eerder moeten doen.
Hoho ik ben niet aan het trollenquote:Op zaterdag 10 september 2011 03:24 schreef liesje1979 het volgende:
Phoeh wat zal je geschrokken zijn. En wat goed dat je gelijk je hele verhaal opschrijft. Heb je al contact met de politie opgenomen? Je lijkt me een hele goede getuige met je beschrijving van de dader. Probeer zoveel mogelijk details op te schrijven die je je herinnert.
Als je aan het trollen bent dan ben je een kneus en verdien je bijna zoiets mee te maken.
lol, okquote:Op zaterdag 10 september 2011 03:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Meteen maar even linkje doorgestuurd naar http://twitter.com/#!/PolitieRijnmond
Kunnen ze je oproepen als getuige
Ok morgen even langs de politie dan, desnoods met de OP van dit topic.quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:26 schreef de_gebruiker het volgende:
[..]
Hoho ik ben niet aan het trollen
01:52:36 10-09-11 Melding : A1 AMBU 17101 CITY HOTEL ROTTERDAM S-GRAVENDIJKWAL 100 3014EJ ROTTERDAM BON 72797
Regio : 17 : [ROT] Rotterdam-Rijnmond
Urgentie : O O O O O : HOOG
Eenheden : 1420999 : Monitorcode Ambulancepost Rotterdam Rijnmond
: 1420001 : Ambulance-17-101 Rotterdam Rijnmond
Zul je zien dat TS straks van zijn bed wordt gelicht.quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
mischien wil ts dat helemaal niet. De dader heeft hem ook duidelijk gezien.quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nice!quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik had niet de indruk dat de dader iemand was die zich dat morgen herinnerd. Daarnaast zei TS dat er meerdere omstanders waren. Mweh hij moet gewoon even getuigen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
mischien wil ts dat helemaal niet. De dader heeft hem ook duidelijk gezien.
Hij moet helemaal niks.quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mweh hij moet gewoon even getuigen.
Goed plan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:30 schreef de_gebruiker het volgende:
Ik loop morgen sowieso ff het poltiebureau binnen (zit hier 5 min lopen vandaan) doe ik wel ff me verhaal
Anoniem, dat dan weer wel ^^
maar jij bent dan ook een vrouwquote:Op zaterdag 10 september 2011 03:40 schreef liesje1979 het volgende:
Maar gaat het verder wel TS, ik zou me echt heel kut voelen als ik zoiets had gezien.
Oh ja, want jij zou die gozer gelijk eraf trekken met gevaar voor eigen leven. Dream on...quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:43 schreef Tism het volgende:
Snel naar huis rennnen en er een topic over openen!..
dat niet ,maar je had wel 112 kunnen bellen en niet er van uitgaan dat anderen staan te bellen met 112quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:54 schreef de_gebruiker het volgende:
[..]
Oh ja, want jij zou die gozer gelijk eraf trekken met gevaar voor eigen leven. Dream on...
En stond je toen vol in het zicht van de dader te bellen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:57 schreef Maureentje het volgende:
[..]
dat niet ,maar je had wel 112 kunnen bellen en niet er van uitgaan dat anderen staan te bellen met 112(heb ook een keer een steekpartij meegemaakt en daar werd mij de telefoon afgenomen tijdens het bellen door de cafe eigenaar
)
Ik kende dader en slachtoffer en steekpartij gebeurde op plee in de kroeg,ik belde vanuit de kroegquote:Op zaterdag 10 september 2011 04:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En stond je toen vol in het zicht van de dader te bellen?
Ik heb ook een keer 112 gebeld voor een vechtpartij van de kroeg hier op de hoek. Ik zorgde wel dat ze me niet zagen bellen.
Nou ja zegquote:Toen kwam die tattoegozert weer richting ons gelopen en ik besloot maar eens snel richting huis te gaan
Kom eens buiten internetheld.quote:
tot ie mij tegen komt man ik sla die vent gewoon ehlemaal dood doorgesnoven mensen kunnen niks meerquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:44 schreef 75020 het volgende:
[..]
Kom eens buiten internetheld.
De dader was waarschijnlijk doorgesnoven. Niets vervelender dan een doorgesnoven iemand uitschakelen. Die gasten gaan gewoon niet neer. Ik heb het zelf mogen ervaren, die gast bleef maar opstaan.
Je zal teleurgesteld zijn als je ziet hoe het leven er ECHT uit ziet daar buiten.quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
tot ie mij tegen komt man ik sla die vent gewoon ehlemaal dood doorgesnoven mensen kunnen niks meer
Okéquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
tot ie mij tegen komt man ik sla die vent gewoon ehlemaal dood doorgesnoven mensen kunnen niks meer
Was het niet bystander effect? Of ben ik nou in de war?quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:53 schreef Psy-freak het volgende:
Typisch weer, allemaal verwachten dat een ander wel 112 belt. Het bekende Kitty-effect.
99/100 bedoel jequote:Op zaterdag 10 september 2011 11:01 schreef Jadusable het volgende:
[..]
erg slim aangezien 9/10 mensen met autisme op KLB komen.
moet je even een topic open, warme dag in september dan komen al die autisten er als vliegen op stront op afquote:
Zoek er vanavond één op en ga er maar ruzie mee maken zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Negerinnen zijn in Rotterdam inderdaad zeldzaam.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:07 schreef o.us het volgende:
Lol, ik had een negerin bij de West-Kruiskade van de week die om twee euro bedelde. Maar ze had helemaal onder de nieuwe kleding dusik had zoiets van wtf nee, zei nee tegen haar en liep ik door. Bleef ze me achterna lopen en probeerde steeds bij mij te bedelen. Toen was ik bij het Kruisplein maar een tram ingestapt om van haar af te zijn
Misschien was het dezelfde negerin. Had ze een beetje kort haar, TS?
Jou sarcasme maakte me aan het lachen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Negerinnen zijn in Rotterdam inderdaad zeldzaam.
Jouw.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:11 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
[..]
Jou sarcasme maakte me aan het lachen.
17 jaar zijnquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Negerinnen zijn in Rotterdam inderdaad zeldzaam.
Mja of Kitty naar de vrouw die werd vermoord in een portiek waarop vele mensen uitzicht hadden vanaf een flat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:53 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
[..]
Was het niet bystander effect? Of ben ik nou in de war?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |