maar jij bent dan ook een vrouwquote:Op zaterdag 10 september 2011 03:40 schreef liesje1979 het volgende:
Maar gaat het verder wel TS, ik zou me echt heel kut voelen als ik zoiets had gezien.
Oh ja, want jij zou die gozer gelijk eraf trekken met gevaar voor eigen leven. Dream on...quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:43 schreef Tism het volgende:
Snel naar huis rennnen en er een topic over openen!..
dat niet ,maar je had wel 112 kunnen bellen en niet er van uitgaan dat anderen staan te bellen met 112quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:54 schreef de_gebruiker het volgende:
[..]
Oh ja, want jij zou die gozer gelijk eraf trekken met gevaar voor eigen leven. Dream on...
En stond je toen vol in het zicht van de dader te bellen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:57 schreef Maureentje het volgende:
[..]
dat niet ,maar je had wel 112 kunnen bellen en niet er van uitgaan dat anderen staan te bellen met 112(heb ook een keer een steekpartij meegemaakt en daar werd mij de telefoon afgenomen tijdens het bellen door de cafe eigenaar
)
Ik kende dader en slachtoffer en steekpartij gebeurde op plee in de kroeg,ik belde vanuit de kroegquote:Op zaterdag 10 september 2011 04:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En stond je toen vol in het zicht van de dader te bellen?
Ik heb ook een keer 112 gebeld voor een vechtpartij van de kroeg hier op de hoek. Ik zorgde wel dat ze me niet zagen bellen.
Nou ja zegquote:Toen kwam die tattoegozert weer richting ons gelopen en ik besloot maar eens snel richting huis te gaan
Kom eens buiten internetheld.quote:
tot ie mij tegen komt man ik sla die vent gewoon ehlemaal dood doorgesnoven mensen kunnen niks meerquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:44 schreef 75020 het volgende:
[..]
Kom eens buiten internetheld.
De dader was waarschijnlijk doorgesnoven. Niets vervelender dan een doorgesnoven iemand uitschakelen. Die gasten gaan gewoon niet neer. Ik heb het zelf mogen ervaren, die gast bleef maar opstaan.
Je zal teleurgesteld zijn als je ziet hoe het leven er ECHT uit ziet daar buiten.quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
tot ie mij tegen komt man ik sla die vent gewoon ehlemaal dood doorgesnoven mensen kunnen niks meer
Okéquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
tot ie mij tegen komt man ik sla die vent gewoon ehlemaal dood doorgesnoven mensen kunnen niks meer
Was het niet bystander effect? Of ben ik nou in de war?quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:53 schreef Psy-freak het volgende:
Typisch weer, allemaal verwachten dat een ander wel 112 belt. Het bekende Kitty-effect.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |