Je bedoelt met een post-it incl datum en tijdstipquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:04 schreef Dimens het volgende:
Ik geloof niet dat dit echt is, kun je ook een pic maken van een traan op je tiet?
PM mij ook evenquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:04 schreef Dimens het volgende:
Ik geloof niet dat dit echt is, kun je ook een pic maken van een traan op je tiet?
Mensen die die nog niet hebben.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bedoelt met een post-it incl datum en tijdstip
dat is natuurlijk omdat je me door en door kent.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op jou denk ik
Welke heb jij?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mensen die die nog niet hebben.
Eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:09 schreef Saisai het volgende:
[..]
dat is natuurlijk omdat je me door en door kent.
Nee ze heeft ze niet gepost maar geDM'd. Naar mij.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:10 schreef muhahaha het volgende:
Wat, heb ik pics van dolfijntjesliefde gemist? Kan iemand ff linken of sturen?
Dat wordt wederom fappen vanavondquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hou je bek swa ik hossel die chimeid tog ga me niet lastig valle ha ha
typ nou maar niet zoveel, straks horen pappie en mammie dat je nog wakker bent en mag je niet meer op de foksquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Die heb ik al, heb jij die met Roze BH en shirt al?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb die met een pantermotief BH.
Nee maar hoezo shirt? :Squote:Op zaterdag 10 september 2011 00:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die heb ik al, heb jij die met Roze BH en shirt al?
Haatcampagne.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:12 schreef Doodloper het volgende:
[..]
typ nou maar niet zoveel, straks horen pappie en mammie dat je nog wakker bent en mag je niet meer op de foks
Heb je er überhaupt al een gehosseld?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |