quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:54 schreef muhahaha het volgende:
lijkt wel alsof je in een kliniek zit
Bij het nader bestuderen van je post history lijkt me dat eigenlijk wel voor de hand liggen.
nee woon in een rijtjeshuisquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:54 schreef muhahaha het volgende:
lijkt wel alsof je in een kliniek zit
Bij het nader bestuderen van je post history lijkt me dat eigenlijk wel voor de hand liggen.
Op een verzorg campus?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:57 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
nee woon in een rijtjeshuis
Je bent 15/16 jaar dus lekker slapenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:57 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
nee woon in een rijtjeshuis
in Leiden Noord onder de Merenwijk gewone rijtjeshuisquote:
ik woon altijd nbij ze werk en school ook in leidenquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:00 schreef muhahaha het volgende:
Ow het is weekend, zeker met verlof bij papa en mama
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:01 schreef Plastic_zak het volgende:
2 weken verplicht genomen worden
Je bedoelt met een post-it incl datum en tijdstipquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:04 schreef Dimens het volgende:
Ik geloof niet dat dit echt is, kun je ook een pic maken van een traan op je tiet?
PM mij ook evenquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:04 schreef Dimens het volgende:
Ik geloof niet dat dit echt is, kun je ook een pic maken van een traan op je tiet?
Mensen die die nog niet hebben.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bedoelt met een post-it incl datum en tijdstip
dat is natuurlijk omdat je me door en door kent.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op jou denk ik
Welke heb jij?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mensen die die nog niet hebben.
Eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:09 schreef Saisai het volgende:
[..]
dat is natuurlijk omdat je me door en door kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |