quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
I PUT A FAAL IN YOUR FAAL SO YOU CAN FAAL IN YOUR FAAL
Ze gebruiken inderdaad instrumenten uit labaratoria om te koken, maar ze kijken ook naar de moleculaire structuur van stoffen om te combineren, in plaats van naar de verwachtingen van mensen. Hierdoor krijg je rare maar toch lekkere combinaties.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit geproefd dat is met schuim enzo en eitjes waarvan alleen het geel hard is enzo .. wazige dingen. Wel grappig dat ze veel technieken gebruiken die wij op het lab ook gebruiken.
gewoon vreten manquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze gebruiken inderdaad instrumenten uit labaratoria om te koken, maar ze kijken ook naar de moleculaire structuur van stoffen om te combineren, in plaats van naar de verwachtingen van mensen. Hierdoor krijg je rare maar toch lekkere combinaties.
Doe jij ook aan delen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:33 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm mijn whisky gaat hard zoProost!
Dat wist ik ook wel en dat heb ik ook wel vaak gegeten. Maar ik heb nog nooit een stuk vlees/vogel op met chocoladesaus.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wild wordt sowieso vaak met zoete saus gedaan, granberrie saus en dat soort dingen.
quote:
Ja, uiteindelijk is het gewoon vreten ja.quote:
Ik vier het met al mijn FOK!vriendjes. Daar heb ik een hele lijst voor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dank u dank u
Oei, hoe ga je dat vieren.
Ik heb het niet gevierd want ik ben Forever Alone..
Niemand die mij er zelfs aan herinnerde
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
MarokkaanseKip
Rezania
pimmetje2010
Dalando
Plastic_zak
LompeHork
Intronic
Flippiee
Huppelmuts
Roburtt
JApieman
Spouwerranger
stefanhaan
coban
Patje1987
Ikbenserieus
Spaghettivreter
aight1
Dimens
Omdatappel
mc-Piel
sharr
speedking
Trollscience
TWP
Ezechielk
Stokstaart
FreezePop
Jac0bus
Kakpizza
smegmanus
Dientje12
gamezz
Oerbeer
Ragboer
Zolder
bang_bros
monkyyy
FkTwkGs2012
Klinkerbotsing
Breezerslet17
GGMM
Rodawa
Gridlok
Drommeldaris
Chloroform
Bosbeetle
JustinK
mazaru
Haifisch
Plastic_zakquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vier het met al mijn FOK!vriendjes. Daar heb ik een hele lijst voor.
[..]
haha ja en overal schuim vanquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze gebruiken inderdaad instrumenten uit labaratoria om te koken, maar ze kijken ook naar de moleculaire structuur van stoffen om te combineren, in plaats van naar de verwachtingen van mensen. Hierdoor krijg je rare maar toch lekkere combinaties.
Prima kom maar halenquote:
omg nice ik numemr 1quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Het is ook gevaarlijk als je niet op let.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha ja en overal schuim vanHet is wel komisch hoe sommige dingen bijna magisch voor sommige mensen zijn. Ik liet laatst wat vloeibare stikstof aan vrienden zien en één ervan vond het bijna 'eng'
![]()
net alsof het iets heel gevaarlijks was
Ik sta er ook inquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |