nee hoor die kregen we gewoon altijd van opa, die schoot ze voor ons. Nadeel is altijd wel die hagel erinquote:

Dat heet toch chemisch koken of zo?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja maar om te weten of iets lekker is moet je het wel proberen, fazant met chocolade saus is bijvoorbeeld heel lekker, ik dacht dat dat heel maf was maar als je het naleest blijkt dat chocolade als eerst als vleessaus gebruikt werd en daarna pas als zoetige toetjes ding.

Daarom net banaan op.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:28 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, terug met borrelnootjes. Je moet pakken wat je pakken kunt toch.

Ik welquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik probeer ook altijd wat nieuws te nemen als ik in een restaurant eet, doen jullie dat ook?

neuh dat heet klassiek koken, dat zijn fucking oude recepten van rond de tijd van de ontdekking van chocoladequote:Op vrijdag 9 september 2011 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heet toch chemisch koken of zo?

Binnenkort ook jarig.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:29 schreef Dientje12 het volgende:
JONGENS JONGENS!!! *hijg*hijg*hijg*
IK BEN 1 GEWORDEN OP FOK 5 DAGEN GELEDEN

WHOquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:29 schreef Dientje12 het volgende:

Nog gefeliciteerd hé!quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:29 schreef Dientje12 het volgende:

Ik ben over twee maandjes ongeveer 3 jaar oud denk ik!

Bijna 10quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:29 schreef Dientje12 het volgende:

Sterkte,quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:31 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga weer, ik voel me opeens heel erg kut. Weet ook niet hoe het komt. Doei.

Sterkte manquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:31 schreef Ragboer het volgende:

Dat heb ik nog nooit geproefd dat is met schuim enzo en eitjes waarvan alleen het geel hard is enzo .. wazige dingen. Wel grappig dat ze veel technieken gebruiken die wij op het lab ook gebruiken.quote:

Echt waar? Apart, dat wist ik helemaal niet. Ik wist wel dat de Azteken een cacoadrank maakte voordat ze gingen vechten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
neuh dat heet klassiek koken, dat zijn fucking oude recepten van rond de tijd van de ontdekking van chocolade

Komt door het etenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:31 schreef Ragboer het volgende:

Dank u dank uquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd hé!

Ik quotte hem in jouw quote.quote:[quote]Op vrijdag 9 september 2011 23:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
even deze epische faal quoten
 Jouw schuld!
 Jouw schuld!

Wild wordt sowieso vaak met zoete saus gedaan, granberrie saus en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt waar? Apart, dat wist ik helemaal niet. Ik wist wel dat de Azteken een cacoadrank maakte voordat ze gingen vechten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |