quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik kan zeeëgel aanraden die beweegt nog op je bord, die doen ze rauw op je bord met het topje eraf en als je er dan met een lepeltje in roert krijgt hij van die stuiptrekkingenerg komisch om te eten. Smaakt naar modder met zeewater maar dat doet er niet toe
ooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, serieus, coban is mijn vrouwelijke Turkse kant. Ik heb namelijk een dubbele persoonlijkheid.
quote:
Toch af en toe aardappels eten zodat ik het gevoel heb enigszins gezond te zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als ik zelf eten moet maken, zorg ik dat er wat anders dan aardappelen in huis is.
zware leventje?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:23 schreef Ragboer het volgende:
De hele dag heb ik een goed gevoel en in een half uur voel ik me gewoon enorm kut. Alles is kut. Internet is kut. Wereld is kut. Leven is kut.
Waarom in godsnaam?
Rustig gewoon internet proberen te fixen johquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:23 schreef Ragboer het volgende:
De hele dag heb ik een goed gevoel en in een half uur voel ik me gewoon enorm kut. Alles is kut. Internet is kut. Wereld is kut. Leven is kut.
Waarom in godsnaam?
Ik voel je.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:23 schreef Ragboer het volgende:
Waarom in godsnaam?
Jij bent zeker zo iemand die allerlei 'bijzondere/enge' dingen eet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dat zei mijn collega ook toen doe van haar begon te bewegen
*meldt*quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:25 schreef Rezania het volgende:
Wie heeft er wel eens kangoeroevlees en/of struisvogelvlees op?
Zulke mensenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die allerlei 'bijzondere/enge' dingen eet.
ik niet alleen kip schaap koei visquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:25 schreef Rezania het volgende:
Nee hoor bijzonderst was wel die zeeëgel verder niet heel veel raars gegeten op de tweede plaatst staat denk ik kangaroe en verder houdt het dan wel op met vreemde dingen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die allerlei 'bijzondere/enge' dingen eet.
Struisvogel biefstuk, dat meurt wanneer je het klaar maakt maar is kapot lekker.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:25 schreef Rezania het volgende:
idd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:25 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zulke mensen
ik eet liever gewoon lekker.
Zelf geschoten dieren eten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik hou sowieso wel van wild, hert, konijn, eend, fazant dat soor dingen
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik hou sowieso wel van wild, hert, konijn, eend, fazant dat soor dingen
ja maar om te weten of iets lekker is moet je het wel proberen, fazant met chocolade saus is bijvoorbeeld heel lekker, ik dacht dat dat heel maf was maar als je het naleest blijkt dat chocolade als eerst als vleessaus gebruikt werd en daarna pas als zoetige toetjes ding.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:25 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zulke mensen
ik eet liever gewoon lekker.
Ligt eraan hoe je het klaarmaakt. Die droge manier hoe fransen of hollanders doen gewoon beetje zout+peper begin ik niet aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |