abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 10 september 2011 @ 08:57:00 #101
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101777122
Tja, ik vind die hints naar Majo het sterkste, die zijn direct te herleiden, die naar mij zijn sugestief in mijn ogen, maar misschien is het beter als ik niets meer zeg, ik ben al te verdacht, vandaag kan ik weinig doen, ben een stoepje aan het leggen voor
Ik wens iedereen veel wijsheid en schouders er onder en links zoeken.
Ik ben er van overtuigd dat er voor andere sterkere bewijzen kunnen gevonden worden dan voor mij, want ik ben namelijk echt geen maffia!
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_101777157
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 08:49 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. :D
Beter zo, of mis je het toch een beetje? :P
Ik baal als een stekker :(

ik wil zo graag dingen roepen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator zaterdag 10 september 2011 @ 09:25:22 #103
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101777298
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 08:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
Tja, ik vind die hints naar Majo het sterkste, die zijn direct te herleiden, die naar mij zijn sugestief in mijn ogen, maar misschien is het beter als ik niets meer zeg, ik ben al te verdacht, vandaag kan ik weinig doen, ben een stoepje aan het leggen voor
Ik wens iedereen veel wijsheid en schouders er onder en links zoeken.
Ik ben er van overtuigd dat er voor andere sterkere bewijzen kunnen gevonden worden dan voor mij, want ik ben namelijk echt geen maffia!
Bedankt, nu weet ik vrijwel zeker dat je maffia bent! ^O^ die hints naar mij zijn verre van sterk, vind die richting jou een stuk sterker :D ik wilde je het voordeel van de twijfel geven maar nu is het echt duidelijk voor mij, waarvoor dank :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_101778489
Na een nachtje slapen zet ik ze er toch maar bij (Tha_Erik), ook al lijkt het me niet logisch, of juist wel.


kill 1
Op een avond kwam timmmmm (dorp) thuis van zijn werk. Hij was moe, hij had overuren gemaakt en had ruzie met zijn baas. Zijn baas had hem namelijk opslag beloofd, maar de manager was dit uiteindelijk weer tegengegaan. Afijn, dachttimmmmm (dorp), snel vergeten. Hij had geen zin om uitgebreid te koken, dus hij maakte iets makkelijks, macaroni met gehakt. Hij at het snel op en ging naar Homobar “De geile poes”. Dit zou zijn dag goed moeten maken. Eenmaal aangekomen rook hij duidelijk de geur van honden. Wat vreemd, dacht hij, volgens mij weten ze best dat ik allergisch ben voor huisdieren. Hij bestelde een drankje en ging buiten het gebied zitten waar er honden zaten. Toch moest hij even hoesten. Voorin de bar was er een speciale middag voor huisdieren, met films die gedraaid werden (het onderwerp wordt even buiten beschouwing gelaten), stripteasers en livemuziek. Zijn drankje nam hij mee en hij ging zitten voor het muziekoptreden. Toch beviel er hem iets niet. De gitarist keek vaag en boos naar hem. Toen hij omkeek, deed de barman dat ook. En toen ook de stripteasers. En ook de honden die aanwezig waren. Opeens stopte de muziek. De gitarist kwam op hem afgerend en sloeg zijn gitaar op het hoofd van timmmmm (dorp). Hij deed dit nog een keer en nog een keer. Bij de vijfde keer kwam het hoofd van timmmmm (dorp) door de klankkast van de gitaar heen en zat zijn hals tussen de snaren, waarvan de buitenste twee nog niet gebroken waren. De gitarist draaide echter de gitaar om, zodat de snaren in de keel van timmmmm (dorp) sneden. Een hond maakte het met een beet in de polsslagader af.

Lynda:
Dingen over huisdieren – post in diverse kattentopics

Cablegunmaster:
kattenfoto in fotoboek
Drankje: in fobo met biertje op de foto
Veel muziek in zijn pohi.
Film: TV Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 37
En nog iets over pizza.

Roger_Epiales:
Ook dierenfoto’s in fobo :’)
Makkelijke maaltijd, pohi: Euroshopper produkten in de supermarkt

PS:
Voorin de bar was er een speciale middag voor huisdieren, met films die gedraaid werden (het onderwerp wordt even buiten beschouwing gelaten), stripteasers en livemuziek. Pohi: AKQ SC #1111bunny's, chicks en drank
Van alles over dieren. Pohi: AKQ SC #1108Tijd om beestjes te testen.

Marsan:
Ruzie met baas – pohi: vraagje over baas die je priveleven uitzoekt
WGR Huisbaas komt (half) onaangekondigd langs..
Maakte iets makkelijks: CUL RECEPT'Saoto soep' in een handomdraai.
Film: TV Volgens jullie 1 van de beste of de beste film ooit?

Theatermama:
Homobar  website in profile www.gay.nl/mama, post in diverse homo topics
Hobbies: theater dus..., film, gastronomie, sauna, stappen. In kill 1 gaat het over films, gastronomie (makkelijke maaltijd), stappen  naar de bar, striptease

Tha_Erik:
Ondertitel Homoderator, kan slaan op homobar, post ook in homotopics

PatriQue89:
Striptease: In zijn fotoboek zie je een vrouw aan een stripperpaal
Zijn baas had hem namelijk opslag beloofd, maar de manager was dit uiteindelijk weer tegengegaan – Sociaal juridische dienstverlening (in profiel)

kill 2
Op een dag zat bartjebart in een bootje om visjes te vangen. ‘Hengel at a bitch, hengel at a bitch, hengel, hengelengelengelengel’ zong hij erbij. Hij haalde aardig wat visjes binnen en hij zag al helemaal voor zich hoe hij de keukenprins in hem los zou laten op de vis.
Met zijn emmertje vol visjes kwam bartjebart weer thuis. Hij was net klaar met studeren,had een mooi huisje gekocht en was helemaal klaar voor zijn grote volwassen leven. Hij had er zin in. Vandaag at Bartjebart een visschotel. Daarom sneed de vis en maakte er mooie reepjes van.
Toen Bartjebart naar de servieskast liep en deze open deed, sprong er ineens een klein dametje uit. Ze gooide met alles uit de kast om vervolgens snel naar de keuken te lopen en een enorm mes te pakken. Bloed vloog overal heen en de arme Bartjebart(zombie/bodyguard) eindigde als een ingredient van zijn eigen visschotel.

MaJo:
naar de servieskast liep en deze open deed, sprong er ineens een klein dametje uit - pohi: AKQ SC #1097PS, er zit een viespeuk in je kast
‘Hengel at a bitch, hengel at a bitch, hengel, hengelengelengelengel’ - pohi: sLLowchat #39 Nog 48 uur bitchesssss
Hij was net klaar met studeren, - fobo: Ik ben afgestudeerd aan de School voor Journalistiek
veel over vissen - in fobo: favoriete films, Big Fish,

PS:
naar de servieskast liep en deze open deed, sprong er ineens een klein dametje uit - pohi: AKQ SC #1097PS, er zit een viespeuk in je kast

EllaN:
Net klaar met studeren, volwassen leven --> Heel veel topics over studeren

liesje1979:
Vis een optie: sig.
Net klaar met studeren, plaatje in fobo.
Met een emmertje vol visjes> met een mandje vol notes in fobo.

patrique:
Plaatje met vis een optie in fobo
Plaatje met scherpe messen in fobo
Studie: Studierichting Sociaal Juridische Dienstverlening

Tha_Erik
Pohi: RADIO 49#1110 Waar we luisteren naar de de vis met goede muziekreeks.
Pohi: Bijna alleen maar muziek.
Sig: Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn. (bootje)


kill 3
Het was een luie zomermiddag en TheVulture (dorp) hing op een strandstoel in de tuin te zonnebaden. Hij vond dat hij wat moest gaan doen, maar het alternatief, blijven liggen, klonk te aantrekkelijk. Na een tijdje te hebben gelegen ging hij dan uiteindelijk toch opstaan. “Ik moet nog naar de supermarkt.”, dacht hij, dus ging hij weg. Hij kocht een kant-en-klaarmaaltijd omdat hij geen zin had om te koken, wat fruit en nog wat lekkers voor ’s avonds. Dat hij deze dingen nooit op ging eten wist hij niet. Op de terugweg ging hij nog even langs het stadspark. Hij struikelde over een grote stok. Hij viel hard, de omstanders snelden toe. Waaronder één bloedmooie lekkere vrouw. Hij kon natuurlijk geen nee zeggen op de vraag of hij meekwam voor een wandeling, waarbij hij de pijn aan zijn heup plots vergat. De vrouw vroeg uiteindelijk of hij naar haar huis wilde gaan. De vrouw had hier echter andere gedachten over dan TheVulture (dorp) zelf. Eenmaal bij haar huis aangekomen pakte de vrouw een mes en doodde, als een echte Femme Fatale, TheVulture (dorp) met een welgemikte steek onder het middenrif.

EllaN
Mooie vrouw in fobo
fruit in fobo.
Wandeling: DEFSC#257 Marathon, steunzool en logboek.
Strandstoel, zonnebaden, pohi: DEFSC#232 .. Met zomerverlof

Exentric90
Fruit:Android #38 De groene robots eten appels
Lekkers voor 's avonds: Verdwenen lekkernijen

Theatermama:
Zonnebaden: HOMO#3035 Heaumeux mooie mannen in de zomerzon

Roger:
Eten: CUL Fok-Foodgawkers #8 - post hier foto's van je kookkunsten!
Supermarkt : CUL Euroshopper produkten in de supermarkt

Patrique:
Mooie vrouw: TV Hotter Than My Daughter #5 Ma blijft een lekker ding!!
Mooie vrouw :TAL Holland’s Next Top Model na drie jaar terug op tv
Supermarkt: KLB Slechtste AH die ik ooit heb gezien. Met pics! #2
Mooie vrouwen in fobo.

AlibinoBambi:
Post veel in LIF, nagels, hakken… ook foto’s van in fobo.
Zonnebaden: LIF Nieuwe trend?: wijdbeens zonnebaden!
Onder het middenrif: LIF...niertje gezocht! - deel 2
Eten: CUL Dingen die je simpel kan maken bv zoiets als pannekoeken?
Struikelde over een stok: LIF SHJN SCMet rammelende eierstokken!
Pijn aan heup: topic menstruatiepijn

AchJa:
Wandeling: DEFSC#257 Marathon, steunzool en logboek.
Eten: DEF SC#245 Even wachten........ Pizza!!!

Lynda:
FOK!stoktopic
  Moderator zaterdag 10 september 2011 @ 11:02:42 #105
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101778544
Ik moet trouwens echt mijn profiel eens aanpassen, ik ben al ruim 4 jaar afgestudeerd aan journalistiek en heb inmiddels ook een master politicologie waar ik wel pas net klaar mee ben :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_101778873
Ik ben geen maffia :)
  One tough cookie zaterdag 10 september 2011 @ 12:03:43 #107
169210 liesje1979
pi_101780188
##Vote AlbinoBambi

Albino (1) liesje
pi_101780666
Hey ik heb hints tegen :')
Ownee 2 zinnen :P
  zaterdag 10 september 2011 @ 12:25:33 #109
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101780769
Ik moet zo naar de verjaardag van een tante, geen idee hoe lang dat gaat duren, maar ik stem alvast voor de zekerheid:

##vote MaJo.

MaJo (2) Tha_Erik
Albino (1) liesje
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator zaterdag 10 september 2011 @ 12:37:26 #110
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101781071
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 september 2011 12:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet zo naar de verjaardag van een tante, geen idee hoe lang dat gaat duren, maar ik stem alvast voor de zekerheid:

##vote MaJo.

MaJo (2) Tha_Erik
Albino (1) liesje
Vind je serieus de hints naar mij het sterkste? Sorry hoor maar dat slaat echt nergens op :')

##Vote Theatermama

MaJo (2) Tha_Erik
Albino (1) liesje
Theatermama (1) MaJo
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator zaterdag 10 september 2011 @ 12:40:52 #111
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101781141
Overigens is Albino de tweede verdachte op mijn lijstje dus mijn stem kan nog wisselen :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_101781336
Ik vind de hints naar Albino wel overtuigend.

Misschien heb ik straks nog tijd om te zoeken, maar voor nu.

##vote Albino

MaJo (2) Tha_Erik
Albino (2) liesje, EllaN
Theatermama (1) MaJo
pi_101781674
;( Als ik niet beter zou weten zou ik ook denken dat ik TV heb vermoord, de hints zijn best overtuigend. Dus snap de stemmen wel, maar ik was het echt niet.
Behalve als de busdriver langs is geweest, maarja.
pi_101782449
Kill 1 wijst voor mijn gevoel het meest naar cable kill 3 is chowiso MaJo, kill 2 kom ik na een uur hints zoeken niet echt verder mee helaas.. Hoewel albino daar toch het meest aan gelinkt kan worden kan ik me dat niet voorstellen.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_101782878
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:36 schreef Exentric90 het volgende:
Kill 1 wijst voor mijn gevoel het meest naar cable kill 3 is chowiso MaJo, kill 2 kom ik na een uur hints zoeken niet echt verder mee helaas.. Hoewel albino daar toch het meest aan gelinkt kan worden kan ik me dat niet voorstellen.
Hoe kom jij aan MaJo bij kill 3 dan?

Oh, en omdat ik de hints naar AB het sterkst vind:

##Vote AlbinoBambi

MaJo (2) Tha_Erik
Albino (3) liesje, EllaN, IJs
Theatermama (1) MaJo

Sorry AB. :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101782950
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hoe kom jij aan MaJo bij kill 3 dan?

Oh, en omdat ik de hints naar AB het sterkst vind:

##Vote AlbinoBambi

MaJo (2) Tha_Erik
Albino (3) liesje, EllaN, IJs
Theatermama (1) MaJo

Sorry AB. :*
Volgens mij heeft hij 2 en 3 door elkaar gehaald.

Maar ik was het niet! ;(
  Moderator zaterdag 10 september 2011 @ 14:39:45 #117
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101784011
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:36 schreef Exentric90 het volgende:
Kill 1 wijst voor mijn gevoel het meest naar cable kill 3 is chowiso MaJo, kill 2 kom ik na een uur hints zoeken niet echt verder mee helaas.. Hoewel albino daar toch het meest aan gelinkt kan worden kan ik me dat niet voorstellen.
Nu ben ik opeens kill 3? Interessant :D en kun je alsjeblieft gewoon 'sowieso' schrijven, ten eerste is jouw spelling irritant en het doet me denken aan chorizo :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zaterdag 10 september 2011 @ 14:41:21 #118
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101784068
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 14:39 schreef MaJo het volgende:
het doet me denken aan chorizo :')
Dank je, nu denk ik ook aan chorizo. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator zaterdag 10 september 2011 @ 14:45:37 #119
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101784181
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 14:41 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dank je, nu denk ik ook aan chorizo. :')
En ik krijg er nog zin in chorizo ook door :D of een lekker stuk seranoham :P
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zaterdag 10 september 2011 @ 14:49:18 #120
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101784269
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 14:45 schreef MaJo het volgende:

[..]

En ik krijg er nog zin in chorizo ook door :D of een lekker stuk seranoham :P
:9 Het is nog niet te laat om ff langs de winkel te gaan, maar dat lijkt me niet zo'n goed idee nu. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 10 september 2011 @ 15:33:36 #122
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101785178
Zo, na een iets te lange ochtend ook maar eens wat hints gezocht. Nieuw = dikgedrukt
Ja, moet nog beginnen aan kill 2 en 3. :')

kill 1
Op een avond kwam timmmmm (dorp) thuis van zijn werk. Hij was moe, hij had overuren gemaakt en had ruzie met zijn baas. Zijn baas had hem namelijk opslag beloofd, maar de manager was dit uiteindelijk weer tegengegaan. Afijn, dachttimmmmm (dorp), snel vergeten. Hij had geen zin om uitgebreid te koken, dus hij maakte iets makkelijks, macaroni met gehakt. Hij at het snel op en ging naar Homobar “De geile poes”. Dit zou zijn dag goed moeten maken. Eenmaal aangekomen rook hij duidelijk de geur van honden. Wat vreemd, dacht hij, volgens mij weten ze best dat ik allergisch ben voor huisdieren. Hij bestelde een drankje en ging buiten het gebied zitten waar er honden zaten. Toch moest hij even hoesten. Voorin de bar was er een speciale middag voor huisdieren, met films die gedraaid werden (het onderwerp wordt even buiten beschouwing gelaten), stripteasers en livemuziek. Zijn drankje nam hij mee en hij ging zitten voor het muziekoptreden. Toch beviel er hem iets niet. De gitarist keek vaag en boos naar hem. Toen hij omkeek, deed de barman dat ook. En toen ook de stripteasers. En ook de honden die aanwezig waren. Opeens stopte de muziek. De gitarist kwam op hem afgerend en sloeg zijn gitaar op het hoofd van timmmmm (dorp). Hij deed dit nog een keer en nog een keer. Bij de vijfde keer kwam het hoofd van timmmmm (dorp) door de klankkast van de gitaar heen en zat zijn hals tussen de snaren, waarvan de buitenste twee nog niet gebroken waren. De gitarist draaide echter de gitaar om, zodat de snaren in de keel van timmmmm (dorp) sneden. Een hond maakte het met een beet in de polsslagader af.

Lynda:
Dingen over huisdieren – post in diverse kattentopics

Cablegunmaster:
kattenfoto in fotoboek
Drankje: in fobo met biertje op de foto
Veel muziek in zijn pohi.
Film: TV Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 37
En nog iets over pizza.

Roger_Epiales:
Ook dierenfoto’s in fobo :’)
Makkelijke maaltijd, pohi: Euroshopper produkten in de supermarkt

PS:
Voorin de bar was er een speciale middag voor huisdieren, met films die gedraaid werden (het onderwerp wordt even buiten beschouwing gelaten), stripteasers en livemuziek. Pohi: AKQ SC #1111bunny's, chicks en drank
Van alles over dieren. Pohi: AKQ SC #1108Tijd om beestjes te testen.

Marsan:
Ruzie met baas – pohi: vraagje over baas die je priveleven uitzoekt
WGR Huisbaas komt (half) onaangekondigd langs..
Maakte iets makkelijks: CUL RECEPT'Saoto soep' in een handomdraai.
Film: TV Volgens jullie 1 van de beste of de beste film ooit?

Theatermama:
Homobar  website in profile www.gay.nl/mama, post in diverse homo topics
Hobbies: theater dus..., film, gastronomie, sauna, stappen. In kill 1 gaat het over films, gastronomie (makkelijke maaltijd), stappen  naar de bar, striptease

Tha_Erik:
Ondertitel Homoderator, kan slaan op homobar, post ook in homotopics

PatriQue89:
Striptease: In zijn fotoboek zie je een vrouw aan een stripperpaal
Zijn baas had hem namelijk opslag beloofd, maar de manager was dit uiteindelijk weer tegengegaan – Sociaal juridische dienstverlening (in profiel)

EllaN:
Ruzie met baas ->
PoHi: Ik ben Jan Kaas en heb geen toekomst bij de baas
Uitgebreid koken ->
Fobo: foto van met fruit gevulde aardbeien
Quote uit fobo: “Omnomnomnom.. Lekker eten, all day, everyday .”
Livemuziek ->
PoHi: Musical-Sing-A-Long op de Uitmarkt
Drankje ->
PoHi: Waar we genieten van het weer, koud bier en para sprongen.

StijnDa:
Drankje ->
Fobo: Ode aan Bavaria
Muziek ->
Fobo: Hardstyle plaat
Pohi: Post hier muziek waarop je vanavond kei-hard los gaat...
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101785436
2 en 3 door elkaar gehaald idd ;(

##Vote MaJo

MaJo (3) Tha_Erik, Exentric90
Albino (3) liesje, EllaN, IJs
Theatermama (1) MaJo
PatriQue89 (1) AchJa
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  Moderator zaterdag 10 september 2011 @ 16:03:35 #124
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101785890
##Vote Albino

##Unvote theatermama

MaJo (3) Tha_Erik, Exentric90
Albino (4) liesje, EllaN, IJs, MaJo
PatriQue89 (1) AchJa
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zaterdag 10 september 2011 @ 16:06:48 #125
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101785967
kill 3
Het was een luie zomermiddag en TheVulture (dorp) hing op een strandstoel in de tuin te zonnebaden. Hij vond dat hij wat moest gaan doen, maar het alternatief, blijven liggen, klonk te aantrekkelijk. Na een tijdje te hebben gelegen ging hij dan uiteindelijk toch opstaan. “Ik moet nog naar de supermarkt.”, dacht hij, dus ging hij weg. Hij kocht een kant-en-klaarmaaltijd omdat hij geen zin had om te koken, wat fruit en nog wat lekkers voor ’s avonds. Dat hij deze dingen nooit op ging eten wist hij niet. Op de terugweg ging hij nog even langs het stadspark. Hij struikelde over een grote stok. Hij viel hard, de omstanders snelden toe. Waaronder één bloedmooie lekkere vrouw. Hij kon natuurlijk geen nee zeggen op de vraag of hij meekwam voor een wandeling, waarbij hij de pijn aan zijn heup plots vergat. De vrouw vroeg uiteindelijk of hij naar haar huis wilde gaan. De vrouw had hier echter andere gedachten over dan TheVulture (dorp) zelf. Eenmaal bij haar huis aangekomen pakte de vrouw een mes en doodde, als een echte Femme Fatale, TheVulture (dorp) met een welgemikte steek onder het middenrif.

EllaN
Mooie vrouw in fobo
fruit in fobo.
Wandeling: DEFSC#257 Marathon, steunzool en logboek.
Strandstoel, zonnebaden, pohi: DEFSC#232 .. Met zomerverlof

Exentric90
Fruit:Android #38 De groene robots eten appels
Lekkers voor 's avonds: Verdwenen lekkernijen

Theatermama:
Zonnebaden: HOMO#3035 Heaumeux mooie mannen in de zomerzon

Roger:
Eten: CUL Fok-Foodgawkers #8 - post hier foto's van je kookkunsten!
Supermarkt : CUL Euroshopper produkten in de supermarkt

Patrique:
Mooie vrouw: TV Hotter Than My Daughter #5 Ma blijft een lekker ding!!
Mooie vrouw :TAL Holland’s Next Top Model na drie jaar terug op tv
Supermarkt: KLB Slechtste AH die ik ooit heb gezien. Met pics! #2
Mooie vrouwen in fobo.
Gedood met mes ->
Fobo: Mooie grote foto van een mcusta messenset.
Gedood door vrouw ->
Fobo: Verschillende dames in fobo


AlibinoBambi:
Post veel in LIF, nagels, hakken… ook foto’s van in fobo.
Zonnebaden: LIF Nieuwe trend?: wijdbeens zonnebaden!
Onder het middenrif: LIF...niertje gezocht! - deel 2
Eten: CUL Dingen die je simpel kan maken bv zoiets als pannekoeken?
Struikelde over een stok: LIF SHJN SCMet rammelende eierstokken!
Pijn aan heup: topic menstruatiepijn

AchJa:
Wandeling: DEFSC#257 Marathon, steunzool en logboek.
Eten: DEF SC#245 Even wachten........ Pizza!!!

Lynda:
FOK!stoktopic
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')