Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef gogosweden het volgende:
Als je het wel doet. RESPECT!![]()
Iedere man zijn droom om een trio met 2 chicks te hebben
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef gogosweden het volgende:
quote:
Ditquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:23 schreef poepeneesje het volgende:
Als je er bij voorbaat al over twijfelt zal ik het niet doen.
[..]
Spreek voor jezelf.
Ik was inderdaad niet van plan om het te doen als ik nog twijfel, vroeg me gewoon af hoe andere er over denken en wat hun ervaringen zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:23 schreef poepeneesje het volgende:
Als je er bij voorbaat al over twijfelt zal ik het niet doen.
[..]
Spreek voor jezelf.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef gogosweden het volgende:
quote:
Natuurlijk heeft onze oversekste gogosweden de fipo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef gogosweden het volgende:
+1quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:26 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft onze oversekste gogosweden de fipo.![]()
OT: Het is voor iedereen anders. Ik zou het niet doen, en dat draait niet om jaloezie. Wel om het feit dat in mijn ogen liefde exclusief is, het is een intiem en vertrouwelijk gebeuren...derden niet toegelaten.
Pf, moet ik ook niet aan denken!quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:30 schreef RedDevil085 het volgende:
Ex van mij heeft dit ook ooit voorgesteld. Was er in eerste instantie voorstander van, maar de betreffende vriendin van haar die hier wel voor te porren was had een vriend en de deal was dat ik dus een trio zou krijgen en hij ook. Mijn vriendin laten doppen door een vreemde zag ik op dat moment niet echt zitten en heb er ook van afgezien... Is maar hoe jaloers (of niet) je zelf bent ingesteld, denk ik...
Wij hebben regelmatig een triootje met een zeer goede vriendin van ons en we hebben gewoon een paar regels waar we ons aan houden. De belangrijkste zijn dat mijn vriendin en ik altijd naast elkaar liggen als we gaan slapen en dat we nooit meer aandacht aan onze vriendin besteden dan aan elkaar. Het is voor ons en onze vriendin verder gewoon een extraatje, puur en alleen om de seks. Er komt geen liefde bij kijken en onze vriendin wil ook helemaal geen "echte" relatie met ons. Het is een hele goede vriendschap en toevallig hebben we wel eens seks.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:26 schreef Marie30 het volgende:
[..]
OT: Het is voor iedereen anders. Ik zou het niet doen, en dat draait niet om jaloezie. Wel om het feit dat in mijn ogen liefde exclusief is, het is een intiem en vertrouwelijk gebeuren...derden niet toegelaten.
Nee, ik ook niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Pf, moet ik ook niet aan denken!
Toch niet de reden dat ze je ex is ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:48 schreef alexmeijer het volgende:
Been there, done that.
met mijn ex en een vriendin van haar.. maar het speelde ook mee dat ze alle 2 bi zijn en elkaar ook leuk vonden.
Nah. Ik ben een stereotiepe man en dus sowieso fokking slecht in meer dan 1 ding tegelijk doen - laat staan 2 vrouwenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef gogosweden het volgende:
Neequote:Op zaterdag 10 september 2011 14:47 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Toch niet de reden dat ze je ex is ?
tering, van die gedachte gruwel ik gewoon. En dat ze dat dan doen terwijl jij er niet bent maar wel weet dat ze nu bezig zijn. Nog erger, als ze dan terugkomt en bekend dat zijn staafmixer haar toch een stuk vrolijker maakt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:30 schreef RedDevil085 het volgende:
Ex van mij heeft dit ook ooit voorgesteld. Was er in eerste instantie voorstander van, maar de betreffende vriendin van haar die hier wel voor te porren was had een vriend en de deal was dat ik dus een trio zou krijgen en hij ook. Mijn vriendin laten doppen door een vreemde zag ik op dat moment niet echt zitten en heb er ook van afgezien... Is maar hoe jaloers (of niet) je zelf bent ingesteld, denk ik...
Dan doe je iets fout hèquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:05 schreef Niltag het volgende:
[..]
tering, van die gedachte gruwel ik gewoon. En dat ze dat dan doen terwijl jij er niet bent maar wel weet dat ze nu bezig zijn. Nog erger, als ze dan terugkomt en bekend dat zijn staafmixer haar toch een stuk vrolijker maakt.
Ik heb niet het idee dat het zo werktquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wees blij, potje goede zelfreflectie
Heerlijk toch om je wijf gepaald te zien worden door een anderquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Pf, moet ik ook niet aan denken!
Tja, als je gewoon zeker van elkaar bent zou het moeten kunnen!quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:05 schreef Niltag het volgende:
[..]
tering, van die gedachte gruwel ik gewoon. En dat ze dat dan doen terwijl jij er niet bent maar wel weet dat ze nu bezig zijn. Nog erger, als ze dan terugkomt en bekend dat zijn staafmixer haar toch een stuk vrolijker maakt.
laat me raden, stel een meisje heeft een vriend en jij bent single.. jij vind haar lekker en wil haar neuken doe je er dan ook alles aan om dat te doen? en zeg je "maakt mij niks uit dat je een vriend heb" zoja, dan moet je niet zeiken als iemand anders dat ook met jouw vriendin doetquote:Op zondag 11 september 2011 01:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Laat jij je vriendin maar lekker door een andere gozer neuken ja
Ben blij dat mijn vriendin niet op mannen valt xD ja alleen mij maar van anderen walgt ze :pquote:Op zondag 11 september 2011 12:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Het gaat me niet om dir andere gast, maar om m'n vriendin. En ik kijk vanuit mezelf, het lijkt mij verschrikkelijk als m'n vriendin met iemand anders zou neuken.
Uhquote:Op zondag 11 september 2011 13:01 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ben blij dat mijn vriendin niet op mannen valt xD ja alleen mij maar van anderen walgt ze :p
Alsof je vriendin in het verleden nog nooit een andere pik in zich heeft gehadquote:Op zondag 11 september 2011 01:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Laat jij je vriendin maar lekker door een andere gozer neuken ja
quote:Op zondag 11 september 2011 15:50 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Alsof je vriendin in het verleden nog nooit een andere pik in zich heeft gehad
Dat is inderdaad precies hetzelfde ja!quote:Op zondag 11 september 2011 15:50 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Alsof je vriendin in het verleden nog nooit een andere pik in zich heeft gehad
quote:
Tja, als je zelf niet voor 100 procent erachter staat doe het niet. Ik heb met mijn ex en met scharrels veel trio's gehad, maar ik val echt heel erg op vrouwen dus voor mij is het even leuk als voor een man..ik doe het puur voor mijn plezier en niet voor de ander.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef mangler_fcu het volgende:
Ik heb sinds een tijd een vaste relatie, nu kwam mijn vriend er mee dat hij heel graag een keer een trio zou willen. (hij zou graag nog een meid er bij willen) Ik heb in het verleden een aantal keer een trio gehad en daar erg van genoten, maar nooit met iemand met wie ik een relatie had en ook nooit met mensen die een relatie hadden. Ik ben een beetje bang dat ik, omdat hij mijn vriend is, jaloers ga worden en dat ik mijn relatie er mee op het spel kan zetten. Ik vroeg me af hoe jullie daar over denken en of jullie hier misschien ervaring mee hebben.
zo ja was het een positieve of een negatieve ervaring.
(ik kan er met mijn vriend gelukkig heel goed over praten en ik doe het niet als ik me er niet goed bij voel, maar zou graag willen weten hoe andere het ervaren hebben)
Dit inderdaad. Ik heb er totaal geen behoefte aan, omdat ik gewoonweg niet zou weten wat ik zou moeten doen. Lijkt me eerder ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:11 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Nah. Ik ben een stereotiepe man en dus sowieso fokking slecht in meer dan 1 ding tegelijk doen - laat staan 2 vrouwen
Eentje tegelijk dus svp. De rij kan zich daar vormen --- >
Wij hebben vroeger ook wel eens triootjes gehad met een andere jongen erbij. Bij ons was dat ook een hele goede vriend. Wij richten ons met z'n 2en meestal op mijn vriendin, zo vond het heerlijk om door ons te worden genomen. Soms bood ze zich letterlijk aan en zei dan dat we met haar mochten doen wat we wilden (wat we dan meestal ook dedenquote:Op maandag 12 september 2011 14:42 schreef Eham1987 het volgende:
Nou laat ik dan maar eens een ander geluid laten horen hier. Heb al 6,5 relatie nu
en al sinds 3 jaar met enige regelmaat sex met een andere jongen erbij.
Zit bij jou het uitroepteken op de plek van de punt op je toetsenbord of wat?quote:Op zondag 11 september 2011 01:20 schreef hvan het volgende:
[..]
Tja, als je gewoon zeker van elkaar bent zou het moeten kunnen!
Jouw laatste zin geeft al aan dat je onzeker bent over je zelf, dat moet je dus niet zijn!
Mijn vriendin en ik zijn gewoon heel open in dit soort dingen, alles is bespreekbaar! En een trio op deze manier hebben wij ook wel eens gedaan! Ons is het erg goed bevallen toen! Maar het is niet zo dat we dit bij ieder stel zouden doen!
Als je gewoon Weet wat je aan elkaar hebt, je bent beide zeer ruimdenkend en je gunt elkaar plezier op sexueel vlak zien wij het probleem niet! Maar wij zien liefde en sex ook compleet los van elkaar! En in goed overleg kan er heel erg veel bij ons
quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:17 schreef LePoo het volgende:
[..]
Zit bij jou het uitroepteken op de plek van de punt op je toetsenbord of wat?
Dit. Als je contact blijft houden is het vragen om problemen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:28 schreef pl4kkie het volgende:
Als je het doet, en er een 2de chcik bij haalt. Zou ik wel een onbekent persoon doen. No numbers, no nothing. Trio en klaar, daarna geen contact meer.
quote:Op maandag 12 september 2011 00:35 schreef Panzermaus het volgende:
Liever niet, man. Ze Hij is van mij, ik denk dat we permanent iets zouden beschadigen. Namelijk wat het voor ons betekent, die exclusiviteit.
Je had wel even me typos eruit mogen halenquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:39 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dit. Als je contact blijft houden is het vragen om problemen.
Been there, done that, almost cost me my relationship
True that.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:11 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat er heel veel verschillende meningen zijn. Is zeker interessant om te lezen.
Dank je dat je het voor me op neemt!quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:28 schreef Eham1987 het volgende:
[..]
True that.
Ik denk dat het uiteindelijk heel erg afhankelijk is van de relatie waarin het moet gaan gebeuren. Als je elkaar echt vertrouwd en het de ander gunt ( dus geen jaloezie ) kan het echt wel zonder dat het meteen einde relatie betekend. In mijn mening is dat niet het geval bij relatief korte relaties. Een goede stevige relatie, gebaseerd op vertrouwen en waar goed gecommuniceerd wordt is echt wel een vereiste.
Wat ik hypocriet vind is dat zoveel mannen/jongens altijd wel een grote mond hebben over 2 meiden in hun bed te krijgen, maar andersom ho maar. Eigenlijk zouden mannen dit pas mogen meemaken als ze ook in staat zijn om het andersom haar te gunnen. (mits ze dat wil natuurlijk) Voor mij is iemand die zijn vriendin lekker kan laten genieten van een 2e man, veel meer mans dan 1 die met 2 vrouwen het bed heeft gedeeld maar het andersom niet aandurft.
<kolen op het vuur gooi modus uit >
Toen het onderwerp trio aan bod kwam bij ons heb ik de belofte gemaakt dat als we MVV doen, we ook MMV doen en andersom. MVV kwam als eerst voorbij, dus nu zit ik vast aan mijn beloftequote:Op dinsdag 13 september 2011 23:28 schreef Eham1987 het volgende:
[..]
True that.
Ik denk dat het uiteindelijk heel erg afhankelijk is van de relatie waarin het moet gaan gebeuren. Als je elkaar echt vertrouwd en het de ander gunt ( dus geen jaloezie ) kan het echt wel zonder dat het meteen einde relatie betekend. In mijn mening is dat niet het geval bij relatief korte relaties. Een goede stevige relatie, gebaseerd op vertrouwen en waar goed gecommuniceerd wordt is echt wel een vereiste.
Wat ik hypocriet vind is dat zoveel mannen/jongens altijd wel een grote mond hebben over 2 meiden in hun bed te krijgen, maar andersom ho maar. Eigenlijk zouden mannen dit pas mogen meemaken als ze ook in staat zijn om het andersom haar te gunnen. (mits ze dat wil natuurlijk) Voor mij is iemand die zijn vriendin lekker kan laten genieten van een 2e man, veel meer mans dan 1 die met 2 vrouwen het bed heeft gedeeld maar het andersom niet aandurft.
Ik heb met mijn vriendin de afspraak dat er niet gezoend of geneukt wordt met de derde partij, en dat geld voor ons beide. Voor de rest mag alles. Misschien dat die regels later worden opgeheven naarmate de relatie sterker wordt, maar op het moment heb ik daar wel vrede mee.quote:Het gevaar van jaloezie ligt altijd op de loer. Als je zeker weet dat het goed is, niks aan de hand.
Ik weet niet in welke vorm je het wilt, mij lijkt het super geil om een vmv trio te hebben, maar als ik er dan aan denk hoe een vmm trio zou zijn, dan zie ik dat niet zitten, toe kijken hoe mijn meisje wordt gepaald door een andere vent. Ik kan me dan ook niet voorstellen dan mijn vriendin het leuk vind als ik een ander meisje paal...
Grappig. Nooit gedacht dat er stelletjes waren die er precies zo over denken als wij, maar zoals jij het zegt beleven wij het ook exact.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:20 schreef wij2 het volgende:
Wij zijn 8 jaar samen en doen het regelmatig. Regel voor ons is dat het voor beiden leuk moet zijn. We doen geen dingen waar 1 van ons een slecht gevoel bij heeft.
Het is vooral belangrijk dat je er zelf ook zin in hebt. Je moet het niet voor hem doen.
Ik weet dat relaties er kapot van kunnen gaan. Bij ons heeft het juist een versterkende werking. We weten van elkaar dat we samen oud worden. En niemand kan daar tussen komen. Het zijn avonturen die we samen beleven. Zo zien we het.
Een ander kan niet in je relatie kijken dus eigenlijk kunnen we ook niet echt advies geven.
You're welcomequote:Op woensdag 14 september 2011 09:56 schreef hvan het volgende:
[..]
Dank je dat je het voor me op neemt!
zal ik nooit wetenquote:
Min of meer zelfde situatie bij ons, zeker dat laatste is herkenbaar jammer genoeg.quote:Op maandag 26 september 2011 20:59 schreef Lara__ het volgende:
ik zou geen trio willen, maar zou wel sex met een andere vrouw willen, in bijzijn van mijn vriend. hij wil dit overigens ook.
Beetje jammer dat ik eigenlijk nooit een vrouw tegen kom die uberhaupt lesbisch is, of hetro is en het wel zou doen.
Als ik en mijn vrouw een andere vrouw in bed uitnodigen genieten wij er beiden van. Echter, ik heb zelf geen Bi gevoelens, dus een man erbij in bed is alleen voor haar interresant.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:28 schreef Eham1987 het volgende:
[..]
True that.
Op de manier zoals bij jullie het geval is, is ook niks mis natuurlijk, zolang het dan dus met een vrouw erbij maar voor beide interessant is en goed voelt. Maar je zegt het zelf al : als het alleen voor haar interessant is wil jij er niet aan, met als argument dat jij geen bi gevoelens hebt... , wat IK dan weer ondoordacht en kortzichtig vind.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:55 schreef Darkangle het volgende:
[..]
Als ik en mijn vrouw een andere vrouw in bed uitnodigen genieten wij er beiden van. Echter, ik heb zelf geen Bi gevoelens, dus een man erbij in bed is alleen voor haar interresant.
Dat Hypocriet noemen is zeker ondoordacht en zeer kortzichtig.
Ik zou niet eens een andere man erbij willen. 100 keer liever een vrouw. zoals ik al eerder zei zou ik dan ook gewoon sex met de vrouw in kwestie willen hebben, terwijl mijn vriend toe mag kijken. hij mag geen sex met een andere vrouw en ik heb ook echt geen behoefte aan sex met een ander man in een trio.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:55 schreef Darkangle het volgende:
[..]
Als ik en mijn vrouw een andere vrouw in bed uitnodigen genieten wij er beiden van. Echter, ik heb zelf geen Bi gevoelens, dus een man erbij in bed is alleen voor haar interresant.
Dat Hypocriet noemen is zeker ondoordacht en zeer kortzichtig.
Jij vindt dat je wel sex met een andere vrouw mag hebben maar je vriend niet? Dat is hetzelfde als iemand een koekje geven en zeggen, je mag dat koekje niet opeten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:06 schreef Lara__ het volgende:
[..]
Ik zou niet eens een andere man erbij willen. 100 keer liever een vrouw. zoals ik al eerder zei zou ik dan ook gewoon sex met de vrouw in kwestie willen hebben, terwijl mijn vriend toe mag kijken. hij mag geen sex met een andere vrouw en ik heb ook echt geen behoefte aan sex met een ander man in een trio.
ik ben niet bi maar vind rotzooien met een vrouw wel spannend voor een keertje
Nee hoor, seks met hetzelfde geslacht is iets HEEEEEEEEEEL anders dan met het andere geslacht. Net zoals dat mijn vriendin wel gewoon mag vreemdgaan met een andere vrouw, dat is geen vreemdgaan.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:28 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Jij vindt dat je wel sex met een andere vrouw mag hebben maar je vriend niet? Dat is hetzelfde als iemand een koekje geven en zeggen, je mag dat koekje niet opeten.
Nou ja, bij seks met iemand van hetzelfde geslacht vond ik vooral iets missenquote:Op woensdag 28 september 2011 08:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor, seks met hetzelfde geslacht is iets HEEEEEEEEEEL anders dan met het andere geslacht. Net zoals dat mijn vriendin wel gewoon mag vreemdgaan met een andere vrouw, dat is geen vreemdgaan.
/sarcasme
Seks is seks, los van het geslacht. Als mijn vriendin mag seksen met een andere vrouw, mag ze dat ook met een andere man.
(overigens is dit hypotetisch, open relatie en allebei bi, wij hebben geen moeilijke afspraken)
Of je het zelf wil is een hele andere kwestie. Maar ik vind niet dat je het 1 kan verbieden en het andere niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nou ja, bij seks met iemand van hetzelfde geslacht vond ik vooral iets missenniks voor mij...
1 op 1 met Tukker?quote:Op woensdag 28 september 2011 08:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Laten we anders gewoon eerst rustig bij stap 1 beginnen, Baby...
Dat ben ik volledig met je eens, seks is seks...quote:Op woensdag 28 september 2011 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of je het zelf wil is een hele andere kwestie. Maar ik vind niet dat je het 1 kan verbieden en het andere niet.
Wie is dan nummer 3?quote:Op woensdag 28 september 2011 09:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, een trio!
[ afbeelding ]
Oh, niet lekker genoeg?quote:Op woensdag 28 september 2011 09:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In ieder geval is het niet Kreator.
Alles kan he, het gaat om waar de 2 in die betreffende relatie ok mee zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of je het zelf wil is een hele andere kwestie. Maar ik vind niet dat je het 1 kan verbieden en het andere niet.
Maar je bent het dus met mij eens dat het scheef is?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Alles kan he, het gaat om waar de 2 in die betreffende relatie ok mee zijn.
Zegt jouw gevoel ik wil wel met een vrouw als vrouw zijnde, maar wil nog niet dat hij echt meedoet en hij vindt dat ook een goed idee dan is er niets mis mee.
Zeggen beide wel een vrouw erbij, maar geen man is dat ook goed.
Je moet alleen wat oppassen voor scheefheid in deze, dat de ander eigenlijk ook wel heel erg graag iets wil, maar dat niet mag terwijl jij wel zelf krijgt wat je wil.
Het is scheef als de een meer wil dan dat alleen, willen beide hetzelfde dan is het niet scheef.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar je bent het dus met mij eens dat het scheef is?
Ik beweer helemaal niets. Dit soort dingen KAN je gewoon niet over een kam scheren.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:35 schreef Eham1987 het volgende:
[..]
Op de manier zoals bij jullie het geval is, is ook niks mis natuurlijk, zolang het dan dus met een vrouw erbij maar voor beide interessant is en goed voelt. Maar je zegt het zelf al : als het alleen voor haar interessant is wil jij er niet aan, met als argument dat jij geen bi gevoelens hebt... , wat IK dan weer ondoordacht en kortzichtig vind.
Je beweerd dus dat je als man dus ook bi moet zijn om een trio met een 2e man erbij te hebben? Alsof alle vrouwen die samen een man delen ook altijd bi zijn. Wie zegt dat jij iets met die man moet doen? Die is er voor haar! Net zoals die 2e vrouw er (ook) voor jou is. Dat zij er dan ook van geniet en het daardoor mogelijk is, is dan jou geluk.
En los daarvan, wie zegt dat een 2e man erbij zonder bi gevoelens voor elkaar te hebben niet interessant kan zijn?
Voel je niet aangesproken, dit is geen persoonlijke aanval, maar dit is dus wel precies wat ik bedoel. ( en oke misschien dat die eerste post wat kort door de bocht was, maar het weekt in elk geval wel wat reacties los op die manier.)
Een kennis van mij ging naar zijn werk en had daar een vrouwelijke collega, binnen 3 maanden liet hij zijn vrouw en kinderen achter om met haar te gaan hokken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:17 schreef probly het volgende:
een kennis deed ook eens samen met haar man een triootje.Ze leerden dat meisje kennen in een parenclub.Wat bleek;mijnheer zag later dat meisje nog een paar keer,en even later gingen ze samen wonen.Hij liet vrouwlief achter met drie kleine kindjes.
Bezint eer je begint.
Een trio is ook geen liefde (meestal dan)quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:26 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat heeft niet met jaloers zijn te maken, maar met jouw gevoel van macht en eerlijkheid !quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:30 schreef RedDevil085 het volgende:
nooit spijt van gehad? ze is nu toch je ex, had je net zo goed een trio kunnen doen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:30 schreef RedDevil085 het volgende:
Dat laatste is het belangrijkstequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:15 schreef Loodje het volgende:
Wanneer je zoiets wilt doen, zorg dat je dan hele goede afspraken maakt. Bijvoorbeeld wat jullie wel en niet goed vinden. Hoever mag hij gaan bij haar, andersom.
Het kan een enorm leuk avontuur worden, zorg dat je niet jaloers ingesteld staat en dat je seks en liefde los van elkaar kan zien.
Bij een fijne trio is dat niet eens aan de orde. Zijn de vrouwen vaak heerlijk met elkaar bezig;)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:29 schreef ThisSpartais het volgende:
Ik zal heel eerlijk zijn, ik zou geen trio doen omdat ik me handen al vol heb met één dame.![]()
Zou me schuldig voelen als de ene zich meer gewild voelde dan de andere , je weet?
Ja, maar als zij bezig zijn durf je toch niet goed tussenkomen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:40 schreef Loodje het volgende:
[..]
Bij een fijne trio is dat niet eens aan de orde. Zijn de vrouwen vaak heerlijk met elkaar bezig;)
Hahaha, nee maar door 2 vrouwen gepijpt worden schijnt erg lekker te zijn. Als je zoiets doet, en je ziet de vrouwen samen spelen, ga je al spelend gewoon voor ze op het bed zitten en rustig je meisje strelen. Dan draait ze vast wel om;) hahaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:44 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Ja, maar als zij bezig zijn durf je toch niet goed tussenkomen?
Moet ik dan keihard op d'r rug slagen en zeggen; en ikke?
Pff niet eens meer dan 1 keertje, daarna lekker genieten. Als je vrouwen daarna bezig ziet, kun je vast nog wel een keertje;)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:46 schreef ThisSpartais het volgende:
Als ik door twee lekkere vrouwen gepijpt wordt dan is het feestje snel voorbij.
Snap je?
Nee Ik zou wel een trio willen hebben met een extra VENT, dus ....quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef gogosweden het volgende:
Vind ik best raar, maar ik ben dan ook 100% hetero.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:20 schreef ewbig_ed het volgende:
[..]
Nee Ik zou wel een trio willen hebben met een extra VENT, dus ....
Als 100% hetero kun je prima een MMV trio hebben zonder wie dan ook anaal te nemen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:49 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Vind ik best raar, maar ik ben dan ook 100% hetero.
Zou nog geeneens een vrouw anaal doen
Waarom haal je er dan een man bij?????quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als 100% hetero kun je prima een MMV trio hebben zonder wie dan ook anaal te nemen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:49 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Vind ik best raar, maar ik ben dan ook 100% hetero.
Zou nog geeneens een vrouw anaal doen
Om de vrouw het middelpunt te laten zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:53 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Waarom haal je er dan een man bij?????
Jij roept een tweede man in omdat je haar alleen niet kan laten genieten?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Om de vrouw het middelpunt te laten zijn.
Is toch zo? Waarom zou je een vrouw pijn doen, want dat doet het meestal naar wat ik al hoorde, als je ze zo lekker kan laten genieten op een andere manier?quote:
Omdat dat gruwelijk lekker is en mannen met 2 piemels nog uitgevonden moeten wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:53 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Waarom haal je er dan een man bij?????
Dus jij wilt gewoon keihard gebeukt worden in allebei de gaten?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat dat gruwelijk lekker is en mannen met 2 piemels nog uitgevonden moeten worden
Of pijpen en gelijk geneukt worden, ja dat beide is zo op z'n tijd meer dan lekker.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:07 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Dus jij wilt gewoon keihard gebeukt worden in allebei de gaten?
Jij begrijpt niet dat een vrouw extra zou kunnen genieten van 2 mannen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:56 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Jij roept een tweede man in omdat je haar alleen niet kan laten genieten?
Doei, dan wordt je beter homo zoals je zei
Natuurlijk!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Of pijpen en gelijk geneukt worden, ja dat beide is zo op z'n tijd meer dan lekker.
Jij wil toch ook een mooie dame op je gezicht en een mooie dame op je penis, of dat je ballen gelikt worden terwijl je gepijpt wordt?
Nou, dat lukt dus ook niet met maar 1 vrouw, wat niet betekend dat die ene vrouw je niet zou kunnen bevredigen.quote:
Maar je begrijpt toch mijn standpunt dat MMV trio erg homo lijkt in mijn ogen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou, dat lukt dus ook niet met maar 1 vrouw, wat niet betekend dat die ene vrouw je niet zou kunnen bevredigen.
Niet als hij geen homo of bi is en daar niet voor komtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:19 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Maar je begrijpt toch mijn standpunt dat MMV trio erg homo lijkt in mijn ogen?
Verwacht die man dan dat ie z'n pik in me reet kan douwen?
Dat vind ik een zeer onzekere gedachtegang, maar goed, het is zoals het is, dit is nu eenmaal een gevoelskwestie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:25 schreef ThisSpartais het volgende:
Dat van die kniëen raken zou voor mij al genoeg zijn om te vertrekken...
Contact alleen al lijkt me eng en homo
Misschien ben ik onzeker omdat....quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat vind ik een zeer onzekere gedachtegang, maar goed, het is zoals het is, dit is nu eenmaal een gevoelskwestie.
Gelukkig zijn er zat mannen die daar geen last van hebben, die niet bang zijn homo te worden omdat knieen elkaar raken ofzo
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:41 schreef ThisSpartais het volgende:
Maar, ze vroeg voor een trio met een neger (no lies)...
wat is dat dan?
Daarom heeft mijn vriendin een paar jaar geleden een "make your own dildo" kit gekocht. Da's een set met sneldrogend gips voor de mal (lijkt me duidelijk wat als mal dient) en latex. Ik haar met mezelf dp'enquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat dat gruwelijk lekker is en mannen met 2 piemels nog uitgevonden moeten worden
Grappig, maar een dildo is geen echte piemel, helaas.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:57 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Daarom heeft mijn vriendin een paar jaar geleden een "make your own dildo" kit gekocht. Da's een set met sneldrogend gips voor de mal (lijkt me duidelijk wat als mal dient) en latex. Ik haar met mezelf dp'en
Yes... Lijkt me ook en wat een is spartais een homofoob.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Om de vrouw het middelpunt te laten zijn.
Homofoob, jij bent zeker ook bang als je in de douche met een homo zou staan;)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:25 schreef ThisSpartais het volgende:
Dat van die kniëen raken zou voor mij al genoeg zijn om te vertrekken...
Contact alleen al lijkt me eng en homo
Je stond op een veemarkt ofzo?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:15 schreef maxime24 het volgende:
Mijn vriend en ik hebben het hier ook over gehad.
na flink overleg heb ik toegestemt en ik twijfel niet
maar ik wou geen bekende die wij beide kennen en ook eenmalig om te weten hoe het is. mijn instelling is dan ook je moet zoveel mogelijk proberen.
Ik ben over het algemeen heel jaloers maar ik ben niet bang hem aan een onbekende voor ons allebij kwijt te raken.
hij heeft mij namelijk een jaar geleden boven een groep van 20 knappen meiden eruit gepikt en hij heeft veel voor mij opgegeven waardoor ik weet dat het goed zit.
allen nu nog iemand vinden
eigenlijk is het in een relatie not done opzich het ligt er allen aan hoe je elkaar vertrouwt ook.
door de lange afstands relatie is mijn vertrouwen in hem ook heel belangrijk en vertrouw ik hem ook heel erg
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:44 schreef maxime24 het volgende:
nee op de hondenshow daar zijn over het algemeen weinig jongens en heel veel knappe meiden.
Enlighten me?quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:45 schreef Stout64 het volgende:
Een man die geen trio wil met een andere meid erbij is verrot in zijn bovenkamer.
Dan ben je gewoon geindoctrineerd van hier tot Tokyo.
Wat hij denk ik bedoelt is dat zo'n beetje elke man wel open staat voor een trio met 2 vrouwen omdat... nouja omdat hij nou eenmaal een man is.. En als een man dus beweerd dat dat niet zo is, dat waarschijnlijk komt door externe beïnvloeding. ( Lees: zijn vriendin ) Of zoals hij het dus omschrijft ; geïndoctrineerd. Wordt ook wel omschreven als 'onder de plak' .quote:
Als hij onder de plak zit, dan heeft hij toch mis geschoten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:58 schreef Eham1987 het volgende:
[..]
Wat hij denk ik bedoelt is dat zo'n beetje elke man wel open staat voor een trio met 2 vrouwen omdat... nouja omdat hij nou eenmaal een man is.. En als een man dus beweerd dat dat niet zo is, dat waarschijnlijk komt door externe beïnvloeding. ( Lees: zijn vriendin ) Of zoals hij het dus omschrijft ; geïndoctrineerd. Wordt ook wel omschreven als 'onder de plak' .
Ik ben het met je eens dat je het moet proberen. Ik wil ook graag een MMV-trio doen en het lijtk me ook heerlijk om jullie allebei tegelijk te verwennen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:15 schreef maxime24 het volgende:
Mijn vriend en ik hebben het hier ook over gehad.
na flink overleg heb ik toegestemt en ik twijfel niet
maar ik wou geen bekende die wij beide kennen en ook eenmalig om te weten hoe het is. mijn instelling is dan ook je moet zoveel mogelijk proberen.
Ik ben over het algemeen heel jaloers maar ik ben niet bang hem aan een onbekende voor ons allebij kwijt te raken.
hij heeft mij namelijk een jaar geleden boven een groep van 20 knappen meiden eruit gepikt en hij heeft veel voor mij opgegeven waardoor ik weet dat het goed zit.
allen nu nog iemand vinden
eigenlijk is het in een relatie not done opzich het ligt er allen aan hoe je elkaar vertrouwt ook.
door de lange afstands relatie is mijn vertrouwen in hem ook heel belangrijk en vertrouw ik hem ook heel erg
Wat ero zegt dus (ook al zei ze dat een goede maand terugquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:32 schreef erodome het volgende:
Tja, als je niet zeker bent over je seksleven is welke soort trio dan ook geen goed idee.
Dus als je als vrouw denkt, straks is die ander lekkerder, geen trio met een andere vrouw doen, denk je datzelfde als man, doe het dan niet, want wat de ander ook zegt, het wordt toch niet echt geloofd als je eenmaal iets raars in je hoofd hebt zitten, de onzekerheid doet dan zijn werk wel.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:26 schreef Marie30 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:44 schreef maxime24 het volgende:
nee op de hondenshow daar zijn over het algemeen weinig jongens en heel veel knappe meiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |