Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef gogosweden het volgende:
Als je het wel doet. RESPECT!![]()
Iedere man zijn droom om een trio met 2 chicks te hebben
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef gogosweden het volgende:
quote:
Ditquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:23 schreef poepeneesje het volgende:
Als je er bij voorbaat al over twijfelt zal ik het niet doen.
[..]
Spreek voor jezelf.
Ik was inderdaad niet van plan om het te doen als ik nog twijfel, vroeg me gewoon af hoe andere er over denken en wat hun ervaringen zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:23 schreef poepeneesje het volgende:
Als je er bij voorbaat al over twijfelt zal ik het niet doen.
[..]
Spreek voor jezelf.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef gogosweden het volgende:
quote:
Natuurlijk heeft onze oversekste gogosweden de fipo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef gogosweden het volgende:
+1quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:26 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft onze oversekste gogosweden de fipo.![]()
OT: Het is voor iedereen anders. Ik zou het niet doen, en dat draait niet om jaloezie. Wel om het feit dat in mijn ogen liefde exclusief is, het is een intiem en vertrouwelijk gebeuren...derden niet toegelaten.
Pf, moet ik ook niet aan denken!quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:30 schreef RedDevil085 het volgende:
Ex van mij heeft dit ook ooit voorgesteld. Was er in eerste instantie voorstander van, maar de betreffende vriendin van haar die hier wel voor te porren was had een vriend en de deal was dat ik dus een trio zou krijgen en hij ook. Mijn vriendin laten doppen door een vreemde zag ik op dat moment niet echt zitten en heb er ook van afgezien... Is maar hoe jaloers (of niet) je zelf bent ingesteld, denk ik...
Wij hebben regelmatig een triootje met een zeer goede vriendin van ons en we hebben gewoon een paar regels waar we ons aan houden. De belangrijkste zijn dat mijn vriendin en ik altijd naast elkaar liggen als we gaan slapen en dat we nooit meer aandacht aan onze vriendin besteden dan aan elkaar. Het is voor ons en onze vriendin verder gewoon een extraatje, puur en alleen om de seks. Er komt geen liefde bij kijken en onze vriendin wil ook helemaal geen "echte" relatie met ons. Het is een hele goede vriendschap en toevallig hebben we wel eens seks.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:26 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft onze oversekste gogosweden de fipo.![]()
OT: Het is voor iedereen anders. Ik zou het niet doen, en dat draait niet om jaloezie. Wel om het feit dat in mijn ogen liefde exclusief is, het is een intiem en vertrouwelijk gebeuren...derden niet toegelaten.
Nee, ik ook niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Pf, moet ik ook niet aan denken!
Toch niet de reden dat ze je ex is ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:48 schreef alexmeijer het volgende:
Been there, done that.
met mijn ex en een vriendin van haar.. maar het speelde ook mee dat ze alle 2 bi zijn en elkaar ook leuk vonden.
Nah. Ik ben een stereotiepe man en dus sowieso fokking slecht in meer dan 1 ding tegelijk doen - laat staan 2 vrouwenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef gogosweden het volgende:
Neequote:Op zaterdag 10 september 2011 14:47 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Toch niet de reden dat ze je ex is ?
tering, van die gedachte gruwel ik gewoon. En dat ze dat dan doen terwijl jij er niet bent maar wel weet dat ze nu bezig zijn. Nog erger, als ze dan terugkomt en bekend dat zijn staafmixer haar toch een stuk vrolijker maakt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:30 schreef RedDevil085 het volgende:
Ex van mij heeft dit ook ooit voorgesteld. Was er in eerste instantie voorstander van, maar de betreffende vriendin van haar die hier wel voor te porren was had een vriend en de deal was dat ik dus een trio zou krijgen en hij ook. Mijn vriendin laten doppen door een vreemde zag ik op dat moment niet echt zitten en heb er ook van afgezien... Is maar hoe jaloers (of niet) je zelf bent ingesteld, denk ik...
Dan doe je iets fout hèquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:05 schreef Niltag het volgende:
[..]
tering, van die gedachte gruwel ik gewoon. En dat ze dat dan doen terwijl jij er niet bent maar wel weet dat ze nu bezig zijn. Nog erger, als ze dan terugkomt en bekend dat zijn staafmixer haar toch een stuk vrolijker maakt.
Ik heb niet het idee dat het zo werktquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wees blij, potje goede zelfreflectie
Heerlijk toch om je wijf gepaald te zien worden door een anderquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Pf, moet ik ook niet aan denken!
Tja, als je gewoon zeker van elkaar bent zou het moeten kunnen!quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:05 schreef Niltag het volgende:
[..]
tering, van die gedachte gruwel ik gewoon. En dat ze dat dan doen terwijl jij er niet bent maar wel weet dat ze nu bezig zijn. Nog erger, als ze dan terugkomt en bekend dat zijn staafmixer haar toch een stuk vrolijker maakt.
laat me raden, stel een meisje heeft een vriend en jij bent single.. jij vind haar lekker en wil haar neuken doe je er dan ook alles aan om dat te doen? en zeg je "maakt mij niks uit dat je een vriend heb" zoja, dan moet je niet zeiken als iemand anders dat ook met jouw vriendin doetquote:Op zondag 11 september 2011 01:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Laat jij je vriendin maar lekker door een andere gozer neuken ja
Ben blij dat mijn vriendin niet op mannen valt xD ja alleen mij maar van anderen walgt ze :pquote:Op zondag 11 september 2011 12:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Het gaat me niet om dir andere gast, maar om m'n vriendin. En ik kijk vanuit mezelf, het lijkt mij verschrikkelijk als m'n vriendin met iemand anders zou neuken.
Uhquote:Op zondag 11 september 2011 13:01 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ben blij dat mijn vriendin niet op mannen valt xD ja alleen mij maar van anderen walgt ze :p
Alsof je vriendin in het verleden nog nooit een andere pik in zich heeft gehadquote:Op zondag 11 september 2011 01:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Laat jij je vriendin maar lekker door een andere gozer neuken ja
quote:Op zondag 11 september 2011 15:50 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Alsof je vriendin in het verleden nog nooit een andere pik in zich heeft gehad
Dat is inderdaad precies hetzelfde ja!quote:Op zondag 11 september 2011 15:50 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Alsof je vriendin in het verleden nog nooit een andere pik in zich heeft gehad
quote:
Tja, als je zelf niet voor 100 procent erachter staat doe het niet. Ik heb met mijn ex en met scharrels veel trio's gehad, maar ik val echt heel erg op vrouwen dus voor mij is het even leuk als voor een man..ik doe het puur voor mijn plezier en niet voor de ander.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef mangler_fcu het volgende:
Ik heb sinds een tijd een vaste relatie, nu kwam mijn vriend er mee dat hij heel graag een keer een trio zou willen. (hij zou graag nog een meid er bij willen) Ik heb in het verleden een aantal keer een trio gehad en daar erg van genoten, maar nooit met iemand met wie ik een relatie had en ook nooit met mensen die een relatie hadden. Ik ben een beetje bang dat ik, omdat hij mijn vriend is, jaloers ga worden en dat ik mijn relatie er mee op het spel kan zetten. Ik vroeg me af hoe jullie daar over denken en of jullie hier misschien ervaring mee hebben.
zo ja was het een positieve of een negatieve ervaring.
(ik kan er met mijn vriend gelukkig heel goed over praten en ik doe het niet als ik me er niet goed bij voel, maar zou graag willen weten hoe andere het ervaren hebben)
Dit inderdaad. Ik heb er totaal geen behoefte aan, omdat ik gewoonweg niet zou weten wat ik zou moeten doen. Lijkt me eerder ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:11 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Nah. Ik ben een stereotiepe man en dus sowieso fokking slecht in meer dan 1 ding tegelijk doen - laat staan 2 vrouwen
Eentje tegelijk dus svp. De rij kan zich daar vormen --- >
Wij hebben vroeger ook wel eens triootjes gehad met een andere jongen erbij. Bij ons was dat ook een hele goede vriend. Wij richten ons met z'n 2en meestal op mijn vriendin, zo vond het heerlijk om door ons te worden genomen. Soms bood ze zich letterlijk aan en zei dan dat we met haar mochten doen wat we wilden (wat we dan meestal ook dedenquote:Op maandag 12 september 2011 14:42 schreef Eham1987 het volgende:
Nou laat ik dan maar eens een ander geluid laten horen hier. Heb al 6,5 relatie nu
en al sinds 3 jaar met enige regelmaat sex met een andere jongen erbij.
Zit bij jou het uitroepteken op de plek van de punt op je toetsenbord of wat?quote:Op zondag 11 september 2011 01:20 schreef hvan het volgende:
[..]
Tja, als je gewoon zeker van elkaar bent zou het moeten kunnen!
Jouw laatste zin geeft al aan dat je onzeker bent over je zelf, dat moet je dus niet zijn!
Mijn vriendin en ik zijn gewoon heel open in dit soort dingen, alles is bespreekbaar! En een trio op deze manier hebben wij ook wel eens gedaan! Ons is het erg goed bevallen toen! Maar het is niet zo dat we dit bij ieder stel zouden doen!
Als je gewoon Weet wat je aan elkaar hebt, je bent beide zeer ruimdenkend en je gunt elkaar plezier op sexueel vlak zien wij het probleem niet! Maar wij zien liefde en sex ook compleet los van elkaar! En in goed overleg kan er heel erg veel bij ons
quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:17 schreef LePoo het volgende:
[..]
Zit bij jou het uitroepteken op de plek van de punt op je toetsenbord of wat?
Dit. Als je contact blijft houden is het vragen om problemen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:28 schreef pl4kkie het volgende:
Als je het doet, en er een 2de chcik bij haalt. Zou ik wel een onbekent persoon doen. No numbers, no nothing. Trio en klaar, daarna geen contact meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |