abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101766951
Ik heb sinds een tijd een vaste relatie, nu kwam mijn vriend er mee dat hij heel graag een keer een trio zou willen. (hij zou graag nog een meid er bij willen) Ik heb in het verleden een aantal keer een trio gehad en daar erg van genoten, maar nooit met iemand met wie ik een relatie had en ook nooit met mensen die een relatie hadden. Ik ben een beetje bang dat ik, omdat hij mijn vriend is, jaloers ga worden en dat ik mijn relatie er mee op het spel kan zetten. Ik vroeg me af hoe jullie daar over denken en of jullie hier misschien ervaring mee hebben.
zo ja was het een positieve of een negatieve ervaring.

(ik kan er met mijn vriend gelukkig heel goed over praten en ik doe het niet als ik me er niet goed bij voel, maar zou graag willen weten hoe andere het ervaren hebben)
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
pi_101767030
Als je het wel doet. RESPECT! _O_

Iedere man zijn droom om een trio met 2 chicks te hebben
pi_101767175
Als je er bij voorbaat al over twijfelt zal ik het niet doen.

quote:
4s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef gogosweden het volgende:

Spreek voor jezelf.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_101767319
quote:

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:23 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf.
pi_101767413
Als je het doet, en er een 2de chcik bij haalt. Zou ik wel een onbekent persoon doen. No numbers, no nothing. Trio en klaar, daarna geen contact meer.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:30:22 #6
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_101767497
Ex van mij heeft dit ook ooit voorgesteld. Was er in eerste instantie voorstander van, maar de betreffende vriendin van haar die hier wel voor te porren was had een vriend en de deal was dat ik dus een trio zou krijgen en hij ook. Mijn vriendin laten doppen door een vreemde zag ik op dat moment niet echt zitten en heb er ook van afgezien... Is maar hoe jaloers (of niet) je zelf bent ingesteld, denk ik...

[ Bericht 13% gewijzigd door RedDevil085 op 09-09-2011 22:51:41 ]
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_101767585
Nou, is jullie relatie waard om zo iets te doen? Als hij echt van je houdt, dan maakt het niks uit of je een trio wil ;)
pi_101767925
quote:

[..]

Spreek voor jezelf.
Dit
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_101768842
quote:

[..]

Spreek voor jezelf.
Ik was inderdaad niet van plan om het te doen als ik nog twijfel, vroeg me gewoon af hoe andere er over denken en wat hun ervaringen zijn.
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
pi_101769406
quote:

quote:

Spreek voor jezelf.
  † In Memoriam † vrijdag 9 september 2011 @ 23:26:47 #11
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_101770323
quote:

Natuurlijk heeft onze oversekste gogosweden de fipo. :')

OT: Het is voor iedereen anders. Ik zou het niet doen, en dat draait niet om jaloezie. Wel om het feit dat in mijn ogen liefde exclusief is, het is een intiem en vertrouwelijk gebeuren...derden niet toegelaten. O+
Are you fokking to me?
pi_101777681
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 september 2011 23:26 schreef Marie30 het volgende:

[..]

OT: Het is voor iedereen anders. Ik zou het niet doen, en dat draait niet om jaloezie. Wel om het feit dat in mijn ogen liefde exclusief is, het is een intiem en vertrouwelijk gebeuren...derden niet toegelaten. O+
+1
Als je als 3 geile vrijgezellen een triootje doet, dat kan ik me nog wel voorstellen.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
  zaterdag 10 september 2011 @ 11:32:48 #13
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_101779231
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:30 schreef RedDevil085 het volgende:
Ex van mij heeft dit ook ooit voorgesteld. Was er in eerste instantie voorstander van, maar de betreffende vriendin van haar die hier wel voor te porren was had een vriend en de deal was dat ik dus een trio zou krijgen en hij ook. Mijn vriendin laten doppen door een vreemde zag ik op dat moment niet echt zitten en heb er ook van afgezien... Is maar hoe jaloers (of niet) je zelf bent ingesteld, denk ik...
Pf, moet ik ook niet aan denken!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_101779423
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 september 2011 23:26 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Wij hebben regelmatig een triootje met een zeer goede vriendin van ons en we hebben gewoon een paar regels waar we ons aan houden. De belangrijkste zijn dat mijn vriendin en ik altijd naast elkaar liggen als we gaan slapen en dat we nooit meer aandacht aan onze vriendin besteden dan aan elkaar. Het is voor ons en onze vriendin verder gewoon een extraatje, puur en alleen om de seks. Er komt geen liefde bij kijken en onze vriendin wil ook helemaal geen "echte" relatie met ons. Het is een hele goede vriendschap en toevallig hebben we wel eens seks.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  zaterdag 10 september 2011 @ 11:48:58 #15
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_101779735
Been there, done that.

met mijn ex en een vriendin van haar.. maar het speelde ook mee dat ze alle 2 bi zijn en elkaar ook leuk vonden.
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
pi_101783307
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 11:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet.

Ik zou wel 'n trio willen met twee vrouwen waar ik geen gevoelens voor heb, kan me niks schelen dan. :7
pi_101784213
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 11:48 schreef alexmeijer het volgende:
Been there, done that.

met mijn ex en een vriendin van haar.. maar het speelde ook mee dat ze alle 2 bi zijn en elkaar ook leuk vonden.
Toch niet de reden dat ze je ex is ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_101785666
Mijn vriendin heeft er geen problemen mee omdat ze weet dat ik die ander alleen wil dan voor de lust en niet voor de liefde :)

Ik moet een meisje uitzoeken dan en zij vind het wel best. Het ligt er dus gewoon aan hoe je bent ingesteld.
pi_101786091
quote:
Nah. Ik ben een stereotiepe man en dus sowieso fokking slecht in meer dan 1 ding tegelijk doen - laat staan 2 vrouwen :P

Eentje tegelijk dus svp. De rij kan zich daar vormen --- >
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:03:24 #20
313962 alexmeijer
pi_101787423
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 14:47 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Toch niet de reden dat ze je ex is ?
Nee :)
pi_101787471
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:30 schreef RedDevil085 het volgende:
tering, van die gedachte gruwel ik gewoon. En dat ze dat dan doen terwijl jij er niet bent maar wel weet dat ze nu bezig zijn. Nog erger, als ze dan terugkomt en bekend dat zijn staafmixer haar toch een stuk vrolijker maakt.
pi_101787501
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:05 schreef Niltag het volgende:

[..]

tering, van die gedachte gruwel ik gewoon. En dat ze dat dan doen terwijl jij er niet bent maar wel weet dat ze nu bezig zijn. Nog erger, als ze dan terugkomt en bekend dat zijn staafmixer haar toch een stuk vrolijker maakt.
Dan doe je iets fout hè :P
Wees blij, potje goede zelfreflectie
Rustig aan.
pi_101790637
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wees blij, potje goede zelfreflectie
Ik heb niet het idee dat het zo werkt
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  Moderator zaterdag 10 september 2011 @ 22:52:13 #24
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_101800139
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 11:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Heerlijk toch om je wijf gepaald te zien worden door een ander :D

:')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_101804619
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:05 schreef Niltag het volgende:

[..]

Tja, als je gewoon zeker van elkaar bent zou het moeten kunnen!
Jouw laatste zin geeft al aan dat je onzeker bent over je zelf, dat moet je dus niet zijn!
Mijn vriendin en ik zijn gewoon heel open in dit soort dingen, alles is bespreekbaar! En een trio op deze manier hebben wij ook wel eens gedaan! Ons is het erg goed bevallen toen! Maar het is niet zo dat we dit bij ieder stel zouden doen!
Als je gewoon Weet wat je aan elkaar hebt, je bent beide zeer ruimdenkend en je gunt elkaar plezier op sexueel vlak zien wij het probleem niet! Maar wij zien liefde en sex ook compleet los van elkaar! En in goed overleg kan er heel erg veel bij ons
  zondag 11 september 2011 @ 01:36:25 #26
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_101804936
Laat jij je vriendin maar lekker door een andere gozer neuken ja :')
  zondag 11 september 2011 @ 11:19:11 #27
313962 alexmeijer
pi_101809279
quote:
99s.gif Op zondag 11 september 2011 01:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Laat jij je vriendin maar lekker door een andere gozer neuken ja :')
laat me raden, stel een meisje heeft een vriend en jij bent single.. jij vind haar lekker en wil haar neuken doe je er dan ook alles aan om dat te doen? en zeg je "maakt mij niks uit dat je een vriend heb" zoja, dan moet je niet zeiken als iemand anders dat ook met jouw vriendin doet
  zondag 11 september 2011 @ 12:23:34 #28
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_101811117
Het gaat me niet om dir andere gast, maar om m'n vriendin. En ik kijk vanuit mezelf, het lijkt mij verschrikkelijk als m'n vriendin met iemand anders zou neuken.
pi_101812294
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 12:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Het gaat me niet om dir andere gast, maar om m'n vriendin. En ik kijk vanuit mezelf, het lijkt mij verschrikkelijk als m'n vriendin met iemand anders zou neuken.
Ben blij dat mijn vriendin niet op mannen valt xD ja alleen mij maar van anderen walgt ze :p
pi_101818845
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 13:01 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ben blij dat mijn vriendin niet op mannen valt xD ja alleen mij maar van anderen walgt ze :p
Uh :?. No offense: Wat er zo speciaal aan jou dan. Ben je homo en je vriendin lesbisch en ben je zo verwijfd dat ze niet ziet dat je een man bent :??
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')