Dan laat Ortiz maar weer de upset pakkenquote:Op zaterdag 10 september 2011 03:09 schreef Hooidraad het volgende:
Ortiz vs. Lil Nog added to UFC 140
Ik wil ze allebei niet zien verliezen
Die Palacio moet je niet te licht nemen. Zilveren medaille op de olympische spelen met worstelen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:58 schreef n00cL30n het volgende:
Rafael Cavalcante vs. Yoel Romero Palacio
Wrestling pedigree van Cavalcante zal de doorslag verzorgen.
Misschien zeg ik het verkeerd, MMA wrestling pedigree. Is altijd een aangepaste vorm van het reguliere worstel werk, lijkt mij.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Die Palacio moet je niet te licht nemen. Zilveren medaille op de olympische spelen met worstelen.
[..]
True, is wat anders. Verwacht wel dat het een mooie partij wordt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:28 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Misschien zeg ik het verkeerd, MMA wrestling pedigree. Is altijd een aangepaste vorm van het reguliere worstel werk, lijkt mij.
5x medailist op het WK en 1x goud wat doorgaans moeilijker is dan goed scoren op de OS.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Die Palacio moet je niet te licht nemen. Zilveren medaille op de olympische spelen met worstelen.
Valt behoorlijk mee. Vooral freestyle worstelen is nagenoeg zonder aanpassingen bruikbaar in MMA.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:28 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Misschien zeg ik het verkeerd, MMA wrestling pedigree. Is altijd een aangepaste vorm van het reguliere worstel werk, lijkt mij.
264,5 lbs en hij was meteen aan zijn flesje water begonnen. Ik zie het niet zo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:08 schreef Geo3kant het volgende:
Wow Silva is flink afgevallen? Op die weegschaal ziet hij er very ripped uit!
Wel slechte kwaliteit foto's zeg(facebook via ufc)
Zeer zeker!quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Verwacht wel dat het een mooie partij wordt.
Kan Fedor ook niet voortaan die vertaalster van Sergei meebrengenquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:08 schreef Geo3kant het volgende:
Volgens Yahoo sport, interview met Dana, heeft Nick Diaz gezegd/toegegeven niet om te kunnen gaan met de druk en alles wat er bij komt kijken. Het gevecht zou geen probleem geweest zijn maar de P.R. kon hij niet aan.
___
quote:Best part of the video; Kharitonov's translator!
quote:Josh Barnett vs. Sergei Kharitonov
Antonio Silva vs. Daniel Cormier
Ronaldo Souza vs. Luke Rockhold
Muhammed Lawal vs. Roger Gracie
Mike Kyle vs. Marcos Rogerio de Lima
Rafael Cavalcante vs. Yoel Romero Palacio
Evangelista Santos vs. Jordan Mein
Alexis Davis vs. Amanda Nunes
Belfort vs Cung Le, dat kan echt heel bruut worden! Wint Belfort dan zal hij vast wel weer een titleshot krijgen. Maar het liefst zie ik Chael Sonnen winnen van Stann en eerst een rematch krijgen, alleen de trash talk van hem al....quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dan laat Ortiz maar weer de upset pakken
Report: Vitor Belfort vs Cung Le possible for UFC 139 on Nov. 19 in San Jose
Brrrr wat een verschrikkelijke overgang na Diaz zijn part..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |