kan ie weer 2x geld vangen,de slimme vosquote:But he conceded he may be back in the same boat before too much longer. If Diaz beats Penn, White said, and St. Pierre beats Condit, he’d likely give Diaz the title shot.
quote:And in case you missed it, @CMPunk will be on the 100th episode of The MMA Hour next week.
quote:@BasRuttenMMA will also join us, more guests TBA
Onze Bas!quote:Op maandag 12 september 2011 21:38 schreef THEFXR het volgende:
wie maakt de lekkerste vleeskroketten van de USA
we have a winnerquote:
Ik zie dat CM Punk een pro-worstelaar is. Is dat de nieuwe Hulk Hogan of zo dat we daar zo blij mee zijn?quote:Op maandag 12 september 2011 21:36 schreef roepdeman het volgende:
Holy Shit! CM Punk en Bas Rutten!!!! Ik hou zoveel van MMA!
Nee hij is geen nieuwe Hulk Hogan, maar ik vind het wel goed hoe hij MMA deel van zijn personage heeft weten te maken. Volgens mij is hij zelf ook een grote MMA fan dus dat is alleen maar mooi, als hij het naar een groter publiek brengt.quote:Op maandag 12 september 2011 22:25 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik zie dat CM Punk een pro-worstelaar is. Is dat de nieuwe Hulk Hogan of zo dat we daar zo blij mee zijn?
Yup, Ubereem signed by ufc, ze wilde hem een title shot geven tegen winnaar Valesquez/JDS maar Overeem zei dan moet ik te lang wachten, ik wil active blijven. Toen noemde ze wat tegenstanders op waaronder Brock en toen zei Overeem, doe mij die maar, ik wil tegen Brock!quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:20 schreef incognitoomuch het volgende:
Heb het voorgaande topic niet doorgelezen maar hoorde zojuist van een collega dat Overeem tegen Brock gaat vechten in december? En Overeem tevens een gym gaat openen in LA?
Ik vond het een vet gevecht! Luke vocht heel technisch en hij bleef Jacare chasen! Jacare had hier veel feller op moeten reageren wat hij niet deed. Een terrechte win voor Luke imo!quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:39 schreef Paxlie het volgende:
Wat was Strikeforce weer een matig event zeg
De matches waren ok, maar om dan na 5 ronden te roepen: "THIS WAS A CHAMPIONSHIP FIGHT" terwijl je op de achtergrond het 5 man koppige publiek boe hoort roepen, ik weet het niet hoor
Die switch kick was wel maasterlijk! Ik ben eigenlijk ook wel benewd hoe het was gegaan als beiden naar de grond waren gegaan. Verder vond ik het wel vreemd dat Luke in een keer een titleshot kreeg na 18 maanden layoff.. maar ja das de SF policy hequote:Op dinsdag 13 september 2011 11:33 schreef Paxlie het volgende:
Met uitzondering van de eerste rond had Luke gewoon alle rondes. 46-49 bij mij
Ja dat is echt een prachtig staaltje matchmaking, ik zie Scott al zitten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:40 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Die switch kick was wel maasterlijk! Ik ben eigenlijk ook wel benewd hoe het was gegaan als beiden naar de grond waren gegaan. Verder vond ik het wel vreemd dat Luke in een keer een titleshot kreeg na 18 maanden layoff.. maar ja das de SF policy he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |