Wat een achterlijke gedachtegang dat "verdienen" om tegen een ander te mogen vechten. Gewoon vechten en als je niet goed genoeg bent krijg je een pak slaag. Corrigeert zich vanzelf.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:31 schreef McNulty het volgende:
Ik vind niet dat Cung Le het verdient heeft om tegen Vitor Belfort te mogen vechten.
Wat vond je nu zo slecht aan BJ's part? Ik vond het geweldig. BJ is een beest, dat GSP hem kon verslaan zegt wel iets over GSP's dedicatie aan de sport.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Brrrr wat een verschrikkelijke overgang na Diaz zijn part..![]()
Diaz's part > BJ's part.. ik heb eigenlijk nog maar weinig (of geen) fatsoenlijk BJ penn highlights gezien (op ufc na voor fights), sonde..
A. Silva highlights kunnen ook veel beter.
Daar zou ik niet zo heel zeker van zijn. Mensen onderschatten vaak hoe belachelijk goed GSP zelf is. Dat is echt niet alleen te danken aan een goede mentaliteit en hard werk, hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:55 schreef Fenomeno het volgende:
Als BJ de mindset en mentaliteit van GSP zou hebben dan zou hij GSP (en verder alle andere light- en welterweights) slopen.
BJ heeft volgens mij veel meer natuurlijk talent dan GSP. Er is in MMA alleen niemand die zoveelt raint als GSP, hij is een van de weinige atleten die 7 dagen per week traint, meeste trainen 5 of 6 dagen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo heel zeker van zijn. Mensen onderschatten vaak hoe belachelijk goed GSP zelf is. Dat is echt niet alleen te danken aan een goede mentaliteit en hard werk, hoor.
Al is BJ natuurlijk gewoon eng getalenteerd.
BJ heeft een behoorlijk cardio-probleem, benut zijn bjj-kwaliteiten te weinig, is veel minder bezig met hoe hij zijn tegenstander kan "out-scoren" in tegenstelling tot bijv. Edgar. Vooral het de handjes omhoog om een beslissing naar je hand te zetten in een close fight bevalt mij niet. Als je iemand niet finished om helemaal bont en blauw hebt geslagen mag je niet eens spreken van een "win" wat mij betreft maar als je zelf lui ziet die overduidelijk heeft verloren nog de handjes in de lucht ziet gooien dan is het des te triester. Dat zie ik BJ niet doen en dat is een van de redenen dat hij zo veel fans heeft. Hij is een echte vechter en hoe je het went of keert hetzelfde geldt voor Nick Diaz. GSP is een ongelovelijk harde werker die zijn talent en zijn beperkingen ontzettend goed hoeft heeft weten te benutten en de beste faciliteiten en personen om zich heen heeft verzameld.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo heel zeker van zijn. Mensen onderschatten vaak hoe belachelijk goed GSP zelf is. Dat is echt niet alleen te danken aan een goede mentaliteit en hard werk, hoor.
Al is BJ natuurlijk gewoon eng getalenteerd.
Daar is niets achterlijks aan, dat heet jezelf omhoog werken. Erg actief is Le trouwens ook niet geweest de afgelopen drie jaar.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:51 schreef Fokski het volgende:
[..]
Wat een achterlijke gedachtegang dat "verdienen" om tegen een ander te mogen vechten. Gewoon vechten en als je niet goed genoeg bent krijg je een pak slaag. Corrigeert zich vanzelf.
Klopt allemaal. Dus? Zelfs een topfitte BJ zou het bijzonder moeilijk hebben met GSP. Ja, BJ heeft geweldige fysiek talent: hij is belachelijk flexibel, verschrikkelijk sterk voor zijn gewicht, heeft fantastische takedown defense, een geweldige kin en een leren huid.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:22 schreef Fokski het volgende:
[..]
BJ heeft een behoorlijk cardio-probleem, benut zijn bjj-kwaliteiten te weinig, is veel minder bezig met hoe hij zijn tegenstander kan "out-scoren" in tegenstelling tot bijv. Edgar. Vooral het de handjes omhoog om een beslissing naar je hand te zetten in een close fight bevalt mij niet. Als je iemand niet finished om helemaal bont en blauw hebt geslagen mag je niet eens spreken van een "win" wat mij betreft maar als je zelf lui ziet die overduidelijk heeft verloren nog de handjes in de lucht ziet gooien dan is het des te triester. Dat zie ik BJ niet doen en dat is een van de redenen dat hij zo veel fans heeft. Hij is een echte vechter en hoe je het went of keert hetzelfde geldt voor Nick Diaz. GSP is een ongelovelijk harde werker die zijn talent en zijn beperkingen ontzettend goed hoeft heeft weten te benutten en de beste faciliteiten en personen om zich heen heeft verzameld.
Slechte beelden, slechte ffects, slechte manier van monteren. Zowat alles, op de muziek na.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:51 schreef Fokski het volgende:
Wat vond je nu zo slecht aan BJ's part? Ik vond het geweldig. BJ is een beest, dat GSP hem kon verslaan zegt wel iets over GSP's dedicatie aan de sport.
ik ben het met je eens, deze highlight was haastwerk, ff gemaakt na het nieuws van Dana ofzo, denk dat er nog wel beauty's aankomenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Slechte beelden, slechte ffects, slechte manier van monteren. Zowat alles, op de muziek na.
Ze zouden vele mooiere montages kunnen maken.
Ik denk altijd: legkick, legkick!quote:Op zondag 11 september 2011 00:05 schreef Disorder het volgende:
Elke keer als ik boksen kijk roep ik naar de tv dat ze voor de clinch/knie/takedown moeten gaan
Na MMA voelt boksen aan alsof die sport incompleet is.
Yep, ik heb even op de site van HDNet gekekenquote:Op zondag 11 september 2011 00:03 schreef Geo3kant het volgende:
Sherdog.com will report from U.S. Bank Arena in Cincinnati at approximately 8 p.m.
Dat is over 2 uur, dus 02.00 verwacht ik dan de prelims.
Maar zijn die ergens te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |