Ja, ik vind nu toch wel de sfeer/the fun er een beetje af.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb er nog geen een keer aangedacht om dat MMA playground in te vullen. Vond het posten op FOK! toch leuker
quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb er nog geen een keer aangedacht om dat MMA playground in te vullen. Vond het posten op FOK! toch leuker
Tsss.. Dat zei ik vanaf het begin al. Daarom heb ik mij ook niet aangemeld.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, ik vind nu toch wel de sfeer/the fun er een beetje af.
Ik ben wel erg benieuwd wat Shields gaat doen in het main event. Koch vs. Brookins is ook een leuke match-up. Verder hoop ik dat Shamar Bailey flink op zijn plaats gezet wordt door Dunham. De rest kan me gestolen worden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:42 schreef incognitoomuch het volgende:
Enigste bout waar ik warm van word is Brookins VS Koch
Precies als je het hier neer zet krijg je ook wat sneller een discussie over een match up dat maakte het juist zo leuk. Misschien volgende editie toch weer hier neer gooien als iemand het bij wilt houden anders wil ik mezelf wel aanbevolen houden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, ik vind nu toch wel de sfeer/the fun er een beetje af.
Jip. Laten we hopen dat het weer is.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maar goed, meestal zijn zulke events juist het meest spectaculair.
En dan weer een topic vol met pics waar ik vrolijk overheen scroll, liever niet zeg.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies als je het hier neer zet krijg je ook wat sneller een discussie over een match up dat maakte het juist zo leuk. Misschien volgende editie toch weer hier neer gooien als iemand het bij wilt houden anders wil ik mezelf wel aanbevolen houden.
Goed planquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:14 schreef Tazmaniac het volgende:
Aight aight, I hear ya'll.
Come UFC 136 (8 oktober) gaan we terug naar het oude systeem.
Except.. maken we (te zijner tijd) een apart topic voor de picks!
Mensen (including me) die gewoon willen doorspelen op MMA Playground doen dat gewoon
#winning
quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:14 schreef Tazmaniac het volgende:
Aight aight, I hear ya'll.
Come UFC 136 (8 oktober) gaan we terug naar het oude systeem.
Except.. maken we (te zijner tijd) een apart topic voor de picks!
Mensen (including me) die gewoon willen doorspelen op MMA Playground doen dat gewoon
#winning
Hij ging nog tegen Crocop vechtenquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:47 schreef Bootje84 het volgende:
Wat is Big Country Nelson trouwens van plan?
het was jajong zijn idee,maar die is alweer maanden zoek, leuk hoor, hier eerst de zooi veranderen en dan zelf niet komen opdraven wat een lul, zeg!quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Same, snap dat het makkelijker is dan om honderden posts af te gaan, maar het hier doen was wel leuker ja.
Het was gewoon een suggestie hoor, hij heeft ons niet gedwongen ofzoquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het was jajong zijn idee,maar die is alweer maanden zoek, leuk hoor, hier eerst de zooi veranderen en dan zelf niet komen opdraven wat een lul, zeg!
Jajong is op vakantie geloof ik.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het was jajong zijn idee,maar die is alweer maanden zoek, leuk hoor, hier eerst de zooi veranderen en dan zelf niet komen opdraven wat een lul, zeg!
Vrijwillig or otherwisequote:Op zaterdag 17 september 2011 17:39 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Jajong is op vakantie geloof ik.
ook daar hebben ze inet, behalve in het hotel van de staat!quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:39 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Jajong is op vakantie geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |