quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:23 schreef RacerDKB het volgende:
De laatste film was:
[..]
Wild At Heart, goed beantwoord door Tism!
Dus nu is het wachten op Tism.
Friends with benefitsquote:Op woensdag 28 september 2011 20:48 schreef Waaghals het volgende:
nog een makkelijke dan 22.22
[ afbeelding ]
Zag hem omhoog komen in active topicsquote:Op woensdag 28 september 2011 20:50 schreef Waaghals het volgende:
Zat je hier te f5-en ofzo
nooit reageert er hier iemand en dan plaats je een screenshot *pats*
maar het is goed natuurlijk.
Neequote:
Was idd reaping, sorry dat ik zo laat reageer.quote:
Te weinig mensen, en het duurt gewoon te lang. Als er genoeg mensen meedoen zoals in FMT dan ga je vanzelf elk kwartier wel een hintje droppen.quote:
Nee, het was al moeilijk zat om mensen mee te laten doen dus dat is geschraptquote:
Nee, dit is bij een tankstation. Zitten geen jochies in.quote:Op zondag 13 november 2011 15:40 schreef One_conundrum het volgende:
Zit dit jochie niet voor straf op zijn kamer? Ik krijg wel een vaag beeld bij dit plaatje
quote:
Okeequote:Op zondag 13 november 2011 18:04 schreef picodealion het volgende:
Nee dat was eerst de opzet, maar dat hoeft nu niet meer.
Heb jij de ondertiteling op Frans staan bij Source Code?
kloptquote:Op maandag 14 november 2011 16:19 schreef One_conundrum het volgende:
Omdat deze scene wel grappig is herkende ik em snel, dit is dat die auto doordraait en Bruce net mist. Toch?
Wow! haha, absoluut niet..quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:44 schreef DrDentz het volgende:
Ho in een keer raak, een echte Seagal kenner
Steven Seagal's jonge joare deel 1,2 of 3..quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:09 schreef RacerDKB het volgende:
Huh ik snap het niet, is de film al geraden dan? Dat het Steven Seagal is ziet iedereen wel denk ik, maar welke film?
Nee, zal straks nog ff een ander shotje posten, deze is idd wel erg donker zo te zien op mijn mobiel..quote:
..quote:Boyle said that the film was "so dark it would never get made".
Nee, die zitten niet in de cast..quote:Op woensdag 16 november 2011 16:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
DIe met Casey Affleck en Jessica Alba
Straks, als ik thuis ben, heb de film niet op mijn iPad staan..quote:Op woensdag 16 november 2011 16:51 schreef picodealion het volgende:
Nou doe dan nog maar gewoon een plaatje.
Nee..quote:
Nee..quote:Op donderdag 17 november 2011 13:50 schreef RacerDKB het volgende:
Super 8?
Doet me denken aan zo'n film waar een baby gekidnapt (?) is, en dan is er zo'n ongeluk, en komt er een biker met veel geweren die die baby opraapt en wegrijdt. Maar kan niet er op komen welke dat is.
Kan die halve film in m'n hoofd afspelen maar weet niet welke het is.
Da's te makkelijk..quote:Op donderdag 17 november 2011 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Kies dan gewoon een normale film, iets met Steven Seagal ofzo.
Dat had ik ook drie vragen op rij. Misschien moet je wat meer mainstreams kiezen of gewoon mee komen doen in Fok! Movie Triviaquote:Op donderdag 17 november 2011 17:45 schreef Tism het volgende:
Zal me weer eens niets verbazen als ik hier de enige ben die deze film heeft gezien, op het 68e internationale filmfestival te Venetie dit jaar, was deze film anders echt een publiekstrekker..
Ja..quote:Op donderdag 17 november 2011 20:40 schreef RacerDKB het volgende:
Hmm zou het Jeffrey Dean Morgan zijn of Javier Bardem?
Ik denk Jeffrey Dean Morgan, en de laatste film die ik met hem heb gezien is Watchmen, dus ik heb geen idee.
quote:Op zondag 20 november 2011 16:57 schreef picodealion het volgende:
Vette film trouwens. Ben nu halverwege, kijk vanavond verder maar ik ben benieuwd.
mwaquote:Op zondag 20 november 2011 16:57 schreef picodealion het volgende:
Vette film trouwens. Ben nu halverwege, kijk vanavond verder maar ik ben benieuwd.
haha, maar is hem nietquote:Op zondag 20 november 2011 17:45 schreef RacerDKB het volgende:
Lijkt wel dat kind van Modern FamilyNolan Gould
Nee..quote:
Nee joh die komt toch niet uit '77quote:Op maandag 21 november 2011 19:19 schreef One_conundrum het volgende:
James bond. uuuh
You only live twice?
Da's correct..quote:Op maandag 21 november 2011 19:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee joh die komt toch niet uit '77die is nog wel wat ouder.
De enige film die ik kan bedenken uit 1977 die al 1000 keer op TV is geweest is Smokey and the Bandit.
Weet ik niet want ik kijk hem nu nog.quote:Op maandag 21 november 2011 19:50 schreef BossBoss87 het volgende:
heeft hij een broer in de film die dood gaat?
hmm dan zit ik er waarschijnlijk naastquote:Op maandag 21 november 2011 19:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Weet ik niet want ik kijk hem nu nog.
Het is een Rapper!..quote:Op maandag 21 november 2011 19:49 schreef RacerDKB het volgende:
Wat een wonder
[ afbeelding ]
Deze moet te doen zijn.
Nee jij was eerder en ik heb geen films meer klaarstaanquote:Op donderdag 24 november 2011 19:42 schreef DrDentz het volgende:
Dat teddybeertje herinner ik ook niet meer, post jij maar een screen RacerDKB
Nee, dit is een shot waar het hele huis vol water staat. Weet niet meer waarom.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Is dat uit de rebelse periode van stenen door ramen gooien en broertjes pesten?
Ik vond er geen fuck aan.quote:
Mwa, het is niet echt een filmquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee, dit is een shot waar het hele huis vol water staat. Weet niet meer waarom.
[..]
Ik vond er geen fuck aan.
Thnx die ga ik dus niet kijkenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mwa, het is niet echt een filmTrailer was zo misleidend, Sean Penn vindt het eindresultaat ook maar raar. Beetje té experimenteel naar mijn idee, en het trok veel van dat elitaire pretentieuze artsy fartsy volk aan.
Maar genoeg filmdiscussie in dit topic denk ik
Wat pico zegt komt op hetzelfde neer, was geen fuck aan. Kunstfilm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |