Mortensen oid.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:25 schreef RacerDKB het volgende:
Godver volgens mij heb ik die gezien, ook met die dude van Lord Of The Rings, Viggo nog iets.
Cassel is tof.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Eastern Promises
Kerel hierboven is die engerd Vincent Kassel.
Juist ende correctquote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Eastern Promises
Kerel hierboven is die engerd Vincent Kassel.
Deed me denken aan dit Dirkjan stripjequote:
Deze moet makkelijker zijn:quote:Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef Boe-man het volgende:
Maar 23 dagen geduurd voor het juiste antwoord kwam
Die kerel aan de telefoon ziet eruit als Kees Prinsquote:Op maandag 6 juni 2011 23:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Deed me denken aan dit Dirkjan stripje
[..]
Deze moet makkelijker zijn:
[ afbeelding ]
Geen Nederlander geen Dial M.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Die kerel aan de telefoon ziet eruit als Kees Prins![]()
Maar een wilde gok, Dial M for murder?
The Great Gatsbyquote:Op maandag 6 juni 2011 23:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Deed me denken aan dit Dirkjan stripje
[..]
Deze moet makkelijker zijn:
[ afbeelding ]
Potverdikkiequote:Op donderdag 9 juni 2011 15:38 schreef sleppie het volgende:
the firm
met: Tom Cruise,
Jeanne Tripplehorn
Kut ik wist em ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jep!
Is 't wat eigenlijk, die film? Heb hem nog niet gezien.
1 acteur? Hoe dat zo? Zie op IMDB 7 namen staan (excl. Kevin Spaceys stem).quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:17 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Kut ik wist em ook
Ja is echt een goede film, met maar 1 acteur
Jup, echt een aanradert.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jep!
Is 't wat eigenlijk, die film? Heb hem nog niet gezien.
Ja oke de stem van de robot, maarja je ziet in principe maar 1 persoon de hele film.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:19 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jup, echt een aanradert.
En 2 acteurs Verbordbord, Kevin Spacey doet de stem van de robot.
Ohja en zijn vrouw en kinderen op een schermpje een keer, maar je ziet echt 99,9% van de tijd alleen maar de kop van Rockwell.
Mary and Maxquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:20 schreef picodealion het volgende:
Even een film die ik toevallig bij de hand heb:
[ afbeelding ]
Nee, het is wel een beetje ongelukkig screenshot wat betreft de film.quote:
Wel een herkenbare scene dus als iemand hem gezien heeft weet ie hem zoquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:32 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Nee, het is wel een beetje ongelukkig screenshot wat betreft de film.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:34 schreef Waaghals het volgende:
haha die is makkelijk, The Hulk natuurlijk
die zit op de bank
quote:
Nee.quote:
Posten die hap! Had waaghals maar wat sneller moeten zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:07 schreef picodealion het volgende:
Ik heb nog wel een moeilijke liggen anders.
Gezien dit topic al 5 keer gefaald is, ga ik nu meteen even een nieuwe opzet maken en doorvoeren.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:51 schreef picodealion het volgende:
Jawohl!
2,5 maand later gaat het spel weer rustig voort.
Ik denk dat er inderdaad fundamenteel wat anders moetquote:Op donderdag 8 september 2011 17:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Gezien dit topic al 5 keer gefaald is, ga ik nu meteen even een nieuwe opzet maken en doorvoeren.
Geef me een kwartiertje.
Enkele voorbeelden voor deze keer:quote:Regels:
Om het een beetje leuk te houden gelden er enkele regels:
• Welk moment je in de film kiest, mag je zelf weten. Maak het echter niet te makkelijk, een afbeelding van de iconische Reservoir Dogs-scene waar ze op rij richting de camera lopen is zo geraden, maar een willekeurig shot van een nietszeggende figurant kan natuurlijk ook niemand iets mee.
Misschien is het lastig om te bepalen welk frame je moet kiezen, zorg er gewoon voor dat je wel een paar herkenningspunten hebt, maar niet zo veel dat iedereen het kan raden.
• Afbeeldingen van Google halen is uitgesloten, hierbij kan je veel te makkelijk achterhalen welke film het is, ook al heb je hem niet gezien. Bestandsnamen verklappen vaak genoeg, en ergens anders uploaden heeft ook geen zin aangezien Google ook afbeeldingen kan herkennen en anders is er nog TinEye.
• Als je een film goed geraden heb, wacht dan niet te lang met het posten van een nieuw plaatje, zo bederf je het spelplezier van anderenDe regel is dat als er binnen 60 minuten geen nieuwe staat iemand anders hem mag posten
• Soms is het nogal te moeilijk, dan mag je hints/tips geven. Geef deze echter niet te snel, zodat anderen ook nog kunnen nadenken en gokken. Zorg voor een redelijke tijd tussen de tips, zeg 3 uur. Wanneer je de eerste hint geeft ligt aan de drukte in het topic, maar laten we maar uitgaan van een minimum van 6 uur zodat iedereen een kans heeft gehad in het topic te kijken.
Lost in translation?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:30 schreef RacerDKB het volgende:
En bij deze ook een nieuwe afbeelding:
[ afbeelding ]
Ik twijfelde wel of het Bill Murray was of nietquote:Op donderdag 8 september 2011 19:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jazeker, geweldige film.
Niet al te moeilijk denk ik
Idd, heb je ook wat vrijheid om een niet-te-makkelijk-niet-te-moeilijk shot te kiezen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:17 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ik twijfelde wel of het Bill Murray was of niet
Maar nu dus een random screenshot en niet meer op 22:22
2 keer de helftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
2 keer de helftEen kwart films?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |