Nee..quote:
Nee joh die komt toch niet uit '77quote:Op maandag 21 november 2011 19:19 schreef One_conundrum het volgende:
James bond. uuuh
You only live twice?
Da's correct..quote:Op maandag 21 november 2011 19:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee joh die komt toch niet uit '77die is nog wel wat ouder.
De enige film die ik kan bedenken uit 1977 die al 1000 keer op TV is geweest is Smokey and the Bandit.
Weet ik niet want ik kijk hem nu nog.quote:Op maandag 21 november 2011 19:50 schreef BossBoss87 het volgende:
heeft hij een broer in de film die dood gaat?
hmm dan zit ik er waarschijnlijk naastquote:Op maandag 21 november 2011 19:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Weet ik niet want ik kijk hem nu nog.
Het is een Rapper!..quote:Op maandag 21 november 2011 19:49 schreef RacerDKB het volgende:
Wat een wonder
[ afbeelding ]
Deze moet te doen zijn.
Nee jij was eerder en ik heb geen films meer klaarstaanquote:Op donderdag 24 november 2011 19:42 schreef DrDentz het volgende:
Dat teddybeertje herinner ik ook niet meer, post jij maar een screen RacerDKB
Nee, dit is een shot waar het hele huis vol water staat. Weet niet meer waarom.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Is dat uit de rebelse periode van stenen door ramen gooien en broertjes pesten?
Ik vond er geen fuck aan.quote:
Mwa, het is niet echt een filmquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee, dit is een shot waar het hele huis vol water staat. Weet niet meer waarom.
[..]
Ik vond er geen fuck aan.
Thnx die ga ik dus niet kijkenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mwa, het is niet echt een filmTrailer was zo misleidend, Sean Penn vindt het eindresultaat ook maar raar. Beetje té experimenteel naar mijn idee, en het trok veel van dat elitaire pretentieuze artsy fartsy volk aan.
Maar genoeg filmdiscussie in dit topic denk ik
Wat pico zegt komt op hetzelfde neer, was geen fuck aan. Kunstfilm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |