quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:10 schreef Dikkeh het volgende:
Maareh, zal ik ook eens een poging wagen. Geen grappen en grollen meer van mijn kant.
Angel-Joy![]()
Plastic_zakquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:18 schreef Plastic_zak het volgende:
Angel-Joy vind ik wel een lieve user
Verder Plastic_zak en Omdatappel
Zeg zulke dingen liever in het Engels, bvdquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Obvieuze aardman is obvieus.
Nee.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:20 schreef Dikkeh het volgende:
[..]
Zeg zulke dingen liever in het Engels, bvd
Groeten,
Henk & Ingrid
Ik denk dat Zweetteef een kloon is van Porsche1.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Obvieuze aardman is obvieus.
kom skype kom buitenspelenquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:37 schreef Trollscience het volgende:
Plastic_zak in ieder geval niet, die pijpt pepers tot een orgasme.
laten we het ff gezellig houdenquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:37 schreef Trollscience het volgende:
Plastic_zak in ieder geval niet, die pijpt pepers tot een orgasme.
Als je gezellig wilt doen, ga dan naar een SC. Dit is ONZ, de harde, ongecensureerde waarheid.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
laten we het ff gezellig houden
dus Plastic_zak had gelijk over wat hij over jou zei?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Als je gezellig wilt doen, ga dan naar een SC. Dit is ONZ, de harde, ongecensureerde waarheid.
Neen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
dus Plastic_zak had gelijk over wat hij over jou zei?
Kwa uiterlijk ja.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je vindt jezelf toch vreselijk?
Ik persoonlijk denk dat er een steekje loszit bij d'r maar dan op een manier dat we bij iedereen steekjes los zouden moeten halen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal het zeker doen als het nodig is; al moet ik ze alle vier af. Wat ElisaB belooft, dat doet ze
Dank je voor het compliment en zulks, maar ik doe het met veel liefde en plezier. Voor mij niet zoveel moeite en ik kan me - hoewel ik het nooit heb meegemaakt - best enigszins voorstellen hoe lastig het moet zijn voor simmu. Dus dan doe je dat voor elkaar
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:38 schreef Rezania het volgende:
Mensen die zichzelf de liefste user van FOK! vinden.
Je vergeet sarcastisch.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ow ja en het is onz, dus ook nog 1 ONZ-er voor de leuk. MarokkaanseKip, vanwege, lief, verdraagzaam, tolerant, vredelievend, zelfkritisch, schattig. Of iig een groot aantal daarvan
het is ook wederzijdsquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:47 schreef Stokstaart het volgende:
Jullie zijn allemaal kansloze honden voor mij.
Welke nominaties zijn er allemaal. wellicht ook 'grootste troll' ?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:07 schreef BrandX het volgende:
we zullen het begin januari weer weten
ik wil haar ook nomineren maar in een nog niet bestaand topicquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Waar is Mief (MYV) trouwens. Zij opende ooit een topic in my defense.. Ik nomineer haar!
Dan ga ik vast voor de derde plekquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Welke nominaties zijn er allemaal. wellicht ook 'grootste troll' ?
die wilde ikquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan ga ik vast voor de derde plek
Jij bent gewoon een kloon van Oostblokker toch?quote:
neequote:Op vrijdag 9 september 2011 23:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een kloon van Oostblokker toch?
Jij bent 2e plek, eerste plek is voor porsje.quote:
owh Oké, ook goedquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent 2e plek, eerste plek is voor porsje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |