Heerlijk! Zowel eten als schiphol rijden. Veel plezier op Kreta! Genoeg getraind voor de kloof?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow...
Hoe is het met je vreetsteentjes XM?
Eten staat op (bloemkool, vis, gepofte aardappelen) en komkommersalade en rode bieten, dan douchen en op bed.
Om 1.15 opstaan, 450 kwark eten, schiphol rijden.
Nou dat is ook niet lief.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:38 schreef Viking84 het volgende:
O hai. Wat een dag weer. Insert schietsmiley gericht op poppetjes van een andere afdeling. Straks poffertjes en cola. En het is weekend, ook best tof.
Dat dacht ik dus ook.quote:
Tandjesquote:
geloof me: ze hebben t verdiendquote:
Oh d'oh! Dat kon ik wetenquote:
Hmm zo'n soort verhaal heb ik ook wel van mijn vriendje, over de Sascha.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet overigens niet in hoeverre ik Dolcis in het dure segment vind vallen. Daar kom ik ook nog wel. En de zool van Marks schoen was binnen een half jaar gescheurd en nu wil hij daar nooit meer schoenen kopen. Zo kan het dus ook.
Ik ben al thuis hoor, genieten van mijn halve weekendquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:27 schreef Viking84 het volgende:
Overigens posten jullie wel veel. Dat jullie daar tijd voor hebben tijdens het werk. Het komt niet eens in mij op om tijdens het werk te fokken.
Ik ben heel druk bezig met SOGen vandaag. Hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:27 schreef Viking84 het volgende:
Overigens posten jullie wel veel. Dat jullie daar tijd voor hebben tijdens het werk. Het komt niet eens in mij op om tijdens het werk te fokken.
Ja, alleen deze week even niet gegaan vanwege last van spierpijn en m'n knie, wel daarnet gesport in de sportschoolquote:
Denk dat die banen van die mensen verschillen van die van jou.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:31 schreef Viking84 het volgende:
Ja ik heb t niet over nu en ook niet over jou. Ik lees elke dag in de trein bij en t valt me op dat bepaalde mensen bijna de hele dag hier lijken te zitten. Vind ik best not done in de baas zn tijd
. Of je hebt t niet druk genoeg, dat kan ook nog
.
quote:
Hoe lang ga je deze keer Uniek? Ben wel een beetje jaloers op je Samariakloofwandeling! Die was nog niet open toen wij er waren van de lente. Ik wil uitgebreid (foto)verslag als je terug komt!!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wi gaan zo maar eens douchen en slapen. 1.15 uur gaat de wekker, dan heb ik klaarstaan: 300 ml kwark en 200 ml vla.
Natuurlijk gaat mee/: speltboterhammen met kaas, appels, mineola's, peren, mueslirepen en gekookte eitjes.
Planning FTW
Ik voel me niet perse aangesproken, maar mijn werkende leven speelt zich niet exclusiefquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:31 schreef Viking84 het volgende:
Ja ik heb t niet over nu en ook niet over jou. Ik lees elke dag in de trein bij en t valt me op dat bepaalde mensen bijna de hele dag hier lijken te zitten. Vind ik best not done in de baas zn tijd
.
Zoiets hier dus.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat die banen van die mensen verschillen van die van jou.
Ik ben 24/7 bereikbaar en FOK! op dode punten/in de wacht hangende enz enz.
Als je het voor jezelf maar kan verantwoorden is het prima.
Zolang ik m'n werk goed doe, zie ik geen probleem eigenlijkquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:31 schreef Viking84 het volgende:
.
De tvserie? Tof!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Awww net van vriendje de dvd-box van Avatar gekregen
Zoo dat doe je goed!!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wi gaan zo maar eens douchen en slapen. 1.15 uur gaat de wekker, dan heb ik klaarstaan: 300 ml kwark en 200 ml vla.
Natuurlijk gaat mee/: speltboterhammen met kaas, appels, mineola's, peren, mueslirepen en gekookte eitjes.
Planning FTW
FTWquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:54 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik voel me niet perse aangesproken, maar mijn werkende leven speelt zich niet exclusief
af tussen 9 en 5. Het nieuwe werken!
Het is niet alsof ik meer dan 1x van huis ga héquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Lol. En ik maar haten op mn bereikbaarheidsdiensten!
Ja!quote:
SPOILER: eeksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Hmm je doet jezelf te kortquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:23 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, dat vind ik niet leuk staan
Vik je humeur komt voorbij lopenquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik doe alleen de onderkant met eye-liner, m'n wimpers boeien mij ook niet. En anderen zien niet eens of ik wel of niet make-up op heb, dus waarom doe ik het eigenlijk?
.
Je manier van typen Vikquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom?. Omdat ik geen make-up op doe?
.
Ik ben vegetariër, dus die vis gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pomptidom!
Welkom Lago!*insert standaard vragen over vis en broccoli*
Mo ik weet niks van make-up maar vind het er geloof ik wel naturel uitzien en da's puik![]()
Waslijstje![]()
Pre-O: snee brood met nutella-restje
S: uur fiësta-danslesje
S: uur callanetics
O: twee sneetjes met rosbief en een groot glas aardbeienmelk
T: speculaasje
L: twee sneetjes met champignonpaté
T: best veel wortels
T: gekookt eitje
D: teriyaki-biefstuk met peultjes, champignons, lente-ui en een beetje rijst *propvol dus merendeel rijst laten liggen*
T: nog sap oids bij een vriend denk ik
Nou beter dan dat kunnen we dan niet verwachten toch!quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:06 schreef Lago het volgende:
[..]
Ik ben vegetariër, dus die vis gaat hem niet worden.En aan broccoli ben ik aan het werken! Ik heb er jarenlang een enorme afkeer van gehad, maar nu probeer ik het af en toe toch door de pasta saus heen te sneaken en da's best lekker!
En wat is champignonpaté?Is dat echt champignons en verder geen vlees? Want dan lijkt dat me ook wel wat.
Men gaat naar een of ander heel schattig lunch tentje in Utrecht waarvan ik de naam ben vergeten en bestelt de vegetarische dagquiche.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en die quiche met pompoen en geitenkaas, hoe fixt men dat?
Er bestaat wel echt champignonpaté! Van Tartex (nog meer smaken)quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:06 schreef Lago het volgende:
[..]
Ik ben vegetariër, dus die vis gaat hem niet worden.En aan broccoli ben ik aan het werken! Ik heb er jarenlang een enorme afkeer van gehad, maar nu probeer ik het af en toe toch door de pasta saus heen te sneaken en da's best lekker!
En wat is champignonpaté?Is dat echt champignons en verder geen vlees? Want dan lijkt dat me ook wel wat.
Ik heb dat wel eens gekocht in andere smaken, maar ik geloof dat ik dat toen best wel vies vond.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Er bestaat wel echt champignonpaté! Van Tartex (nog meer smaken)
[ afbeelding ]
Ik ben er zelf ook geen enorme fanquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:14 schreef Lago het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gekocht in andere smaken, maar ik geloof dat ik dat toen best wel vies vond.Maar toch bedankt voor de link!
En oeh, dat klinkt ook echt lekker XcUZ_Me.Pompoen is sowieso heul lekker.
Ik vond de vegetarische tuinkruiden paté van de AH eigenlijk best wel oké. Al heb ik die ook al tijden niet gegeten, ik ben sowieso eigenlijk niet zo van het brood.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:16 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook geen enorme fan. Ik hou volgens mij gewoon niet van paté, van de structuur, al heb ik nog nooit een 'vleespaté' gegeten, maar in m'n gedachten vind ik het niet lekker
.
Die hadden wij vroeger volgens mij wel vaker! Ik vind de vegetarische gerookte ham (plakjes) van de AH (XL) lekkerquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:20 schreef Lago het volgende:
[..]
Ik vond de vegetarische tuinkruiden paté van de AH eigenlijk best wel oké. Al heb ik die ook al tijden niet gegeten, ik ben sowieso eigenlijk niet zo van het brood.
Brr, toen ik nog vlees at gruwelde ik al echt van ham, dus dat lijkt me niks.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Die hadden wij vroeger volgens mij wel vaker! Ik vind de vegetarische gerookte ham (plakjes) van de AH (XL) lekker.
Mijn ouders zijn vegetariër, dus ik heb van huis uit nooit vlees gegeten/leren eten. Ik ben al jaren uit huis en proef af en toe wat vlees, maar ik vind het meestal niet lekker. Ik eet heel af en toe wat vlees wat ik wel lust (nooit bij het avondeten overigens) en eet wel visquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:26 schreef Lago het volgende:
[..]
Brr, toen ik nog vlees at gruwelde ik al echt van ham, dus dat lijkt me niks.Ben jij ook vegetariër, dat je ook vegetarisch broodbeleg eet?
En da's wel wat makkelijker ja XM.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, zeg maar XM, das veul makkelijker
Copy-paste.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]. You made me lol. Wel zielig als ze elke keer je naam voluit bleef typen. Dat is echt geen sinecure. Ik kan het nog steeds niet zonder te checken
.
quote:
Hij luistert vast ook naar "hey jij!"quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:55 schreef Phaidra het volgende:
Of Viz, luistert hij ook wel naar![]()
![]()
Voor het eten nog even hardgelopen, maar dat was best zwaar. Blijkbaar is heul veel lopen niet genoeg om de conditie op peil te houden.
Die heb ik ook een tijdje geprobeerd te eten, maar ik vind de smaak te sterk van dat vegabroodbeleg van de AH.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Die hadden wij vroeger volgens mij wel vaker! Ik vind de vegetarische gerookte ham (plakjes) van de AH (XL) lekker.
Kan ik me wel voorstellen. Ik vind ook alleen die smaak lekker, alle andere nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:02 schreef KathyH. het volgende:
[..]
Die heb ik ook een tijdje geprobeerd te eten, maar ik vind de smaak te sterk van dat vegabroodbeleg van de AH.
Kun je niet 's ochtends voordat je gaat lopen iets kleins eten wat niet zwaar valt? Eet altijd yoghurt (dat wordt dus kwarkquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij luistert vast ook naar "hey jij!".
Hoe vaak per week loop je eigenlijk en hoe lang loop je al zo vaak?
Ik loop nu nog maar twee keer per week: doordeweeks 5 km (en dat is vooral mentaal zwaar, om 6:15 m'n bed uit als alle straatlantaarns nog branden) en in het weekend dus > 10 km. Merk dat dat voor mij wel voldoende is, alleen vind ik het 's ochtends vroeg zo zonder ontbijt lastig om echt harder te lopen. Er kan nog wel een schepje bovenop. Na het werk lopen zou voor mij ook niet werken, denk ik... zeker niet voor het eten! Hongerrr als ik thuis kom
.
Shiitake filet oid vond ik ook vies! Filet americain ook. Toen heb ik het zo'n beetje opgegeven, want veuls te duur voor iets wat ik niet lekker vind.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen. Ik vind ook alleen die smaak lekker, alle andere niet. Ik eet graag hütenkäse met wat komkommer en alfalfa
.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
OMG, hotel ibiza op NL3. Ronald Plasterk moet weten wat ie aangericht heeft
Rutger en Dominique zitten 3 maanden in een villa op ibiza voor een sarcastische versie van Felderhof. Met veel champagne en oesters, Barbara Barend, Guido Wijers en natuurlijk Plasterk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zit flikken te kijken, dus doe eens een vrije vertaling?
Nee, heb weinig tijd 's morgens (opstaan, omkleden, rennen) en moet m'n eten toch wel 5 kwartier laten zakken, wil ik geen steken krijgen. Als ik wil eten van tevoren, moet ik m'n wekker om 5 uur zetten. Dat is in de zomer nog wel eens een leuk grapje, maar nu nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:06 schreef KathyH. het volgende:
[..]
Kun je niet 's ochtends voordat je gaat lopen iets kleins eten wat niet zwaar valt? Eet altijd yoghurt (dat wordt dus kwark) voor het zwemmen 's ochtends, anders kom ik niet vooruit.
![]()
Oh en uniek: fijne vakantie!
Ik doe het te onregelmatig eigenlijk. 2x in de week is de bedoeling, maar ik laat me erg makkelijk weerhouden bij slecht weerquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij luistert vast ook naar "hey jij!".
Hoe vaak per week loop je eigenlijk en hoe lang loop je al zo vaak?
Ik loop nu nog maar twee keer per week: doordeweeks 5 km (en dat is vooral mentaal zwaar, om 6:15 m'n bed uit als alle straatlantaarns nog branden) en in het weekend dus > 10 km. Merk dat dat voor mij wel voldoende is, alleen vind ik het 's ochtends vroeg zo zonder ontbijt lastig om echt harder te lopen. Er kan nog wel een schepje bovenop. Na het werk lopen zou voor mij ook niet werken, denk ik... zeker niet voor het eten! Hongerrr als ik thuis kom
.
Haha oké. Steken zijn niet goed nee. 5 uur ook niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, heb weinig tijd 's morgens (opstaan, omkleden, rennen) en moet m'n eten toch wel 5 kwartier laten zakken, wil ik geen steken krijgen. Als ik wil eten van tevoren, moet ik m'n wekker om 5 uur zetten. Dat is in de zomer nog wel eens een leuk grapje, maar nu niet. Ik moet gewoon niet zeuren en harder lopen
. Tien minuutjes inlopen en dan gewoon het tempo opschroeven
.
Vind ik allebei ook vies!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:11 schreef KathyH. het volgende:
[..]
Shiitake filet oid vond ik ook vies! Filet americain ook. Toen heb ik het zo'n beetje opgegeven, want veuls te duur voor iets wat ik niet lekker vind.
HüttenkäseMet komkommer idd!
En ik doe vaak wat (gedroogde
) basilicum.
Het is zelden 5 dagen achter elkaar net op het moment dat jij wilt rennen slecht weer, dus dat is een slechte smoesquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik doe het te onregelmatig eigenlijk. 2x in de week is de bedoeling, maar ik laat me erg makkelijk weerhouden bij slecht weer. Bij 3x in de week kan ik uitbouwen (langer/sneller lopen) en met 2x blijf ik stabiel. Maar omdat ik dus weinig regelmaat kan vinden, moet ik steeds weer opnieuw opbouwen. Nu ook maar ca 25 min gerend met een paar min lopen inbegrepen.
Ja, ik experimenteer nu met lopen voor het eten, omdat het na het eten donker is. 'S ochtends ligt me helaas niet en sowieso wordt het dan ook al snel te donker. Ik moet wel opletten dat ik wat extra eten meeneem naar m'n werk dan.
Laat maarquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Rutger en Dominique zitten 3 maanden in een villa op ibiza voor een sarcastische versie van Felderhof. Met veel champagne en oesters, Barbara Barend, Guido Wijers en natuurlijk Plasterk.
Nee hoor, ik vind het niet zo raar. En bij begrafenissen van mensen die je nauwelijks kent is het ook vaak omdat je de nabestaande(n) wel goed kent en het heel naar is om die zo heel verdrietig te zien. Toen ik naar mijn eerste begrafenis ging van iemand die ik niet zo goed kende wist ik ook niet dat dat zo werkte en had ik geen zakdoek meegenomen. Dat was dom. Mijn halve mouw zat onder de tranen en het snot.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:19 schreef Viking84 het volgende:
De gratis krantjes stonden vandaag bol van 11 september. Wat ik best een stomme opmerking vond: iemand zei dat mensen die er niet bij zijn geweest niet mochten huilen. Maar dit is iets zo groots en zo ergs dat je daar zelfs als complete buitenstaander toch niet níet emotioneel van kunt worden?. Of ben ik gewoon een jankerd? Ik vind het al vervelend genoeg om te huilen op begrafenissen van mensen die ik amper ken.
Ok, gelukkig maarquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het niet zo raar. En bij begrafenissen van mensen die je nauwelijks kent is het ook vaak omdat je de nabestaande(n) wel goed kent en het heel naar is om die zo heel verdrietig te zien. Toen ik naar mijn eerste begrafenis ging van iemand die ik niet zo goed kende wist ik ook niet dat dat zo werkte en had ik geen zakdoek meegenomen. Dat was dom. Mijn halve mouw zat onder de tranen en het snot.
Ja oké, maar ik heb op sommige dagen in de week ook andere verplichtingen. Soms heb ik echt maar 1 doordeweekse dag tijd om te rennen en als het dan regent... Maar meestal heb ik wel 2 opties en dan het weekend nog.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is zelden 5 dagen achter elkaar net op het moment dat jij wilt rennen slecht weer, dus dat is een slechte smoes. Ik heb woensdag niet gelopen, omdat het zou gaan regenen. Toen heb ik het dus verplaatst naar vandaag. Maakt mij weinig uit wanneer ik precies ga, als er maar minstens een dag tussen twee keer lopen zit
. En bij voorkeur ga ik middenin de week en in het weekend
.
Meer eten meenemen is ook een goeie, moet ik ook doen. Vandaag een heerlijk broodje gezond gehad
. Van Délifrance. Ik weet niet wat ze in die bolletjes doen, maar ze waren zo lekker!
Hihi dat heb ik door jaquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hey, ik zei niet dat het goed was! Dit is een nieuw soort erger-tv
True, ik was even vergeten dat jij niet 's ochtends looptquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja oké, maar ik heb op sommige dagen in de week ook andere verplichtingen. Soms heb ik echt maar 1 doordeweekse dag tijd om te rennen en als het dan regent... Maar meestal heb ik wel 2 opties en dan het weekend nog.
quote:
Ja 's ochtends lopen zou het plannen een stuk makkelijker maken. Maar de paar keer dat ik het probeerde was ik echt een vaatdoekquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True, ik was even vergeten dat jij niet 's ochtends loopt. Het enige wat mij 's ochtends tegen kan houden is het weer of slaapgebrek. En als het niet regent en ik heb goed geslapen, dan heb ik echt geen excuus en moet ik gewoon gaan
. Zoals vanochtend
.
Ik las in eerste instantie iets anders, maar het is nog geen half 12quote:
Ergens welquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie iets anders, maar het is nog geen half 12.
Qweaquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie iets anders, maar het is nog geen half 12.
^^quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat die banen van die mensen verschillen van die van jou.
Ik ben 24/7 bereikbaar en FOK! op dode punten/in de wacht hangende enz enz.
Als je het voor jezelf maar kan verantwoorden is het prima.
Mascara laat je ogen vaak meer spreken en maakt je blik meer open....quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik doe alleen de onderkant met eye-liner, m'n wimpers boeien mij ook niet. En anderen zien niet eens of ik wel of niet make-up op heb, dus waarom doe ik het eigenlijk?
.
je weet dat aarbeienmelk like a gazillion calories heeft en heeel veel suikerquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pomptidom!
Welkom Lago!*insert standaard vragen over vis en broccoli*
Mo ik weet niks van make-up maar vind het er geloof ik wel naturel uitzien en da's puik![]()
Waslijstje![]()
Pre-O: snee brood met nutella-restje
S: uur fiësta-danslesje
S: uur callanetics
O: twee sneetjes met rosbief en een groot glas aardbeienmelk
T: speculaasje
L: twee sneetjes met champignonpaté
T: best veel wortels
T: gekookt eitje
D: teriyaki-biefstuk met peultjes, champignons, lente-ui en een beetje rijst *propvol dus merendeel rijst laten liggen*
T: nog sap oids bij een vriend denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
ben blij dat het werktquote:
quote:
je kan hooguit spierpijn krijgen, dat overleef je welquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
hoho ik heb geoefend hé nu nog volhouden
Maar pijn doet het niet dus het mag (althans zal het de volgende keer even vragen, roeien mocht ook en fietsen ook dus..).
Dat komt niet door die lipoedeem krampjes heenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:36 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je kan hooguit spierpijn krijgen, dat overleef je wel
Pardon?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat komt niet door die lipoedeem krampjes heen
Ja hoi, namen en rugnummers willen we!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:31 schreef Viking84 het volgende:
.
Ja, heel herkenbaar. Zo zag ik eens een paar supermooie veel te dure schoenen. Ik de winkel in om te kijken bleken, ze net niet m'n maat te zijn. Om mezef gerust te stellen heb ik ze gepast, zodat ik wist dat ze me niet pasten en ik opgelucht naar huis kon gaan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:41 schreef Viking84 het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je, als je iets dat je wilde kopen toch niet kunt kopen omdat het niet in jouw maat is o.i.d., toch ook wel een beetje opgelucht bent, omdat je het geld nu iig in je zak kunt houden?.
SPOILER: De rest is geschiedenis.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
1000 mg visolie, waarvan 300 gram omega-3. Dat is een redelijk normale verhouding.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:36 schreef _aurum_ het volgende:
dus als ik 'm goed snap dan neem je 3 kinder pilletjes en dan heb je 900mg visolie in je systeem. Neem je echt maar 3 pilletjes dan?
En de volwassen pil is ook 300 mg visolie. Hoeveel neem je er daar van?
Welke visolie neem jij en hoeveel EPA/DHA zit erin?quote:Ik neem 6 gram visolie atm met die kinderdingen zou ik echt een bucketload aan pillen weg moeten werken
deze, volgens mij had manlief er gelijk 12 besteldquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:43 schreef loveli het volgende:
[..]
1000 mg visolie, waarvan 300 gram omega-3. Dat is een redelijk normale verhouding.
[..]
Welke visolie neem jij en hoeveel EPA/DHA zit erin?
Ik mis volgens mij iets van een linkje of plaatje.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:52 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
deze, volgens mij had manlief er gelijk 12 besteld
Goede prijs/omega-3 verhouding.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:53 schreef _aurum_ het volgende:
http://www.powersupplemen(...)/visolie-omega-3.php
ik ben moe
quote:
Kun je ook goede l-tyrosine en l-tryptofaan vinden?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:53 schreef _aurum_ het volgende:
http://www.powersupplemen(...)/visolie-omega-3.php
ik ben moe
http://www.bulkpowders.co.ukquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Kun je ook goede l-tyrosine en l-tryptofaan vinden?
Ik heb pillen gekregen van de HA. Tegen de buikpijn. Mag het zelfs preventief innemen als ik weet dat ik iets ga eten waar ik last van krijg (zoals noten/pittig). Best fijn, dan hoef ik halverwege een diner niet dubbel te klappen van de pijn. Duspatalin heet dat spul.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nallie en eventuele anderen: ik heb ook geen voedselallergie, al zei de assistente dat dat eventuele gevoeligheid voor bepaalde voedingsmiddelen niet uitsluitDus eigenlijk weet ik nog niks
Want spastische darm is nu het meest logisch, maar daar schijnt weinig aan te doen te zijn, afgezien van meer drinken (ben ik al mee bezig
) en eventueel voedingspatroon aanpassen (maar wat werkt is voor ieder verschillend). De huisarts had wel gezegd dat ik als ik veel last hou, eventueel met een diëtiste kan gaan babbelen.
Hij was op lowlands! Ik wilde er naartoe, maar stond in de rij voor de ingang.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:00 schreef Phaidra het volgende:
Over hersenen gesproken, het boek 'We zijn ons brein' van Dick Swaab is érg interessant. Hij schrijft ook leuk.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:50 schreef Viking84 het volgende:
Dromen dat je moeder dood is sucks big time. Dit is voor het eerst -iig in mn volwassen leven- dat ik huilend wakker word. Bah.
Ahw, dat klinkt heel naar... Gevoel kan heftig zijn dan hè. Boekje lezen oid om jezelf af te leiden voordat je weer verder slaapt?quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:50 schreef Viking84 het volgende:
Dromen dat je moeder dood is sucks big time. Dit is voor het eerst -iig in mn volwassen leven- dat ik huilend wakker word. Bah.
oh meh, dat heb ik ook een paar keer gehad word je helemaal naar van hequote:Op zaterdag 10 september 2011 01:50 schreef Viking84 het volgende:
"Geachte..., uiteraard heb ik voor *insert datum vrijaf gevraagd, helaas is dat niet gehonoreerd.quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:45 schreef kwakz0r het volgende:
goeiemorgen!vik, rot is dat. ik werd laatst huilend wakker omdat ik gedroomd had dat ik m'n vriendje had bedrogen en daarna was er een heel drama enzo.
vanochtend ook niet fijn wakker geworden. boze mail van proefschrift begeleider (we hebben geen contact meer over proefschrift momenteel) omdat ik woensdag niet naar de promotie van een van de mensen uit de onderzoeksgroep kom. alsof ik dat doe omdat ik er niks om geef! ik heb verdorie vrij gevraagd en niet gekregen, noch voor de bruiloft die ik ook deze week heb en waar ik in de kerk zou zingen... bah. t is zo naar als iemand altijd t slechtste van je denkt!
Stukje teruggelezen en snap wel waar de droom vandaan komt, volgende keer ander gespreksonderwerp voor het slapen gaan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:50 schreef Viking84 het volgende:
ik snap t wel. school heeft vorig jaar een vernietigend rapport van de inspectie gehad. o.a. op lesuitval en rendement. status: zwak gekregen voor alle afdelingen. Afgelopen jaar het roer helemaal omgegooid, enorme verbeteringen, maar daarbij hoort ook het streng tegengaan van lesuitval door andere dingen dan ziekte of cao-voorwaarden.quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!voor Vik en Kwak (stom dat je daarvoor geen vrij kreeg zeg...)
*mooi* *stil*quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
"Geachte..., uiteraard heb ik voor *insert datum vrijaf gevraagd, helaas is dat niet gehonoreerd.
Het is vervelend door uw mail het gevoel te krijgen dat u vindt dat ik onvoldoende tracht deze gelegenheid bij te wonen. Ik wens u en *insert naam van de promovendus een fijne dag toe."
Ook teruggelezen, maar ik zie niks?quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:14 schreef MarMar het volgende:
Stukje teruggelezen en snap wel waar de droom vandaan komt, volgende keer ander gespreksonderwerp voor het slapen gaan?nare dromen zijn dat!
Woei!quote:Oh en de weegschaal is al bijna klaar met de "vakantieschade", nog maar 1 kg te gaanHelft was denk ik gewoon vocht.. iets met bier en wijn
Duvel: "Zet eens uitquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:28 schreef kwakz0r het volgende:
ik word vrolijk van de nyan cat non-stop pagina
Jij staat er ook dichter bijquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
*mooi* *stil*
ik heb iets uitvoeriger en informeler gereageerd...wel netjes hoor
Ik denk dat heel veel gewoon vocht was, en zoveel was er ook niet bijgekomen hoorquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:35 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje Marmar wat goed! Hoe doe je dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Klinkt goddelijk!quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel gewoon vocht was, en zoveel was er ook niet bijgekomen hoorvalt allemaal reuze mee. Behalve de wijntjes en biertjes hebben we overwegend heel gezond gegeten en zelf gekookt. Ik heb zelfs maar 3 keer ijs gehad
wel gelijk enorme hoeveelheden want versgemaakt chocoladeijs met geroosterde amandelen die nog warm zijn in je mond kan ik niet zo goed weerstaan
quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:43 schreef _Calimero_ het volgende:
Iemand was benieuwd of mijn nieuwe haar ook leuk zou zitten als het niet door de kapper was gestyled.
Zie hier:Ik heb de eerste foto niet gezien, maar ik vind dit iig prachtig! Wat een filmsterkrullen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel ik neem een bakje mijn Mr de restquote:
Oeh ja dat snap ikquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel gewoon vocht was, en zoveel was er ook niet bijgekomen hoorvalt allemaal reuze mee. Behalve de wijntjes en biertjes hebben we overwegend heel gezond gegeten en zelf gekookt. Ik heb zelfs maar 3 keer ijs gehad
wel gelijk enorme hoeveelheden want versgemaakt chocoladeijs met geroosterde amandelen die nog warm zijn in je mond kan ik niet zo goed weerstaan
Nou zeg dat welquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik heb de eerste foto niet gezien, maar ik vind dit iig prachtig! Wat een filmsterkrullen!
Ikquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:40 schreef Lago het volgende:
Oeh, jij bakt je eigen brood?Dat lijkt me echt tof! Maar hier in huis hebben we alleen een crappy combi-magnetron, dus ik gok dat dat geen succes zou worden.
Dat suckt idd bigtime. Vooral als je jezelf in allerlei bochten hebt gewrongen om het voor iedereen/alles goed te doen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:45 schreef kwakz0r het volgende:
......... bah. t is zo naar als iemand altijd t slechtste van je denkt!
Waarom de sad smilie... hoe zit het met jouw zus?quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:57 schreef Ml-etje het volgende:
Het is zus week! Als je een zus hebt, biologisch of vanuit het hart, die je heeft kunnen laten lachen, die je aan het huilen bracht, voor je heeft gebeden, je een dikke knuffel gaf en geeft, je heeft zien falen, die voor je heeft gejuicht en je helpt je sterk te houden, kopieer dit dan en plak het op je prikbord als je zo'n geweldige zus hebt!!♥
quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:57 schreef Ml-etje het volgende:
Het is zus week! Als je een zus hebt, biologisch of vanuit het hart, die je heeft kunnen laten lachen, die je aan het huilen bracht, voor je heeft gebeden, je een dikke knuffel gaf en geeft, je heeft zien falen, die voor je heeft gejuicht en je helpt je sterk te houden, kopieer dit dan en plak het op je prikbord als je zo'n geweldige zus hebt!!♥
Nou inderdaad zeg!quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik heb de eerste foto niet gezien, maar ik vind dit iig prachtig! Wat een filmsterkrullen!
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:01 schreef _Calimero_ het volgende:
Sjonge. ik dacht dat er iets met ML's zus was gebeurd en dat dit serieus was![]()
Ik heb trouwens iemand op mijn facebook (ook echt een LEUK en SLIM iemand) die dat vage gedoe van pink ribbon met zoveel weken en ik heb zin in xxx heeft staan op dr prikbord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Sorryquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:01 schreef _Calimero_ het volgende:
Sjonge. ik dacht dat er iets met ML's zus was gebeurd en dat dit serieus was![]()
Ik heb trouwens iemand op mijn facebook (ook echt een LEUK en SLIM iemand) die dat vage gedoe van pink ribbon met zoveel weken en ik heb zin in xxx heeft staan op dr prikbord
http://nyan.cat/quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:12 schreef Ewelina het volgende:
Kut buurman. Ik zit me serieus af te vragen of ik nu de politie kan bellen. Wat een pleurisherrie.
Daar heb ik mezelf ook mee. En hij heeft een betere stereo dan ik.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
http://nyan.cat/
En dan heel hard!
quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:18 schreef KathyH. het volgende:
Whoooooooo![]()
![]()
Ik wist niet wat dat nyan.cat was dus ik klikte. En het geluid stond niet zacht! Nu ben ik op de hoogte.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij gaan deze zaterdag maar eens enerverend beginnen door een nieuw droogrek aan te gaan schaffen bij de Marskramer.
Toedels![]()
.
Oew! Heftig! Succes bij de keuze!quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij gaan deze zaterdag maar eens enerverend beginnen door een nieuw droogrek aan te gaan schaffen bij de Marskramer.
Toedels![]()
.
Knap van je, had ik niet gekund!quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:26 schreef Mixende_match het volgende:
Ik zat gisteren op een verjaardag, en de vrouw naast mij had dat pink ribbon gezeik ook in dr naam staan. En 2 mannen vroegen dus: Jaa wat is dat nou? En waarom zeg je het niet? ben je zwanger?
En zij maar lachen 'Ooooh jullie raden het noooooit! Ik ga het lekker niet zeggen!!!'![]()
En ga zo maar 10 minuten door. Ik was in staat op te zeggen, dat het van dat achterlijke kinderachtige gedoe was voor pink ribbon..
Maar ik heb me ingehouden
Ik vind m wel gezellig eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:34 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb Nyancat al 1100 seconden aanstaan.
Datquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Knap van je, had ik niet gekund!
Volgens mij blijf ik dit echt de hele dag per ongeluk neuriën.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind m wel gezellig eigenlijk.
Je herkent gewoon de kinderen van Prins Constantijn?quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:57 schreef Viking84 het volgende:
Er kwam net weer smurrie op mij terecht vanuit de lucht. Geen idee wat het was.
En ik zag Prins Constantijn bij het postkantoor. Dat is pas weird
. Eerst zag ik één van de kinderen en ik dacht: "Huh, is dat niet...?"
.
ik zou de beste man zelf niet eens herkennenquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je herkent gewoon de kinderen van Prins Constantijn?
Ik weet niet/nauwelijks wie het is
Same herequote:Op zaterdag 10 september 2011 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zou de beste man zelf niet eens herkennen!
quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:02 schreef Viking84 het volgende:
Ja, dat zei Mark ook al. Maar goed, ik ben een redelijke koningshuiskenner en dat kind was me bijgebleven, omdat ik het niet echt een mooi kind vond
.
Ik vind het een beetje zielig om dat van kinderen te zeggen, maar dit was de oudste dochter en ze heeft het meeste weg van haar moeder, ook niet een hele knappe vrouw. Al is dat de laatste jaren wel flink verbeterd.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
Net zo lelijk als die draken die bruidskinderen waren bij het huwelijk van William en Kate?
Dat kindje van Jordan & Peter Andre was ook zo gruwelijk lelijk als baby. Maar is volgens mij wel leuk opgedroogdquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zielig om dat van kinderen te zeggen, maar dit was de oudste dochter en ze heeft het meeste weg van haar moeder, ook niet een hele knappe vrouw. Al is dat de laatste jaren wel flink verbeterd.
Was geen vriendin van mij, ik was op een verjaardag van een vriendin (en die was weer bevriend met haar), dusja... Als het een vriendin of bekende was geweest had ik het wel gedaan haha.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Knap van je, had ik niet gekund!
Iemand die weet hoe het kind van Constantijn heetquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:08 schreef Amsel het volgende:
Vik, ik zou Eloise ook zo herkennen hoor! Die wenkbrauwen hè
^^. Koningshuis weet ik niks van. Ik ken net Beatrix, Alexander & Maxima en de kids.. (allen iets met een A toch?)quote:
Hoe heette ze ook alweer? Princess Tiaami ofzo?quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat kindje van Jordan & Peter Andre was ook zo gruwelijk lelijk als baby. Maar is volgens mij wel leuk opgedroogd
En de prinses die iets in gebarentaal ging zeggen en zei dat de dove kinderen haar mochten uitlachen als ze het fout deedquote:
Ik zat laatst bij Jaime, de zoon van Irene, in de trein! ik herkende hem overigens vooral vagelijk, en heb de naam er later bijgezocht. t was m wel!quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:02 schreef Viking84 het volgende:
Ja, dat zei Mark ook al. Maar goed, ik ben een redelijke koningshuiskenner en dat kind was me bijgebleven, omdat ik het niet echt een mooi kind vond
.
haha. Ja tuulijk, die willen ook nietmet die kinderachtige status te maken hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:24 schreef Amsel het volgende:
Oh en over die vervelende status-updates voor Pink Ribbon: Pink Ribbon zegt zelf dat ze er niets mee te maken hebben
het zijn er ook twee! eentje met x cm en x minuten, en eentje met x weken en ik verlang naar xquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:24 schreef Amsel het volgende:
Oh en over die vervelende status-updates voor Pink Ribbon: Pink Ribbon zegt zelf dat ze er niets mee te maken hebben
Eloise droogt nog wel aardig op denk ik. Clausimir vind ik zo'n schatje om te zien, een mini-nerd!quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zielig om dat van kinderen te zeggen, maar dit was de oudste dochter en ze heeft het meeste weg van haar moeder, ook niet een hele knappe vrouw. Al is dat de laatste jaren wel flink verbeterd.
Hier schijnt de zonquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
Tip voor als je het koud hebt:
ga brooddeeg kneden
Die zat overal aan in de winkelquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Eloise droogt nog wel aardig op denk ik. Clausimir vind ik zo'n schatje om te zien, een mini-nerd!
Die neiging kreeg ik vanmorgen ook bij zoiets... Iets met vooroordelen. Bok op.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:33 schreef MarMar het volgende:
Njah, heb er laatst wel een discussie over gehad op facebook notabene toen er zo'n berichtje stond met "ik weet zeker dat x procent van jullie dit niet zal kopieren", toen had ik even zin om uit te leggen waarom ik dat dan inderdaad niet doe.
Ik heb gedoneerd afgelopen week.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of je doet gewoon echt iets en gaat collecteren voor de kankerbestrijding.
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die bandjes kosten tenminste nog geld dat ten goede komt aan de kankerbestrijding.
Ja maar dat is wel lastig hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met goede doelen. Heb altijd het idee dat er meer in de broekzakken van de directie terecht komt dan bij de daadwerkelijke doelgroep.
^^ ik ook. Maar ik let wel goed op, bij welk doel ik doneer. Als ik niks mee heb, of onzin vindt, doneer ik of weinig of niks.quote:
sorry, ik vind ze echt vreselijkquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:47 schreef Mixende_match het volgende:
Trouwens... Kijkt een van jullie wel eens Hollands Got Talent?
Ik nooit, maar er zit een groep bij Opera Familia.Die zijn zoooo goed. Vorig jaar traden die man & vrouw op bij een klein familie feest van ons. Echt leuk.
Tot zover de tip... & reclame voor rtl
Tof.quote:
Nasi!quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Weekmenu aan het maken. Ontzettend lastig, want wat mij betreft eet ik elke avond iets met spinazie en pasta. Er staat al vier keer een pastagerecht op het menu en drie keer spinazie, dus nu moet ik drie keer iets anders verzinnen. Heb al een lekker couscousgerecht gevonden en nu nog twee dingen dus
.
dát. en ik hou nota bene van klassiek.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Sorry MM, maar ik vind dat niets. Als er ook maar een zweem klassiek in zit, moet iedereen het maar gelijk mooi en goed vinden in dat programma lijkt het wel...
Die van vorig jaar met die verbouwde vrouw had ook niet zo'n hele mooie krachtige stem, maar dat hoort men minder goed omdat t anders is dan de gebruikelijke popplaatjes, lijkt het.
GMTA, al heb jij er echt verstand vanquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
sorry, ik vind ze echt vreselijk
ik hou heel erg van klassieke muziek en echte opera. maar ik vind dit zo aanstellerig en maar matig goed. die moeder en dochter zingen nog wel aardig, die pa vind ik niks, en het repertoire vind ik ook nogal plat... eigenlijk...
die kerel van vorige keer, die limburger, was ook zo erg... vind t erg jammer dat mensen dit soort opgehypete amaterus wel kunnen waarderen, maar vakmensen moeten vechten om werk...
Ja, ik ga de tiende van tijl zelfs nog even terugzien vanavond met koptelefoon op, want ik wil die muziek even goed horen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dát. en ik hou nota bene van klassiek.
Tiende van Tijl! Dat was leuk!
nouja, en die bruidsjurkenquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
GMTA, al heb jij er echt verstand van
merel van geest is leuk, maar eigenlijk vond ik die vrouw de hoge noten wel beter halen. ook al is ze amateur. ik denk dat merel nogal nerveus was... (ik ken haar vagelijk en via via, ze is echt tof).quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik ga de tiende van tijl zelfs nog even terugzien vanavond met koptelefoon op, want ik wil die muziek even goed horen.
De Koningin van de Nacht.
heet jouw nichtje machteld, toevallig? of christianne?quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn nichtje zingt heeeeel veel Mahler. Ook in Zweden enzo. Maar ik heb net zoveel met klassieke muziek als met goede doelen, helaas.
Nope. Carinaquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heet jouw nichtje machteld, toevallig? of christianne?
Wat leuk!! is dat jouw nichtje!! Ik vind haar echt heel tof. Ze kent mij niet, maar wel veel vrienden van mij, en heb weleens met haar opgetredenquote:
Wat een afschuwelijke uitvoeringquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nouja, en die bruidsjurkenop zich vond ik ze qua zang wel stukken beter dan de eerste keer, en ook beter dan paul potts en die martin.
Ja, dat is mijn nichtje jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wat leuk!! is dat jouw nichtje!! Ik vind haar echt heel tof. Ze kent mij niet, maar wel veel vrienden van mij, en heb weleens met haar opgetredenik had geen idee!
*kokhalstquote:Sterke mensen weten hun leven in orde te houden. Zelfs met tranen in hun ogen, kunnen ze zeggen 'het gaat goed met mij' met een glimlach. Zend dit naar een sterke persoon. Verandering
komt er aan. Karma zag je verdriet en zei dat de moeilijke tijden voorbij zijn. Als je gelooft, zend dit naar 10 mensen, ook naar mij. Kijk wat er gebeurt in 30 minuten. Wees eerlijk en zend dit naar iedereen die een glimlach op je gezicht toverden dit jaar. Liefs x
omgquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kreeg net deze binnen viaHyves
Ik moet dat account echt eens opheffen.
[..]
*kokhalst
oh ik ben ook gewoon een ontzettend elitair mormel wat dat betreftquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:09 schreef Amsel het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijke uitvoering
Maar ik vind op zich protserige jurken en overdreven gezichtsuitdrukkingen geen reden om éxtra kritisch te zijn. Zo wordt het gewoon allemaal wat toegankelijker. Mensen die normaal niets met klassieke muziek hebben, vinden het opeens ook interessant vanwege het show-element. Prima toch?
Snobquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh ik ben ook gewoon een ontzettend elitair mormel wat dat betreft
maar je hebt gelijk hoor!
Bingen? Was dat niet jezelf volvreten zo af en toe???quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
Nog iets meer dan een week en dan ga ik allemaal nieuwe mensen ontmoeten! Heb er echt zin in!
En het groepje mensen dat ik via een studentenforum heb leren kennen gaat de 24e voor het eerst bij elkaar komen! En van wat er op Facebook allemaal posten samen denk ik dat het best een leuk en gevarieerd groepje gaat zijn! Mannen, vrouwen, jong, oud, internationaal, Brits! Maar met de overeenkomst dat we allemaal niet van bingen en clubbing houden.
Hoop dat het in het echt net zo leuk klikt als postend over hoe benieuwd we allemaal zijn naar de universiteit!
Bingedrinkenquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Bingen? Was dat niet jezelf volvreten zo af en toe???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |